Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle spørre her siden jeg kjenner igjen noen brukere fra gunners.noforumet; er det bare meg som ikke kommer inn der? Får opp account suspended. Noen som vet noe om det? Polljen?

-Simbad

Samme her..ikke kommet inn på mange dager. Får du til Stefan?

Kommer ikke inn heller nei. Har sendt mail til internettansvarlig, men har ikke fått svar ennå. :p

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle spørre her siden jeg kjenner igjen noen brukere fra gunners.noforumet; er det bare meg som ikke kommer inn der? Får opp account suspended. Noen som vet noe om det? Polljen?

-Simbad

Kommer ikke inn heller nei. Har sendt mail til internettansvarlig, men har ikke fått svar ennå. :p
Får håpe internettansvarlig ikke har tatt ferie da. :S Endret av Sagacity
Lenke til kommentar

-Simbad

-Simbad

Det ville ikke være første gang at forumet er nede noen dager/uker... forhåpentligvis er det bare tekniske problemer eller en regning som ikke er betalt  :nei: , men så lenge ikke noen kloke? hoder i supporterklubben har bestemt seg for at det "ekte forumet" bare er bortkastede penger så skal jeg overleve en liten sommerperiode med tvungen nedetid  :) ... Det er synd hvis TV skal kunne ha et oppegående (teknisk, ikke innholdsmessig) forum , mens Arsenal Norway eventuelt satser alt på et krangleforum på Facebook (selv om sistnevnte vel er uten kostnad for AN)

Lenke til kommentar

Noen som har hørt om Takuma Asano? Japansk 23 åring som visstnok har bekreftet at Arsenal har lagt inn bud på han.

Snakkes om at han vil lånes ut til en europeisk klubb for å tilvenne seg europeisk fotball, samt få i stand arbeidstillatelse i England.

Kjøpes for å skaffe fans i det asiatiske markedet kanskje?

http://www.japantimes.co.jp/sports/2016/06/29/soccer/j-league/asano-gets-offer-from-arsenal/#.V3QmyDVRqDK

Lenke til kommentar

Noen som har hørt om Takuma Asano? Japansk 23 åring som visstnok har bekreftet at Arsenal har lagt inn bud på han.

Snakkes om at han vil lånes ut til en europeisk klubb for å tilvenne seg europeisk fotball, samt få i stand arbeidstillatelse i England.

Kjøpes for å skaffe fans i det asiatiske markedet kanskje?

http://www.japantimes.co.jp/sports/2016/06/29/soccer/j-league/asano-gets-offer-from-arsenal/#.V3QmyDVRqDK

Jau, dette stuntet har vi prøvd før. 2 ganger vel. Park og en japaner for 10-15 år siden som jeg ikke husker navnet på. Ryo også for den saks skyld.

Dette her bør være BS med mindre det er snakk om kun for å selge skjorter. En 23 åring som ikke er aktuell for førstelaget på mange år? Bare tull...

Lenke til kommentar

Han er 21, ikke 23. "J. League rookie of the year" i fjor, og har A-landskamper for Japan. Var også med på å vinne U23-Asiamesterskapet i år. Lavrisikosignering som neppe kommer til å påvirke resten av overgangsvinduet. Japan har produsert noen brukbare spillere de siste årene (Kagawa, Honda, Yoshida, Okazaki etc.), så vi får håpe at han eventuelt er noe mer enn en kommersiell investering.

Lenke til kommentar

Håper på Lacazette. Men tviler på at vi hører noe før mot slutten av vinduet.

Det er synd, spesielt når du ser at konkurrentene fortsetter å være tidlig ute med kjøp og forberedelser. Slik det bør gjøres.

Jeg hater de signeringene som kommer i siste liten. For det første er det for sent til at spillergruppa kan samkjøres skikkelig. For det andre skaper det litt falskt engasjement. Middelmådige eller feil spillere som blir signert i siste liten fremstår gjerne mye bedre fordi fansen har vært sultefôret gjennom hele sommeren.

La oss heller ikke glemme at det er 4 Arsenalspillere igjen i EM. (5 hvis du regner med Szcezscnxsfy) Disse må også ha hvile for å prestere til sesongen. Da Tyskland vant VM hadde jo Özil, Mertesacker og Podolski ferie og spilte vel ikke de første kampene. (eller var det kun den første?)

Arsenal har ikke råd til å starte sesongen dårlig. Kampprogrammet er for tøft og det kan raskt bli en liten luke hvis ting ikke er på stell fra dag èn. Signeringene bør komme veldig snart.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sikkert mange forskjellige spillere. Eller ingen. Vi vet bare det de vil vi skal få vite.

Våre såkalte "ITK’s" sier ingenting er nært forestående. Så akkurat nå er det ingen som er sannsynlige. Tipper det kommer en spiller sent i vinduet, og det vil ikke være den spilleren vi trenger. Book it.

Lenke til kommentar

Sikkert mange forskjellige spillere. Eller ingen. Vi vet bare det de vil vi skal få vite.

Våre såkalte "ITK’s" sier ingenting er nært forestående. Så akkurat nå er det ingen som er sannsynlige. Tipper det kommer en spiller sent i vinduet, og det vil ikke være den spilleren vi trenger. Book it.

Tiden vil vise.

Lenke til kommentar

Håper på Lacazette. Men tviler på at vi hører noe før mot slutten av vinduet.

Det er synd, spesielt når du ser at konkurrentene fortsetter å være tidlig ute med kjøp og forberedelser. Slik det bør gjøres.

Jeg hater de signeringene som kommer i siste liten. For det første er det for sent til at spillergruppa kan samkjøres skikkelig. For det andre skaper det litt falskt engasjement. Middelmådige eller feil spillere som blir signert i siste liten fremstår gjerne mye bedre fordi fansen har vært sultefôret gjennom hele sommeren.

La oss heller ikke glemme at det er 4 Arsenalspillere igjen i EM. (5 hvis du regner med Szcezscnxsfy) Disse må også ha hvile for å prestere til sesongen. Da Tyskland vant VM hadde jo Özil, Mertesacker og Podolski ferie og spilte vel ikke de første kampene. (eller var det kun den første?)

Arsenal har ikke råd til å starte sesongen dårlig. Kampprogrammet er for tøft og det kan raskt bli en liten luke hvis ting ikke er på stell fra dag èn. Signeringene bør komme veldig snart.

Enig i alt (minus Lacazette). Fryktelig skuffet over at vi ikke har gitt Man Utd en ordentlig kamp om Mkhitaryan. Hadde vært en perfekt signering. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...