Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er slitsomt å komme hit og lese bullshit preik av Benjo.

Alltid det samme...

K, du får komme med motargumenter da, i stedet for å slenge dritt.

Jeg har sagt det før og sier det igjen: Du holder med feil lag.

Lenke til kommentar

Det er slitsomt å komme hit og lese bullshit preik av Benjo.

Alltid det samme...

K, du får komme med motargumenter da, i stedet for å slenge dritt.

Jeg har sagt det før og sier det igjen: Du holder med feil lag.

Hvilket lag skulle jeg holdt med, og hvorfor?

Lenke til kommentar

Ikke fra førstelaget tror jeg. Lagene må vel bestå av spillere som ble født etter 1.1.1993

Kan vel ha tre spillere utenfor den aldersgruppa fortsatt, eller er det slutt på det?

Ja, det stemmer kanskje. Likevel, ser ikke for meg at Özil for eksempel blir tatt ut. To turneringer på en sommer etter en lang sesong? Skjer ikke.

Lenke til kommentar

Nei, det skjer ikke. Men når jeg ser på lagene som er med, så er det ikke mange som er aktuell fra oss uansett. Aner ikke hvordan Brasils U23 er på midstopperplassen, men Gabriel kan muligens være aktuell? Jeg aner ikke, men håper våre holder seg hjemme og er med fra oss fra start.

Lenke til kommentar

Nei, det skjer ikke. Men når jeg ser på lagene som er med, så er det ikke mange som er aktuell fra oss uansett. Aner ikke hvordan Brasils U23 er på midstopperplassen, men Gabriel kan muligens være aktuell? Jeg aner ikke, men håper våre holder seg hjemme og er med fra oss fra start.

Når det gjelder OL-turneringen så er den ikke med på FIFA sin "offisielle" kalender. Det betyr at en spillers klubblag kan nekte en spiller deltakelse i OL uten at det får noen konsekvenser for laget. Dette er grunnen til at det nå ryktes at Iwobi "går glipp av" OL-turneringen. Det kommer ganske sikkert ikke til å være noen spillere fra Arsenals førstelag som deltar i OL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...