Liquidkey Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Og her er mål nummer to: Lenke til kommentar
barezell Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 skjer med å ha Tottenham og United etter hverandre 2 ganger på 1 sesong Ellers så oppsettet greit ut. http://www.arsenal.com/news/news-archive/20160615/arsenal-to-host-liverpool-on-opening-day Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Blir nesten ikke poeng i august og september. Ekstremt vanskelig start Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Vanskelig start. Kritisk å være skjerpet til seriestart, så vi ikke må bruke de første månedene på å tette luka allerede. Forøvrig veldig kult å se Middlesborough tilbake på den lista! Lenke til kommentar
laurell Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Heldigvis er motstanden overkommelig i det tette programmet rundt jul og nyttår. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 August og September er forferdelige. De to borte kampene rett før jul er synd for oss. Håper på en like god førstesesong som vi hadde nå, eller blir dette for tynt. Med CL, FA, etc som kommer også snikende kan dette bli riktig så tøft. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 (endret) Xhaka er overlegen på det Sveitsiske landslaget. EDT: Og han ble kåret til banens beste igjen: Endret 15. juni 2016 av MartinF 2 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 https://cdn.streamable.com/video/mp4-mobile/y1b3.mp4 “Jamie Vardy is at the moment with Leicester, and from what I know he will stay at Leicester.” Arsene Wenger Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 https://cdn.streamable.com/video/mp4-mobile/y1b3.mp4 “Jamie Vardy is at the moment with Leicester, and from what I know he will stay at Leicester.” Arsene Wenger Hahaha, for en klovneklubb Arsenal har blitt. Klarer ikke engang å tiltrekke seg spillere fra Leicester. Arsenal og overganger ender alltid i en farse. Dette er, om mulig, enda verre en Suarez-sirkuset. Spillere vil nok tenke seg om både en og to ganger før de kommer hit når folk som Vardy leker med klubben. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Wenger er en amatør. Når du ikke engang klarer å tiltrekke deg spillere fra mindre klubber, så har du feilet. Få han ut! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Özil har vel ganske nylig nevnt at Wenger var grunnen til at han valgte Arsenal. Så helt amatør kan han ikke være. Men ja, han må fortsatt ut. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Det sier dem alle som kommer til Arsenal. Bare bullshit. Eneste som taler til hans fordel er at han har sittet lenge. Hvorfor? Fordi det ikke stilles et snev av krav til han! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Mulig, men det endrer jo ikke faktum at Özil og Sanchez har gått til Arsenal fremfor andre konkurrenter. Vardy er jo uansett en spiller jeg er svært skeptisk til, så kan ikke si at jeg sørger akkurat. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Bra, ville ikke ha Vardy til å begynne med. Flytt fokuset andre steder. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 (endret) Her overser man glatt samtlige aspekter som kan være avgjørende for hvorfor Vardy tar sine valg, og skylder alt på Wenger. Først vil man ikke ha han og skylder på Wenger for å prøve seg. Så når det ikke blir noe av er det Wengers feil at han ikke kommer. Gjesp.... Endret 19. juni 2016 av archongamer 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Bra, ville ikke ha Vardy til å begynne med. Flytt fokuset andre steder. Problemet slik jeg ser det er at Wenger neppe har et "andrevalg". Han ville ha Vardy. Nå kommer vi til å gå inn i nok en sesong med Giroud. Jeg mener Vardy er marginalt bedre enn Giroud, og har en x-factor som hadde vært gull verdt. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Bra, ville ikke ha Vardy til å begynne med. Flytt fokuset andre steder.Problemet slik jeg ser det er at Wenger neppe har et "andrevalg". Han ville ha Vardy. Nå kommer vi til å gå inn i nok en sesong med Giroud. Jeg mener Vardy er marginalt bedre enn Giroud, og har en x-factor som hadde vært gull verdt. Mtp at jeg har null peiling på hva Arsenal gjør bak lukkede dører, så velger jeg å være optimistisk - selvom det erfaringsmessig kan vise seg å være naivt. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Heldigvis: https://twitter.com/bbcsport_david/status/744542067326599168 Heldigvis kun dersom noen andre hentes,men når Vardy ikke vil komme, hvem vil? Arsenal er pt ikke en attraktiv klubb. En manager på hell og som aldri vil være reelle utfordrere til PL eller CL i nærmeste fremtid. Med Pep i City, Mourinho i United, Conte i Chelsea, Klopp i Liverpool, Pochettino i Spurs og Ranieri i Leicester så er Arsenal outsidere selv om man legger godvilja til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå