JesharushanN Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 For meg er det skummelt, men Lady Nina er veldig for den politikken klubber bruker og jeg håper og tror at om hun skulle selge aksjene sine, selger hun det til fornuftige folk/andre folk i styre og ikke til folk som Usmanov etc... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Slapp av. Dere vinner sikkert på søndag. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Slapp av. Dere vinner sikkert på søndag. Slutt å jinx! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jævla irriterende Jeffe, din same. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Er Jeffeboy same? Det forklarer isåfall de kostymebildene på Face. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 For meg er det skummelt, men Lady Nina er veldig for den politikken klubber bruker og jeg håper og tror at om hun skulle selge aksjene sine, selger hun det til fornuftige folk/andre folk i styre og ikke til folk som Usmanov etc... Hmm, jeg skjønner litt. Men dere har vel egentlig nok penger til storkjøp osv. i januar hvis man ser vekk ifra Wenger policy? Er Jeffeboy same? Det forklarer isåfall de kostymebildene på Face. Hmm, tror han er det ja. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) ... Endret 18. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Han er same ja? Trodde Game køddet. Han har forresten ingen bilder av noe som kan tyde på det på Facebook. Beklager hvis Jefecito ble støtt, jeg har ingenting imot samer. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hmm, jeg skjønner litt. Men dere har vel egentlig nok penger til storkjøp osv. i januar hvis man ser vekk ifra Wenger policy? Ifølge styret har vi nok av penger og Wenger kan bruke over £60m, men som dere vet bruker Wenger aldri disse pengene. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg vet egentlig ikke, tenkte bare jeg skulle være litt med i diskusjonen Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Nei, jeg er ikke same, så da føler jeg meg ikke støtt. Hadde jeg derimot vært same hadde jeg blitt forbanna. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hmm, jeg skjønner litt. Men dere har vel egentlig nok penger til storkjøp osv. i januar hvis man ser vekk ifra Wenger policy? Penger har vi helt sikkert, men mannen som sitter på dem er temmelig prinsippfast. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Arsène Wenger thinks that a January signing is “feasible” but insists that developing his current crop of players is still the primary ambition. http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...er-is-feasible- Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Litt lei av å høre det der. Vi har penger, og det er nå vi trenger å bruke dem. Så håper Wenger tar til vettet og gjør noen gode kjøp i januar. Helst en ordentlig ving og en sentral som kan utfylle Cesc. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Spørsmålet er jo hvor mye man kan betale ned lånet på stadion også tror jeg. Wenger har jo sagt dette er en viktig ting å få gjort så fort som mulig. Men akkurat slik ståa er nå i klubben trengs det noen arbeidsjern med litt erfaring inn i troppen. Men å betale dyre dommer for stjerner er ikke nødvendigvis løsningen. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Virker forresten som Senderos kommer tilbake i januar. Han har slitt med spilletiden, pluss Milan skal signere brasilianske stopperen Thiago Silva til sommeren. Syns det er positivt å få forsterkninger til troppen, uansett hvem det er som kommer. Men håper også vi henter en DM og en ving. I neste kamp kan vi egentlig like så godt starte med Gibbs og Wilshere på vingene, for Denilson og Diaby fungerer ikke der. Men har tro på at Nasri skal spille mot Liverpool. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 “There is a 95 per cent chance that Nasri will be available against Liverpool and a five per cent chance that Kolo Toure will come back,” Wenger told Arsenal TV Online on Thursday. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Nice. Men hva faen skjer med Toure? Han er skadet hele tiden jo! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Og han får ikke spille heller. Virker som om både Djourou og Silvestre står foran han i køen for tida. Noe jævla tull spør du meg. Lenge leve Kong Kolo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå