fox Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Vi burde kjøpe griezmann. Ville tømt mer eller mindre banken for å få han. Dropp Vardy, ta de 20mill euro så kjøper vi Griezmann for 30mill euro pluss det vi har spart for Vardy. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 50 mill euro for Griezmann? hahahah, i 2005 kanskje. Må nok nær doble den summen for å kjøpe Griezmann Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Han er ikke så dyr Benbjo. Husk Di Maria kom for 57,3 mill. Snakkes om Pogba til City/chelsea for 60 mill.Ville tippe Griezmann går for rundt 40 ish Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Da hører vi vel noe i morgen formiddag. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2016 Jeg tror han takker nei jeg. Håper det i alle fall! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Jeg tror han takker nei jeg. Håper det i alle fall!Samme her. Hadde vært en helsprø signering. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 (endret) *Dobbelpost. Slett* Endret 5. juni 2016 av Liquidkey Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 (endret) Tror også han takker nei. Ser for meg at han fort kan ha brukt Arsenal for å skaffe seg en liten pay raise. Har skjedd før. Hvorfor skal han drøye det helt til siste mulighet? Hadde han villet komme så hadde han jo ikke utsatt avgjørelsen. Endret 5. juni 2016 av Benbjo Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Tror også han takker nei. Ser for meg at han fort kan ha brukt Arsenal for å skaffe seg en liten pay raise. Har skjedd før. Hvorfor skal han drøye det helt til siste mulighet? Hadde han villet komme så hadde han jo ikke utsatt avgjørelsen. Avgjørelsen er mest sannsynlig tatt, og ble mest sannsynlig tatt før vi utløste klausulen. Han er 29 år gammel, og det vil overraske meg om Leicester klarer topp 4 igjen i løpet av hans karrière. Dette er fort hans siste sjanse til å få en megakontrakt hos en storklubb. Han takker ikke nei til en fireårskontrakt med Arsenal. Lenke til kommentar
brrrm Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Ryktes om at Mahrez skal slå følge med Vardy til Arsenal? Hadde vært morsomt men tviler. Ja takk til Vardy og Mahrez, en god pakke Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 https://www.youtube.com/watch?v=mKXTSlQf9AAGabriel fremstår ikke akkurat sylskarpt her. Ikke på banen heller forsåvidt. 1 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Mtp Gabriels oppvokst, så er jeg ikke overrasket over at han ikke er vant til de luksuriøse midlene vi her til lands tar for gitt. Fotballen sto i fokus for han som barn, samt et ønske om å få sin mor ut av det røffe strøket de bodde i. Engelsk har vel aldri vært hovedfokuset hans når det kommer til lærdom. Han fokuserte på fotballen, og kom seg til Europa da Villarreal "reddet" han fra de tøffe strøkene i Sao Paulo. Det tror jeg er litt av problemet hans i Arsenal. Men jeg er åpen for at det kan bli mye bedre etterhvert. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Jeg var faktisk ikke klar over oppveksten hans. Takk for info. Han er jo fortsatt "fersk" i klubben, så han kan absolutt ta et steg opp. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2016 https://twitter.com/StringerSport/status/739838420877496320/photo/1?ref_src=twsrc%5Etfw Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Trodde det var ganske tydelig ut ifra ansiktet. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Ospina i full strekk mot Paraguay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå