Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

"Forhåndssalget for Vikings sesongkortholdere og samarbeidspartnere, og for medlemmene av Arsenals norske supporterklubb, Arsenal Norway, starter tirsdag 7. juni klokken 10 og strekker seg til torsdag 9. juni klokken 10.


Fra torsdag 9. Juni klokken 10 vil billettsalget være åpent for alle. Flere detaljer om billettsalg følger over helgen."


Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Poenget er at vi trenger ett alternativ til Giroud, når han har måltørke går alt til helvete. Får vi inn f.eks vardy så har vi en vi kan hive inn.

Giroud skulle vært solgt. Han har fått nok sjanser i denne klubben mener nå jeg.

Hvem skal vi bruke da? Vi MÅ ha to spisser. Walcott er ikke spiss. Det er kun han selv som synes det.

Lenke til kommentar

 

 

Poenget er at vi trenger ett alternativ til Giroud, når han har måltørke går alt til helvete. Får vi inn f.eks vardy så har vi en vi kan hive inn.

Giroud skulle vært solgt. Han har fått nok sjanser i denne klubben mener nå jeg.

Hvem skal vi bruke da? Vi MÅ ha to spisser. Walcott er ikke spiss. Det er kun han selv som synes det.

 

 

Det du snakker om er å la Giroud starte kampene våre. Med andre ord benke Vardy.

 

Vardy bør starte og Giroud bør gjøre det han er best til, nettopp å være en innbytter.

Lenke til kommentar

 

 

 

Poenget er at vi trenger ett alternativ til Giroud, når han har måltørke går alt til helvete. Får vi inn f.eks vardy så har vi en vi kan hive inn.

Giroud skulle vært solgt. Han har fått nok sjanser i denne klubben mener nå jeg.
Hvem skal vi bruke da? Vi MÅ ha to spisser. Walcott er ikke spiss. Det er kun han selv som synes det.

Det du snakker om er å la Giroud starte kampene våre. Med andre ord benke Vardy.

 

Vardy bør starte og Giroud bør gjøre det han er best til, nettopp å være en innbytter.

Nei,jeg tenker på å ha den luksusen å kunne starte den spissen som er i best form til enhver tid. Er du ikke enig i at det ville vært rimelig dritdigg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...