Liquidkey Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Håper det stemmer. http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premier-league/2016/04/26/22832642/thierry-henry-set-to-become-arsenal-under-18s-assistant Min våte drøm er at han bli vår (Frelser) hovedtrener en dag. Return of the King part 2. Men spørs om jeg hadde tålt fiasko av selve kongen. Vi vet jo at klubblegender på ingen måte garanterer suksess i managerrollen, selv om det er vanskelig å se for seg at det fotballhodet ikke er synonymt med suksess. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Digger den. Den skal dama få, og bare ha på seg den Jeg foreslo dette engang, og fikk bare blikket... Fikk positiv respons nå. Får se om det endrer seg i løpet av den tiden det tar å få drakta. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 https://www.facebook.com/thefootballrepublic/videos/780649638703815/?permPage=1 Blir så jævlig trist av den videoen der... Lenke til kommentar
atwater Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Wenger sa i dag på pressekonferansen at grunnen til at de har tapt seriemesterskapet i år, er pga dårlig stemning på Emirates denne sesongen: http://www.tv2.no/sport/8269596/ Nå har han virkelig mistet det! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Åhåhåhåhå, drøyt å si noe sånt da! Nå blir du populær Wenger. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Herregud, hva driver du med Wenger? Er du totalt idiot? Snakk om å distansere seg enda mer fra fansen. Sorry Wenger, men dette må du ta på egen kappe. Det er jo ikke fansen sin skyld at du ikke ser de åpenbare hullene og problemene i troppen. For ikke å snakke om til tider håpløs taktikk. Disse uttalelsene vil i alle fall ikke hjelpe på stemningen Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Wenger vil gjøre seg større enn klubben. Da er det på høy tid å forlate skuta. Han bør gå som en legende, men jeg frykter at han klorer seg fast til helsa sier stopp. Det vil kaste skygger over de gode prestasjonene han en gang hadde, noe som er synd for alle parter. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Get the fuck out, Wenger. 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. april 2016 Forfatter Del Skrevet 29. april 2016 Føler ikke noe annet enn tristhet med Wenger. Så jævla synd at han har mistet det. Gleder meg faen ikke til kamp lengre. Kan faen ikke husk sist jeg så en pressekonferanse en gang. 2 Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 (endret) Føler ikke noe annet enn tristhet med Wenger. Så jævla synd at han har mistet det. Gleder meg faen ikke til kamp lengre. Kan faen ikke husk sist jeg så en pressekonferanse en gang. For noen år tilbake fulgte jeg med ALT, fra U-18 laget til A-laget, hadde full oversikt over hver eneste spiller. Hvem de var, hvor de kom fra, og hva var deres styrker og svakheter. Men nå? Nå har jeg nesten ingen peiling, kun A-laget og hvem vi skal spille mot neste kamp. Det er alt, jeg gidder rett og slett ikke å følge så godt på Arsenal lenger. Det er så tafatt og slapp å følge med og heie på Arsenal, samme greia hver gang. Wenger vil aldri ta lærdom av det... Endret 29. april 2016 av Fox 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Ingen vits i å bruke verdifull tid på noe som ikke går noen vei. Når man i tillegg bor på andre siden av dammen, og ofte får kamper som starter lenge før jeg bruker å stå opp, så er det rimelig enkelt å gi faen føler jeg. Wenger må bort før jeg gidder å vie mer tid til denne klubben. 1 Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 For noen fans dere er. Skjønner virkelig at Wenger velger å kritisere sånne som dere. Skjer med å drite i klubben med en gang det det går i motbakke? Greit at Wenger ikke har vunnet PL på 12(!) år, men det er MANGE faktorer som spiller inn. For det første, etter Emirates ble bygd så var klubben like rik som kirkerotta, og det Wenger klarte å få ut av den stallen med spillere som Park, A. Santos, Squillaci, Arshavin og co er helt utrolig. At vi ikke rykket ned i den perioden er jo et under bare det. Jeg er helt enig med Wenger på at mye av det dårlige som har skjedd i år er at fansen har vært helt ute å kjøre denne sesongen. Han hadde all rett til å klage på fansen igår!! Se til faen å bli litt mer støttende, kjenner jeg blir kvalm av å se på all dritten dere skriver. 3 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Å piss off med det der Emirates-tullet. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Nedrykk og greier faktisk. Har begynt å forstå Arsenal-fansen sin frustrasjon mer og mer den siste tiden, og når han skyldte på dere nå så tok det kaka. Tror virkelig han holder på å miste det. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 For noen fans dere er. Skjønner virkelig at Wenger velger å kritisere sånne som dere. «Sånne som dere»? En stadig mer voksende del av Arsenal-fansen? Når Wenger velger å komme med utsagn som dette, er det en krigserklæring mot fansen. Skjer med å drite i klubben med en gang det det går i motbakke? «Med én gang det går i motbakke»... Altså, det har gått i motbakke i mange år, vi ga ikke opp klubben «med én gang». Problemet er at dette har vart såpass lenge, at folk begynner å miste tålmodigheten. Det får da være grenser for hvor lenge folk må vente på at ting skal skje. Hva mener du er viktigst å støtte, fotballklubben Arsenal F.C., eller personen Arsène Wenger? Greit at Wenger ikke har vunnet PL på 12(!) år, men det er MANGE faktorer som spiller inn. Nei, det er ikke greit. Jeg tror også at de påstått mange faktorene vil forsvinne dersom det kommer en som klarer å ta klubben videre. For det første, etter Emirates ble bygd så var klubben like rik som kirkerotta, og det Wenger klarte å få ut av den stallen med spillere som Park, A. Santos, Squillaci, Arshavin og co er helt utrolig. At vi ikke rykket ned i den perioden er jo et under bare det. Mye av grunnen til at de spillerne var der til å begynne med, var på grunn av Wenger. Dessuten, du er én av dem som henger igjen i fortiden, og nekter å gå videre. Hvorfor har han ikke gjort det samme med for eksempel Giroud, Mertesacker og Walcott? Jeg er helt enig med Wenger på at mye av det dårlige som har skjedd i år er at fansen har vært helt ute å kjøre denne sesongen. Hadde fansen vært ansvarlige for signeringer, laguttak, spillerbytter, taktikk, intern lagmoral og relasjon mellom spillere, så hadde jeg vært enig. Men nei, alt dette er stort sett manager/coach sitt ansvar, og det er Arsène Wenger. Han hadde all rett til å klage på fansen igår!! Se til faen å bli litt mer støttende, kjenner jeg blir kvalm av å se på all dritten dere skriver. Han har ingen rett til å klage. Absolutt ingen. Problemet er at han nekter å innrømme sine egne feil. Ingen liker personer som tror de er så perfekte og selvgode at de aldri innrømmer egne feil. Han tror han er verdens beste manager, når han åpenbart ikke en gang er i nærheten. Kanskje for 12 år siden, men ikke nå lenger. Nå som han har gått tom for unnskyldninger, begynner han å angripe fansen i stedet. Det er lavmål, og kanskje det verste han kunne finne på å gjøre nå. Da er det på tide å gi seg. 3 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Jo raskere han går jo bedre 1 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Har egentlig ingenting å si om klubben var i gjeld og what not, Jacobsen. Jeg har sett så og si hver Arsenal-kamp de siste årene, i tillegg til pre-season og det å følge med på intervjuer av han under overgangsmarkedet. Wenger har gjort veldig mange dårlige valg, spesielt taktisk hvor han en periode aldri rullerte spillerne, istedet for å spille Campbell, Podolski og Rosicky selv om de var skadefri. Han har også gjort utallige dårlige taktiske valg i kamper hvor han enten har hatt uavgjort eller ledet en kamp med 1 mål, og deretter satt inn defensive spillere som Flamini inn på banen i det 60-80 minuttet. På grunn av dette har kamper blitt snudd mot oss på et øyeblikk, jeg kan trekke frem eksempler så langt tilbake som når Liverpool snudde kampen og fikk uavgjort på overtid her for 1-2 sesonger tilbake og senest choket vi mot West Ham hvor vi alle vet hvordan dèt gikk. Det er heller ikke spesielt rart at vi får skader når Wenger aldri lar spillere hvile. Det har faktisk kun vært de seneste månedene at han har begynt å tatt ut de viktigste spillerne våre Mesut og Alexis for å gi dem hvile. Dette begynte først ETTER all kritikken om skadene våre. Jeg kunne gått enda mer i detalj om hvor dårlig han er taktisk som manager, men jeg skal spare dere. I tillegg til å gjøre dårligere valg før og i kamp, så har han en svært arrogant og godtroende holdning til egen spillerstall. Han tror han kan fostre en ny Messi og vinne PL, fordi Arsenal alltid har fått skryt for å satse på unge spillere. Dette har gått han til hodet. Men det som har vist hans manglende kunnskap og handlekraft, er faktisk på overgangsmarkedet hvor han har vært totalt fraværende de siste sesongene. Han kjøper spillere som Debuchy istedet for å satse på f.eks. Aurier, han betaler (i mine øyne) skampris for Welbeck istedet for å gå for en spiller som Higuain, han gikk 2 sesonger UTEN å kjøpe DM helt til han innså at han måtte hente Coquelin tilbake fra lån. Så, nå i Januar forsto han at han trengte en DM og kjøpte Elneny (Yey..). Han har blitt så vant med å havne på 3. og 4. plass at han mangler ambisjoner. Han sier seg fornøyd med å kvalifisere til CL hvert år og har sett at styret også aksepterer resultatene til Wenger, så derfor gjør han akkurat det han må for å beholde jobben. Faktisk, så plager det han ikke det grann at han havner på 3. eller 4. plass. Det er helt OK for Wenger. De beste spillerne ønsker seg ikke til Arsenal om de kunne valgt, Mesut og Alexis var vi heldige med fordi Mesut ble utfryst av RM og Alexis bestandig sto i skyggen av Messi og Neymar på Barcelona, i tillegg til å måtte se seg benket til fordel for Pedro. Med Wenger som manager vil vi aldri få de største navnene til Emirates, rett og slett fordi Arsenal har blitt sett på som en middelmådig klubb med for lave ambisjoner i ganske mange år. I tillegg til dette har Wenger oppført seg som en arrogant, uvitende tulling egentlig i mange år. Hvis man har sett på intervjuer av han så merker man hvor sta hans personlighet er. Han nekter blant annet å legge fra seg sin egen fotballfilosofi og spillestil, og vil ikke prøve noe annet. Det er kanskje her den største grunnen til failure ligger. Vi har en stall med masse hurtige spillere, men istedet for å spille effektiv angrepsfotball som Leicester, Tottenham og Liverpool (mens Suarez var der), så tviholder han på sin semi-Barcelona-stil som egentlig ikke lengre kan sies å ligne på Barcelona sin spillestil. Det var en massiv klagestorm fra fansen forrige sommervindu, og selv om Wenger responderte på at fansen var misfornøyd hentet han likevel ikke inn spillere av kvalitet der vi trengte det. Han klarer ikke se slikt. Kanskje er han for godtroende til spillerne sine, men uansett så har akkurat dette dratt klubben bare lengre og lengre ned i gjørma. Han forventer ting av spillere som egentlig ikke kan måle seg blant verdens beste spillere. Derfor tror jeg også presset blir stort for spillere som f.eks. Elneny, Ox, Walcott, Wilshere og Gibbs når ting går imot. Hvis noen her på forumet har tenkt å dra på Arsenal-kamp i nærmeste fremtid, så anbefaler jeg å ikke gjøre det. Ei heller kjøpe Arsenal-effekter fra deres butikk. Forrige gang manglet det 20.000 tilskuere, og håper det blir enda flere idag mot Norwich. Som fans må vi sette ned foten og si nok er nok. Vi gjør det ene og alene for å få ut Wenger, ikke for å hate på spillerne. Det blir antageligvis en seig og hard kamp siden Stan Kroenke og styret driter i om klubben havner på 4. plass atter en gang, men tanken på å gå inn i 16/17-sesongen med Wenger føles ganske demotiverende og direkte deprimerende. 3 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 30. april 2016 Forfatter Del Skrevet 30. april 2016 (endret) For noen fans dere er. Skjønner virkelig at Wenger velger å kritisere sånne som dere. Skjer med å drite i klubben med en gang det det går i motbakke? Greit at Wenger ikke har vunnet PL på 12(!) år, men det er MANGE faktorer som spiller inn. For det første, etter Emirates ble bygd så var klubben like rik som kirkerotta, og det Wenger klarte å få ut av den stallen med spillere som Park, A. Santos, Squillaci, Arshavin og co er helt utrolig. At vi ikke rykket ned i den perioden er jo et under bare det. Jeg er helt enig med Wenger på at mye av det dårlige som har skjedd i år er at fansen har vært helt ute å kjøre denne sesongen. Han hadde all rett til å klage på fansen igår!! Se til faen å bli litt mer støttende, kjenner jeg blir kvalm av å se på all dritten dere skriver. Dette er faen meg det dårligste innlegget som noen gang er skrevet i denne tråden. Må være på høyde med det innlegget der noen sa Giroud burde spiller DM. At du synes det er et under at vi ikke rykket ned under the Banter years sier hvor lite peiling du har. Faen, lovte meg selv å ikke bite i garnet, men fyfaen. Makan til ignorant og idiotisk innlegg. Kommer aldri til å ta et jævla ord du sier serriøst igjen. Endret 30. april 2016 av Corporal Jenkinson 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Blir litt dårlig refleksjon å si alt det der om Wenger. Vi kan ikke mer om mannen enn hva han vet selv. Eller hva han baserer sine beslutninger for ledelsen av klubben eller ambisjoner så dann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå