Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen, tenk dere det, er så jæææævla mye skrik og skrål i United-leiren så er MU bare 4 poeng nå i sluttspurten bak oss. Fire poeng! En av "tidenes" dårligste Unitedlag.. Og hva gjør Wenger?  :wallbash:

Hadde jeg vært Arsenal-fan ville jeg at Wenger skulle fått sparken på dagen selv. Dere har liksom vært i en prosess hvor dere har bygget et såkalt vinnerlag i over 10 år nå. De vanlige unnskyldningene til Wenger har vært at spillerne har vært for unge og ikke har nådd sitt potensiale enda, for mange skader, at Arsenal ikke har klart å konkurrere finansielt med City, Chelsea og United osv. 

Det at dere er så langt unna toppen i en sesong hvor Chelsea kollapset totalt, hvor City har underprestert og United har vært dritt sier sitt. Leicester og Spurs har ikke hatt et 10 års prosjekt og alle de andre unnskyldningene, de har snudd skuta i løpet av få sesonger. Leicester var på bunnen i fjor for svarte. 

Så ja, skjønner frustrasjonen deres.

Wenger er et feigt rasshøl, i tillegg til de svina i ledelsen som holder ham på plass uten å bry seg en dritt om klubben og supporterne, år ut år inn. Har Arsene mistet fotballkunnskapene sine helt ift 90-tallet og fram til 2005?

Profitt, "image", og det å leke fotballklubb (imens man egentlig er tilstede i sporten kun for å tjene cæsh) er blant de grunnleggende problemene. At typer som Sanchez eller Øzil skal bli tror jeg ikke, og jeg tror heller ikke det kommer inn nye spillere som er av Benzema-nivå el.likn.

Nei, litt til med denne runddansen og de stadige unnskyldningene fra AW så skal dere se klubben fort blir et Liverpool #2, om ikke verre. Glem i denne situasjone Europaspill, bedre å drite seg ut på (... den stadig mer ubetydelige halvøya, både i politisk sammenheng og i idretts-sammenheng (beklager sidespor)) halvøya, enn ute i Europa.

Endret av Calippus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...