Espp Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Nei, men så må du huske at jeg heier på den mest bortskjemte klubben i England de siste 25 årene. Jeg er helt enig i de fleste av dere og tror at Arsenal trenger litt endringer, men at folk ler av dere er jeg totalt uenig i. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Det blir ingen Emirates cup i år. Det betyr at vi kun skal spille 2 preseason kamper. Frykter at de 2-3 første kampene blir i preseason modus. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Nei, men så må du huske at jeg heier på den mest bortskjemte klubben i England de siste 25 årene. Jeg er helt enig i de fleste av dere og tror at Arsenal trenger litt endringer, men at folk ler av dere er jeg totalt uenig i. Arsenal har vært en laughing stock lenge. Ingen tar den seriøst lenger. Gode i perioder, men så kommer det alltid lange perioder med total middelmådighet. Laget har knapt vunnet kamper i 2016 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Det blir ingen Emirates cup i år. Det betyr at vi kun skal spille 2 preseason kamper. Frykter at de 2-3 første kampene blir i preseason modus. Vi kommer selvfølgelig til å spille mer enn to preseason matcher. Ikke at det betyr noe, forøvrig. Så lenge Wenger sitter, så er vi fucked uansett. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Følgende må ut av laget om vi noen gang skal kunne måle oss med verdens beste lag: Monreal - For veik defensivt og for passiv offensivt. Indirekte skyld i mange baklengsmål. Mertesacker - For treg og dårlig i dueller. Kan ikke markere spillere. Gabriel - Usikker og mangler oversikt, kan ikke ta ansvar i forsvar. Cazorla - Var en gang i tiden en frispark-spesialist, har gått i en fallende kurve de siste sesongene. Gammel og bør selges til en klubb i spania. Joel Campbell - Bør spille fast for en klubb, men for dårlig for Arsenal, bør selges. Giroud - Enten bør han benkes til fordel for en mye bedre spiss, eller så bør han selges. Walcott - Etter skadeavbrekket har han ikke klart å overbevise og er ikke god nok for å være vår spiss, for dårlig på kant. Bør selges neste sommer. Heldigvis stikker Flamini, Rosicky og Arteta i sommer, så vi trenger ikke tenke på dem. Med mindre Wenger gir dem ny kontrakt, noe han kunne funnet på å gjøre. Resten kan bli i klubben, dèt inkludert Chambers som jeg fortsatt tror har potensiale til å bli en god midtstopper. Wilshere har vist takter i u21-kampene så han får bli som en backup på midtbanen. Ramsey blir å komme i form en dag så han får også bli. Likevel bør det vurderes å kjøpe inn bedre defensive midtbanespillere, da mye av oppbygningsspillet kommer derifra. Elneny og Coquelin er kanskje OK til å forsvare, men thats it. Offensivt har de ikke mye å by på. Bør ha en Xhaka/Fabregas-type på midtbanen som kan servere gullpassninger. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Vi er bare et bevis på at hvis du sparer penger i stedet for å investere i gode spillere oppnår du svært lite. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Vi er bare et bevis på at hvis du sparer penger i stedet for å investere i gode spillere oppnår du svært lite. Leicester og Spurs denne sesongen? 1 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Fy faen, tenk dere det, er så jæææævla mye skrik og skrål i United-leiren så er MU bare 4 poeng nå i sluttspurten bak oss. Fire poeng! En av "tidenes" dårligste Unitedlag.. Og hva gjør Wenger? Hadde jeg vært Arsenal-fan ville jeg at Wenger skulle fått sparken på dagen selv. Dere har liksom vært i en prosess hvor dere har bygget et såkalt vinnerlag i over 10 år nå. De vanlige unnskyldningene til Wenger har vært at spillerne har vært for unge og ikke har nådd sitt potensiale enda, for mange skader, at Arsenal ikke har klart å konkurrere finansielt med City, Chelsea og United osv. Det at dere er så langt unna toppen i en sesong hvor Chelsea kollapset totalt, hvor City har underprestert og United har vært dritt sier sitt. Leicester og Spurs har ikke hatt et 10 års prosjekt og alle de andre unnskyldningene, de har snudd skuta i løpet av få sesonger. Leicester var på bunnen i fjor for svarte. Så ja, skjønner frustrasjonen deres. 1 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Det blir ingen Emirates cup i år. Det betyr at vi kun skal spille 2 preseason kamper. Frykter at de 2-3 første kampene blir i preseason modus. Skal ikke Arsenal på USA turne i år? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Vi er bare et bevis på at hvis du sparer penger i stedet for å investere i gode spillere oppnår du svært lite. Leicester og Spurs denne sesongen? Spurs har faan ikke spart penger. DU kan ikke se det bare over en sesong J*** DOTT 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Det blir ingen Emirates cup i år. Det betyr at vi kun skal spille 2 preseason kamper. Frykter at de 2-3 første kampene blir i preseason modus. Skal ikke Arsenal på USA turne i år? Jo Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Det blir ingen Emirates cup i år. Det betyr at vi kun skal spille 2 preseason kamper. Frykter at de 2-3 første kampene blir i preseason modus. Skal ikke Arsenal på USA turne i år? Derav de to preseasonkampene Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Det blir ingen Emirates cup i år. Det betyr at vi kun skal spille 2 preseason kamper. Frykter at de 2-3 første kampene blir i preseason modus. Skal ikke Arsenal på USA turne i år? Derav de to preseasonkampene Ah, hadde det for meg vi skulle spille 3 kamper da vi var der. Lenke til kommentar
Kai_g Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Vi er bare et bevis på at hvis du sparer penger i stedet for å investere i gode spillere oppnår du svært lite. Leicester og Spurs denne sesongen? Spurs har faan ikke spart penger. DU kan ikke se det bare over en sesong J*** DOTT De har gått i pluss siste 5 år?! 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Profitt ≠ Spare penger, nødvendigvis. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 (endret) Men, ikke bare det. De har hatt griseflaks med Kane og at han ikke har blitt skadet. Hadde det Arsenal you know what.. Endret 19. april 2016 av #Wengerout Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 on the latest team news…Everybody is available from our last game against Crystal Palace. We have no big injuries. We will have a final test today. Alex Oxlade-Chamberlain is the only one not practising now. on Santi Cazorla…He has joined normal training and he looks okay, of course still a bit short on the competitiveness front. on whether he could play in U-21 play-off…We will try to get him maybe more training, and then join us directly maybe. on Wilshere…He has absorbed well his first obstacle of getting games. That means he has finally got 90 minutes and he has had no setbacks and the positives are that in every game he was sharper. That means he has a good fitness basis. Overall, the progression should be normal. I don’t think he will be available for selection [against West Brom], but from then it is whether I select him or not. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Carzola på U21? han kan vell ikke være med på U31 engang Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Carzola på U21? han kan vell ikke være med på U31 engang Kan vel ha maks tre spillere som er over hvis jeg husker rett. Noen uker siden spilte Rosicky for U21. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 1 poeng ned til United nå og bare 6 til Liverpool i kjempeform. Klarer vi i det hele tatt Europa League neste sesong?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå