Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det varer ikke lenge, dessverre. Etter uavgjort-ekspertene WBA i midtuka nå så har vi Sunderland og Norwich. To lag som MÅ ha poeng. Og vi vet jo hvordan Arsenal klarer seg mot disse lagene. Ikke særlig bra. Var i akkurat samme situasjon i fjor, der vi hadde ljos på andreplassen, men kollapset (tap mot Swansea og U mot Sunderland, begge på Emirates). Lukter fullstendig kollaps her også. 

Tror eneste 3 poengeren vi tar resten av denne sesongen er mot Villa. 

Lenke til kommentar

Flere enn meg som reagerte på de byttene. Vi fungerte helt til de ble gjennomført. Hva gjorde vi når Giroud spilte på topp? Få innlegg, men prøver heller å sende stikkere gjennom til Giroud.. ehh javel? Tror de vi spiller med Aubameyang på topp? Så setter han innpå Walcott for å kompansere for en taktikk som ikke fungerer. Walcott flyttes opp og Giroud lengre ned. De klarer ikke å holde på ball noe som sikkert var tiltenkt når Giroud flyttes ned. De får heller ikke til å forsvare midtbaneleddet.  Ergo det blir overkjørt, noe som ikke hjelper forsvaret vårt akkurat. I mine øyne ble det også feil å sette inn de spillerne som er minst i form av alle. 

1. Det jeg ønsket å se var Ramsey for Özil. Han så veldig kjørt ut og ikke nå særlig god defensivt. 
2. Chambers for Welbeck. For å få litt høyde i forsvaret og friske bein. Hva er gjennomsnitt høyden til CP kontra vår? 1.90 vs. 1.75?
3. Siste ville jeg tatt  Campbell inn for Iwobi. For å få inn frisk løpskraft. 

Ergo:

Bellerin - Gabriel - Koscielny - Monreal

Chambers - Lecoq  

Campbell  - Elneny - Ramsey - Alexis

Lenke til kommentar

Tror faktisk Ospina hadde reddet målet, fordi han har raskere refleksjon. 

Men, Arsenal er jo en stor vits for tiden. Vi blir jo latterliggjort og mongoanalysert fra alle kanter. Er kanskje ikke rart når alle personer med innflytelse har enten gått ut på dato eller finnes ikke interessert i fotball. 

Lenke til kommentar

Forstår ikke hva dere mener. Arsenal er jo en klubb de aller fleste klubbene i verden ser opp til. Det er snakk om en stabilitet kun noen få andre klubber kan vise til på så høyt nivå! Enig i at det er på tide med en skikkelig seier i ligaen, men jeg ler i hvert fall ikke av at dere kommer på topp 4 hvert år. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Forstår ikke hva dere mener. Arsenal er jo en klubb de aller fleste klubbene i verden ser opp til. Det er snakk om en stabilitet kun noen få andre klubber kan vise til på så høyt nivå! Enig i at det er på tide med en skikkelig seier i ligaen, men jeg ler i hvert fall ikke av at dere kommer på topp 4 hvert år. 

Veldig lett for deg å si. Hvis vi skrur tiden tilbake til starten av sesongen i 05/06. Med Manchester United tilbyr jeg deg garantert CL spill 10 år framover i tid, i tillegg til får du også vite at du kommer ikke til å vinne PL og ryker ut hver gang i 16dels finalen i CL. Ville du tatt det? 

Eller du kan ta det United klarte i samme periode... Enkelt valg kanskje? ...5 Premier LeagueL, 3 League Cup, 5 Community Shield og 1 Champions League, i tillegg til 1 Fifa Club World Cup. Alt dette skjedde fra 2005 til 2013. 

Er ikke misunnelig i det hele tatt..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...