ChopperRead Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Kanskje det dummeste spørsmålet som har eksistert i en arsenaltråd. Ber om at det var ironi 1 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Kanskje det dummeste spørsmålet som har eksistert i en arsenaltråd. Ber om at det var ironi Spørsmålet var vel heller rettet mot de som ønsker Wenger ut fortest mulig. Om Tottenham vinner er det mer ødeleggende for Wenger enn om Leicester vinner. Ledelsen blir nok å mislike STERKT at byrivalen vinner gullet fremfor Arsenal.. Hadde det ikke vært for at jeg er lei av den arrogante stapeisen, så skulle jeg gjerne unnet Leicester å vinne, noe jeg egentlig også gjør. Men akkurat nå er det mer gunstig for Arsenal som klubb om Tottenham vinner. Wenger ut = forandring. Noe vi trenger. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Konsekvensene av at Wenger blir kjeppjaget av fansen ut klubben trenger ikke være positivt i det hele tatt. Snarere tvert i mot. Tipper klubben kommer i en "depresjon" ala United den dagen Wenger går. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Tottenham skal aldri vinne, det er min prioritering 3 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Konsekvensene av at Wenger blir kjeppjaget av fansen ut klubben trenger ikke være positivt i det hele tatt. Snarere tvert i mot. Tipper klubben kommer i en "depresjon" ala United den dagen Wenger går. Når Wenger ikke kan utnytte seg av den beste sjansen til å vinne PL på mange år, så blir han aldri å greie det. Synes forøvrig vi er i en mild depresjon allerede. Tatt en titt på forumene rundt omkring og på Facebook? Det flommer jo over av "Wenger Out".. Fansen er rasende, med god grunn. 1 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Den fansen kommer til å være rasende når vi ligger som en middelhavsfarer med ny forhastet manager også. Forhåpentlig har Wenger og klubben allerede i flere år jobbet med å finne kandidater til å ta over, og lagt en plan for hvordan å gjøre overgangen fra Wenger til nye koster så smertefri som mulig. Erfaringene fra andre klubber som skifter manager etter så mange år burde jo være en vekker for de i hvertfall. Jeg tror personlig vi kommer til å få en nedtur uansett hvem som tar over etter Wenger. Jeg bare håper den blir kortvarig. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Den fansen kommer til å være rasende når vi ligger som en middelhavsfarer med ny forhastet manager også. Forhåpentlig har Wenger og klubben allerede i flere år jobbet med å finne kandidater til å ta over, og lagt en plan for hvordan å gjøre overgangen fra Wenger til nye koster så smertefri som mulig. Erfaringene fra andre klubber som skifter manager etter så mange år burde jo være en vekker for de i hvertfall. Jeg tror personlig vi kommer til å få en nedtur uansett hvem som tar over etter Wenger. Jeg bare håper den blir kortvarig. Amen motherfucker Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 (endret) Spurs unner jeg ikke en dritt. Men, Lester bør vinne i år og det jør de sikkert også. Klubben har vært i en følelsladet berg og dalbane siden tidenes morgen. Vi får kjekke lovnader fra klubben og manager, men feiler hvert år. Da tenker jeg på at de ikke klarer å hente spillerne de satser på å hente i overgangsvinduene eller progresjon i turneringene de er med i. Håper vi får en vanskelig fase etter Wenger. Vi trenger kanskje en slik reality check for å se hvor vi egentlig er plassert på kartet i forhold til andre klubbene. Vi må faktisk gjøre taktiske og strategiske grep for å være bedre enn vi var i fjor og året før, jeg føler ikke at vi gjør det per nå. Statestikken viser også at vi ikke forbedrer oss. Vi fortsetter i akkurat samme kurve - og den lukter det middelmådighet av!Jeg vil heller ha en periode med en ny person med en rolle som får oss inn en fase der vi jobber med svakhetene i laget. Om det er en investor som bringer penger på bordet eller manager med nytt sinn - det vet jeg ikke og det bryr jeg meg særlig ikke om heller. Men, det skulle helst blitt innfridd i går. Fordi det hadde vært kjekt å oppleve at vi vinner noe av betydning en gang til, før man dør liksom. Jeg får ikke noe ut av 4 plasser. Hvorfor skal jeg betale lønna til Wenger med verdens dyreste billettpris for en 4 plass? Prøv å sammenlign den settingen til f.eks en vanlig arbeidsplass, det ville trolig ikke vært akseptabelt.. Endret 19. mars 2016 av #Wengerout 1 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 (endret) Den fansen kommer til å være rasende når vi ligger som en middelhavsfarer med ny forhastet manager også. Forhåpentlig har Wenger og klubben allerede i flere år jobbet med å finne kandidater til å ta over, og lagt en plan for hvordan å gjøre overgangen fra Wenger til nye koster så smertefri som mulig. Erfaringene fra andre klubber som skifter manager etter så mange år burde jo være en vekker for de i hvertfall. Jeg tror personlig vi kommer til å få en nedtur uansett hvem som tar over etter Wenger. Jeg bare håper den blir kortvarig. Jeg håper virkelig de har en ordentlig plan for det. Ikke faen om jeg takler en nedgang for klubben i tillegg til de siste 10+ årene som har gått. Endret 19. mars 2016 av OhEasy Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Det er enkelt: Wenger har altfor lenge latt klubben være middelmådig. Middelmådighet hjelper ikke en dritt i PL og CL, middelmådighet er blitt en dyd i dagens Arsenal-system. Ergo fyren bør pakke baguetten og sakene sine. Men dette bør selvsagt gjøres gradvis, må få noen sterke ultimatum(er) fra styret, hvis vi ikke får dét og dét resultatet er det ut. Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Ellers er det jo totalt riktig fra han over meg på denne sida; klubben er i en mild depresjon allerede. Det skjer forøvrig med flere toppklubber samtidig, men uansett.. Jeg tror dere som tror at ting vil automatisk bli dårligere uten AW er innbitt konservative. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 21. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2016 Var jo samme problemstillingen West Ham fans diskuterte i vår. Mange ville bli kvitt Big Sam, og mange ville beholde Big Sam fordi de var redde for å miste stabiliteten i klubben. Man skal aldri være fornøyd med noe bare pga. at det kan bli værre. Feig innstilling. 1 Lenke til kommentar
atwater Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Hvis det er slik at Wenger trekker seg som manager etter denne sesongen, hvem vil man at skal ta over? Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Hvis det er slik at Wenger trekker seg som manager etter denne sesongen, hvem vil man at skal ta over? Jorge Sampaoli Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Det handler om at ting automatisk ikke vil bli bedre. Jeg vil ha Wenger ut, men vil at det nye managervalget skal være svært svært planlagt og med en gjennomføring som står i stil med hans solide arbeid. Noen snakker som at gullet er sikret i det franskmannen forlater klubben. Det er det jeg er uenig i. Mange av spillerne har enorm tiltro til ham. Özil og Sanchez trakk han også frem som en viktig grunn for signeringen sammen med svært mange signeringer som er gjort. For ikke å snakke om de unge spillerne som nesten er vokst opp med ham. Det verste som skjer er om han blir sparket ut av klubben. Kommer til å gå en sjokkbølge gjennom spillergruppa. Gjør ikke han som overtar en umiddelbart god jobb, tipper jeg en liten spillerflukt, stor usikkerhet og mange desperate økonomiske valg for å overkompensere. Det beste er om han går selv. Han har bygd en enestående god plattform for den som skal ta over. Da er det viktig at den nye manageren har respekt for den bærekraftige måten klubben drives på, men med gjennomslagskraft til å gjøre valgene som burde vært tatt. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 21. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2016 Det er ikke fansen som skal trekke opp navn av hatten. Det er klubben som skal kartlegge kandidater som er gode nok og som ville vært en god løsning. De bør jobbe fra og med i går til og med sesongen starter om å finne en kandidat som skal ta over for Wenger. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 (endret) snip Veldig enig i det du skriver. Jeg håper at Wenger blir i klubben i en eller annen posisjon når han trer tilbake som manager. Uansett hva som skjer håper jeg vi fortsetter på sporet om kontinuitet, og at ikke klubben blir deseperate og kaster penger og filosofi ut av vinduet i håp om kjapp suksess. Endret 21. mars 2016 av archongamer Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Det verste som skjer er om han blir sparket ut av klubben. Kommer til å gå en sjokkbølge gjennom spillergruppa. Gjør ikke han som overtar en umiddelbart god jobb, tipper jeg en liten spillerflukt, stor usikkerhet og mange desperate økonomiske valg for å overkompensere. Wenger vil aldri få sparken i Arsenal, det er han selv som må si stopp. Styret, ved eier Stan Kroenke og kanskje også Ivan Gazidis driter en lang marsj i trofeer. Styret vil tjene penger, og det gjør de med glans under Wenger med CL-kvalikk og plasseringer topp fire i PL hver eneste sesong. Hvorfor skal de kvitte seg med den lengstsittende manageren i ligaen, som deler deres filosofi om nøktern pengebruk og profitt? Der er der vi supportere kommer inni bildet. Vi må gjøre det vi kan for å legge press på Wenger, ikke styret. Fansen må få Wenger til å innse at denne filosofien han og styret deler, ikke er den samme som våre supportere, eller ihvertfall de fleste av oss. Jeg er enig i at managervalget bør være godt planlagt, og ikke være en forhastet prosess, men når du ser topp-manager etter topp-manager går til våre konkurrenter, så mister jeg litt trua på hele fotballklubben. Denne sesongen er vel den sesongen hvor jeg har gitt mest faen i Arsenal på minst ti år. Jeg innså i juli at dette mest sannsynlig kom til å ende uten trofeer, og det ser ut som jeg får rett, igjen. Vi har vært tafatte og kjedelige hele sesongen, og jeg syns det virker som Wenger er resignert, men at han er for sta til å si at nok er nok. Han burde gitt seg etter det første FA Cup-trofeet for et par sesonger siden, det hadde vært et "perfekt" punktum. Nå ødelegger han sitt ettermæle for hver dag som går, i mine øyne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå