Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Forjævlig at vi tapte poeng mot Swansea som vi burde slå og Tottenham som vi ledet mot. Kampprogrammet som gjenstår er veldig overkommelig, men 8, muligens 11 poeng opp til Leicester ser tungt ut. 

Lenke til kommentar

Deilig med en borteseier i dag. Hadde mine tvil, men ble med glede motbevist. Begynner å bli forelska i Iwobi, lovende spiller uten tvil. Dat guy begynner å finne en god form virker det som. Trengs!

COYG!

Endret av OhEasy
Lenke til kommentar

Everton borte er overhodet ikke noen enkel match. Seier der er bra.

Men folk må slutte å være naive og tro at vi kan vinne PL nå. Det toget har gått. Det er 4. Plassen som er det realistiske målet. Det er bare 3 poeng ned til West Ham og hele 11 opp til Leicester. Det er bare tull å tenke tanken engang.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jeg har større sjanse til å vinne diskusjon. No's fantasy league enn Arsenal har å vinne premier League.

Lenke til kommentar

Men folk må slutte å være naive og tro at vi kan vinne PL nå. Det toget har gått. Det er 4. Plassen som er det realistiske målet. Det er bare 3 poeng ned til West Ham og hele 11 opp til Leicester. Det er bare tull å tenke tanken engang.

Jeg gir meg når det er statistisk ikke realistisk lengre  :dremel:

Lenke til kommentar

Alt som spiller noen rolle nå er topp 4 og komme over Spudsene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...