Mr. President™ Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 (endret) Jeg tror neppe at Özil kommer til å basere sine karrierevalg etter hva som skjer med Flamini. Han hadde nok mange gode venner i Real Madrid også. Endret 17. mars 2016 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 17. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2016 Om Özil ikke ønsker å være her kan han dra til helvette. Det samme gjelder hele jævla laget. Alt for mye veklinger i dette laget som mister drivet med en gang motstanderen scorer. Herlig at Dat Guy Welbz er tilbake i England troppen. Vet da faen hvordan Walcott kom med tho. 1 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Synes özil har hatt driv hele jævla sesongen, selv når vi gjør det dårlig. Vært fenomenal. 2 Lenke til kommentar
atwater Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Jeg tror neppe at Özil kommer til å basere sine karrierevalg etter hva som skjer med Flamini. Han hadde nok mange gode venner i Real Madrid også. Var mest ment som en spøk Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Vet da faen hvordan Walcott kom med tho. Waterboy slik som ståa er nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Forjævlig at vi tapte poeng mot Swansea som vi burde slå og Tottenham som vi ledet mot. Kampprogrammet som gjenstår er veldig overkommelig, men 8, muligens 11 poeng opp til Leicester ser tungt ut. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 (endret) Deilig med en borteseier i dag. Hadde mine tvil, men ble med glede motbevist. Begynner å bli forelska i Iwobi, lovende spiller uten tvil. Dat guy begynner å finne en god form virker det som. Trengs! COYG! Endret 19. mars 2016 av OhEasy Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Vi møtte enkel motstand, ,men håper at kampen i dag får opp håpet til guttene og at de ser at det er fortsatt mulig å vinne noe. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Everton borte er overhodet ikke noen enkel match. Seier der er bra. Men folk må slutte å være naive og tro at vi kan vinne PL nå. Det toget har gått. Det er 4. Plassen som er det realistiske målet. Det er bare 3 poeng ned til West Ham og hele 11 opp til Leicester. Det er bare tull å tenke tanken engang. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Jeg har større sjanse til å vinne diskusjon. No's fantasy league enn Arsenal har å vinne premier League. Lenke til kommentar
Prodigy8 Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Skammelig dømming mellom Leicester - Crystal Palace idag og. Huth unnslap ikke bare 1, 2, men 3 ganger idag. Skulle hatt rødt etter 15 min. 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Everton borte er overhodet ikke noen enkel match. Seier der er bra. Men folk må slutte å være naive og tro at vi kan vinne PL nå. Det toget har gått. Det er 4. Plassen som er det realistiske målet. Det er bare 3 poeng ned til West Ham og hele 11 opp til Leicester. Det er bare tull å tenke tanken engang. Jeg gir meg når det er statistisk ikke realistisk lengre Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2016 Everton borte er overhodet ikke noen enkel match. Seier der er bra. Men folk må slutte å være naive og tro at vi kan vinne PL nå. Det toget har gått. Det er 4. Plassen som er det realistiske målet. Det er bare 3 poeng ned til West Ham og hele 11 opp til Leicester. Det er bare tull å tenke tanken engang. Alt som spiller noen rolle nå er topp 4 og komme over Spudsene Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Da er jeg redd vi må ende topp 2. Kanskje 3. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Da er jeg redd vi må ende topp 2. Kanskje 3. Vi ligger på 3. Da er minimumskravet ditt oppnådd bruh Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Da er jeg redd vi må ende topp 2. Kanskje 3.Vi ligger på 3. Da er minimumskravet ditt oppnådd bruhVi har ikke endt noe sted enda. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Hvem håper dere vinner gullet i år? Leicester eller Tottenham? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå