Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Wenger ut, og blir ikke noen legende for oss, blir mer en som vi blir glad for å bli kvitt en gang for alle nå. Null statue på mannen etter at han reiser. 10 år med middelmådighet er nok.

Hvem er vi?

Et lag som ikke lengter etter forbedring, hvor er vår fremgang når vi har tapt og tapt mot Bayern og Barcelona? Har han aldri blitt tent og ville prøve å gjøre oss til et bedre lag som kan slå dem? Sir Alex ble ihvertfall det, besynderlig at Wenger gjorde aldri det.

Hvor er våre ambisjoner bortsett fra inntekter og billetter som er overpriset?

Endret av Fox
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wenger ut, og blir ikke noen legende for oss, blir mer en som vi blir glad for å bli kvitt en gang for alle nå. Null statue på mannen etter at han reiser. 10 år med middelmådighet er nok.

Hvem er vi?

Et lag som ikke lengter etter forbedring, hvor er vår fremgang når vi har tapt og tapt mot Bayern og Barcelona? Har han aldri blitt tent og ville prøve å gjøre oss til et bedre lag som kan slå dem? Sir Alex ble ihvertfall det, besynderlig at Wenger gjorde aldri det.

Hvor er våre ambisjoner bortsett fra inntekter og billetter som er overpriset?

Hva har det med spørsmålet jeg stilte?

Lenke til kommentar

Hvem er vi?

Det er alle ekte Arsenalfans som ikke har hodet sitt tredd opp i hekken til Wenger. Det er vi :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Arséne og Arsenal (jøss, likheten) har mistet det totalt. Jeg tror faen meg Tottenham banker oss så hardt i ligaen, første gang på maaange år.

Som Fox så bra sier; hva er egentlig ambisjonene til dette laget egentlig? Middelmådighet`? Billettsalg? At middelmådighet over lang tid når man samtidig ikke taper spesielt mye = kvalitet?

De leter jo ikke etter forbedring, de driter i å trene for å bli bedre, de gjør det for å opprettholde nivået de allerede har samt dét å tjene penger. Øzil og/eller Sanchez kan snart være ute hvis ikke galeien laget har tatt forandres. Hvis ikke så er dette laget helt fortapt. Det hviler nesten en forbannelse over dem.

Endret av Calippus
Lenke til kommentar

Hullene vi har i laget har han aldri tettet særlig godt, men i stedet har han viftet med sjekkheftet på plasser vi allerede har god dekning.

Alexis, Özil og 2 FA cupseiere er det eneste tegnet på framskitt på 10 år, bortsett fra stadion og økt billettpriser..

Jeg mener spillere kommer til å forsvinne.. hvem det er er som å spille i lotto, det kan være hvem som helst. Debuchy tror jeg dessuten ryker først, men han blir ikke akkurat savnet. Nok et kjøp der vi hadde god dekning - og vi kjøpte middelmådighet. 

Lenke til kommentar

Hvem er vi?

Det er alle ekte Arsenalfans som ikke har hodet sitt tredd opp i hekken til Wenger. Det er vi :)

Så om man ser på Wenger som en legende i Arsenal så har man hodet tredd opp i hekken hans? Modent og fornuftig må jeg si. Eller bare historieløst og tullete. Alt ettersom..

Greit å ikke være fornøyd med resultatene, men nå har Wenger betydd mer for Arsenal som klubb enn kun resultatene. Og uansett hva som vil skje er og blir Wenger en legende. Og fortjener mer heder enn mange bortskjemte fans vil gi han for alt han har gjort for klubben.

Endret av archongamer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

10154157_10153635372498003_3269824529232

Henry Winther får sagt det best. Utilgivelig at Wenger ikke kjøpte noe annet enn en keeper i sommer. Altfor mye kompisklubb dette. Spillere som Oxlade-Chamberlain har fått tillit alt for lenge. Utilgivelig at vi ikke kjøpte en ny spiss i sommer. "Var ingen ledige spisser på markedet" er den verste unnskyldningen jeg noen sinne har hørt. 

Til sommeren må det inn med en ny stopper, ny midtbanespiller, ny høyre/venstrekant og ny spiss. Mangler minst 4 kvalitetsspillere i dette laget. 

Burde hatt en egen klagetråd for Arsenal, godt å få ut litt frustrasjon. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hullene vi har i laget har han aldri tettet særlig godt, men i stedet har han viftet med sjekkheftet på plasser vi allerede har god dekning.

Alexis, Özil og 2 FA cupseiere er det eneste tegnet på framskitt på 10 år, bortsett fra stadion og økt billettpriser..

Jeg mener spillere kommer til å forsvinne.. hvem det er er som å spille i lotto, det kan være hvem som helst. Debuchy tror jeg dessuten ryker først, men han blir ikke akkurat savnet. Nok et kjøp der vi hadde god dekning - og vi kjøpte middelmådighet.

Spillere kommer til å forsvinne i sommer, helt klart. En god del også. Forhåpentligvis er det bare Ozil vi vil savne.

Når det gjelder kjøpet av Debuchy er jeg uenig. Det var et fornuftig kjøp. Hadde vi god dekning der? Bellerin var vel 3. eller 4. valg. Pga skader fikk han sjansen. Hadde folk vært fornøyd med Chambers eller Jenks som førstevalg? Tvilsomt.

Debuchy hadde veldig uflaks med skader i sin første sesong og hadde ikke mentalitet til å komme tilbake.

Lenke til kommentar
Solskinnshistorie som har pågått i flere sesonger, men som aldri blir adressert.. 

Swansea centre-back Jordi Amat says teams are pulling off upsets against Arsenal because the Gunners are more obsessed with scoring than defending.

The Swans beat Arsenal 2-1 at the Emirates last week to cause a huge upset and leave their title hopes hanging by a thread.

Watford then put Arsene Wenger’s men out in the FA Cup quarter-finals on Sunday with another shock win.

Amat, who played in the Swansea victory, revealed the Gunners are so gung-ho in midfield that they leave young Francis Coquelin outnumbered.

He said: “A lot of times, they send four or five players forward when they attack, and that’s when our moment comes. They only have Coquelin in midfield, and if we get the ball back, that’s when our opportunity starts.

“Our first goal was like that. The front four didn’t drop back, I got the ball back from Ozil, my teammate [Jack] Cork took it, passed it into space, and we scored.”

Amat believes they are also suspect at set-pieces, which enabled Ashley Williams to score Swansea’s late winner last week.

He added: “The thing we watched over and over on video is the way Arsenal defend free-kicks and corners.

“They wait until the last moment to drop back. When the set-piece taker kicks the ball, that’s when they drop back.

“To surprise them a bit, because you’re usually tussling with the defence, we stood back a little to be at full speed when we reached them. That’s how we scored the second.”
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...