Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Igjen en skuffende forestilling av Arsenal. 'Boro starter jo klart best, men vi greier å jobbe oss inn i kampen igjen. Vi får den første gållen, men etter det dabber det litt av. Det er som om energien i laget er borte. En spiller som jeg har lyst til å trekke frem som jeg synes gjorde det bra i dag er Clichy. Selv om han er uheldig med klareringen sin som resulterer i 1-1 målet, mener jeg at det også er manglende reaksjoner fra de andre spillerne rundt ham akkurat da, som også skal ha litt av skylda. Han ser ut som den spilleren som har mest lyst til å vinne, og prøve gang på gang å sette fart i angrep. Han møter bra og snapper ballen ved flere anledninger og setter fart oppover. Men i dag måtte han konsentrere seg mer om det defensive, fordi vingene til Boro er gode. Og det at vi ikke kan få med backene oppover så ofte som ønsket, merkes godt ettersom vi ikke har noen ordentlige vinger som kan sette fart i angrepene ... Savnet etter ordentlige vinger er stort for min del iallfall. Selv om vi hadde sjansene til å vinne denne kampen, synes jeg det er fortjent uavgjort. 'Boro kjempet bra, og fortjente 1 poeng idag, om ikke mer.

Også når Bendtner i tillegg kommer inn og får den feite sjansen til å avgjøre kampen, så misbruker han den. Han kunne tatt et steg ekstra og trilla ballen inn foran mål der Adebayor kom løpende. Hadde nesten garantert hvert mål, og vi hadde sikret oss to poeng til.

Som sagt nok en skuffende forestilling av Arsenal, og det er nok bare å innse (for de som ikke helt har gjort det allerede) at vi desverre ikke er gode nok til å ta noen titler i år. I alle fall ikke Premier League ...

Over og ut.

Lenke til kommentar

For en drittsesong dette har vært. Får et slag i magen annenhver helg, der vi har spilt bedritent og rotet bort poeng mot bakgårdslag. Vi har totalmangel på stabilitet, og det vises så forbanna godt. Er ikke noe gøy å være supporter når det går så jævlig dårlig. Dette er faen meg bare vondt.

:(

Lenke til kommentar
For en drittsesong dette har vært. Får et slag i magen annenhver helg, der vi har spilt bedritent og rotet bort poeng mot bakgårdslag. Vi har totalmangel på stabilitet, og det vises så forbanna godt. Er ikke noe gøy å være supporter når det går så jævlig dårlig. Dette er faen meg bare vondt.

:(

Det er jo dette som er poenget med å være supporter! Følge laget i tykt og tynt.

Kan ikke si vi har opplevd så veldig mye motgang(kunne vært mye verre) og snart vil det være vår tur å være stolt over et trofe vi har vunnet ;)

Lenke til kommentar
Arsenal Special Edition of Football Manager 2009

Haha, dette her skal jeg jammen meg ha. Spillopplevelsen blir tusen ganger bedre med et ekte Arsenal-skin, klubblogo, spillernes ansikt (selv om det kan fikses av facepacks) osv. Håper bare det kan kjøpes her i Norge slik at jeg slipper å bestille på Arsenal.com.

Vil tippe at du får en raskere og bedre levering om du bestiller derfra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...