MartinF Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Og Messi, Suarez og Neymar?! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Og Messi, Suarez og Neymar?! Har det noe å si? Vi er allerede ute. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 CL tenker jeg ikke på engang. Så godt som ferdig med det for denne sesongen. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Fikk ikke sett kampen. Hvordan spilte vi? Ut ifra målene og høydepuktene ble jeg ikke super imponert. Greit at vi scorer 4 mål, men alle fire målene var pga. dårlig motstand. Flaks på 1,2 og 4 målet, mens 3 målet var elendig forsvarsspill. Det holder neppe mot PL motstand som er toppet. Nå så jeg ikke kampen så jeg kan jo ikke si om det var bra eller dårlig. Så ut som om Hull ble snytt for offsidemål. Trenger seier i helgen! Tja, var greit. Vi var jo heller ikke toppet. Det som er verre er skadene på Per, Gabriel og Ramsey. Vi har jo allerede Kos ute. Det betyr Monreal og Chambers som midtstoppere fremover. Lukaku mot Monreal og Gibbs... Koscielny er tilbake til Everton, men jeg tror han blir short til Barcelona. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Bra utvikling! Rotta Gazidis trengte ikke å stille opp for å announce dette siden han tar sine bonuser og annet sliks. Kvalm fyr $æsj$ Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Blir ingen St Totteringsham's Day i år. Lenke til kommentar
Kose Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Er 9 kamper igjen. Mye kan fortsatt skje. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 on the team news…We had a few injuries at Hull - Gabriel, Mertesacker and Ramsey. Mertesacker and Gabriel are very positive, there is nothing wrong there, they are both good. on Ramsey…There is a small alert, we don’t know how bad it is. on Laurent Koscielny…He is not far, he will have tests until Sunday, but it could come too soon. He has a little chance. on Cech, Wilshere, Cazorla…They are all progressing nicely, but this week and next week they have no chance. http://www.arsenal.com/news/news-archive/20160310/team-news-per-gabriel-and-ramsey 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 13. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2016 Wenger MÅ gå i sommer. Faen meg synd å se han ødelegge ettermælet sitt, men i helvette for en latterlig og trist utvikling på Arsenal. Takler faen ikke et Spurs seriegull. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 For dårlig å ikke ta tre strake fa-cupgull! Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Utviklingen blir trist når Chambers og Gibs spiller. Gabriel og Mertesacker er jeg ikke trygg på i forsvar. Alexis har spilt dårlig de siste kampene, alt for mye feilpasninger og samspillet hans med Giroud er ikke noe bra. Lyspunktene må være Campbell. Han har stort sett gjort en god figur. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Wenger må bort. Faen for et nek! Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Å heie på dette laget er noen ganger som å velge mellom aids eller hiv.. 2 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 De siste 10+ årene er en fuckings katastrofe, Wenger. 1 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Dere vil fortsatt ha Wenger? Jeg har sagt det i 3 år nå, gamlingen er utdatert, sta og virker regelrett uvitende på overgangsmarkedet. Tok han bare 3 år før han innså han trengte en DM og kjøpte Elneny. Mertesacker og Flamini har ingenting i denne klubben å gjøre, burde vært solgt for lenge siden.+++ masse mer. Blant annet elendige taktiske avgjørelser med lagguttak før kamp og bytter i kamp. Han klarer ikke motivere spillerne. Forsvaret bør byttes ut og vi bør prøve et formasjonsskifte med mer fokus på kantspillere i tillegg til å kjøpe en naturlig kantspiller og ikke noe annet tøys. Vi har fantastiske spillere i Ramsey, Ozil, Alexis, Walcott med høyt toppnivå men laget trenger en ny manager som kan få dem opp dit igjen. 2 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Elneny er ikke naturlig DM engang. Han er boks til boks spiller. 1 Lenke til kommentar
En Gedi Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Wenger ut, og blir ikke noen legende for oss, blir mer en som vi blir glad for å bli kvitt en gang for alle nå. Null statue på mannen etter at han reiser. 10 år med middelmådighet er nok. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Wenger ut, og blir ikke noen legende for oss, blir mer en som vi blir glad for å bli kvitt en gang for alle nå. Null statue på mannen etter at han reiser. 10 år med middelmådighet er nok. Hvem er vi? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Vi bør ha en endring som Moh sier. Spørsmålet er bare hvor..spillere, manager, styret eller eier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå