MartinF Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 http://metro.co.uk/2016/03/07/arsene-wenger-admits-negative-arsenal-supporters-can-affect-his-sides-confidence-as-title-bid-falters-5738242/ Nå er det fansens skyld at Arsenal ikke vinner titler... Javel!! Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 http://metro.co.uk/2016/03/07/arsene-wenger-admits-negative-arsenal-supporters-can-affect-his-sides-confidence-as-title-bid-falters-5738242/ Nå er det fansens skyld at Arsenal ikke vinner titler... Javel!! Forbannede franske esel. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Merkelig at lag som Barcelona, Bayern og Real Madrid vinner titler. De blir jo buet på med en gang de spiller ræva. Faktum er vel at mentalt sterke spillere bare kjemper hardere når de blir buet, mens Wenger sine pingler går hjem og sipper.. Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 (endret) Ingen tvil om at det påvirker spillerne. Merket det godt på Swansea-kampen. Kraftig buing da Campbell ble byttet ut, og enda mer kort tid etterpå da Sigurdsson kom til en stor sjanse. Etter det hørte man høylytte stønn etter hver feilpasning, og spillerne virket følgelig ekstra nervøse. Tror ærlig talt vi hadde klart å hale inn tre poeng om laget hadde fått støtte fra tribunene. Klubben kan dog kun skylde på seg selv. Dette er konsekvensen av endeløse økninger av billettpriser. I stedet for å få inn lokale fans som kommer for å støtte klubben, får man inn publikummere som har betalt i dyre dommer for billetten sin og som forventer å underholdes fra første minutt. Trist utvikling. Endret 7. mars 2016 av Classy Crab 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Mange av disse spillerne tjener opp mot to millioner kroner i uken. Hvis de ikke tåler kritikk fra tribunen når de ikke gidder å spille fotball, så bør de finne noe annet å gjøre. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Trenger ikke være rakettforsker for å forstå at spillere kan bli påvirket av negative fans, i like stor grad som positive fans som støtter de opp. Ganske elementær psykologi i det der. Wenger sier jo ikke at det er grunn til at vi ikke vinner titler, men at det kan påvirke nå som sesongen er i en viktig fase, laget underpresterer og spillerne føler på stemningen rundt klubben. 2 Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Trenger ikke være rakettforsker for å forstå at spillere kan bli påvirket av negative fans, i like stor grad som positive fans som støtter de opp. Ganske elementær psykologi i det der. Wenger sier jo ikke at det er grunn til at vi ikke vinner titler, men at det kan påvirke nå som sesongen er i en viktig fase, laget underpresterer og spillerne føler på stemningen rundt klubben. +1. Skjønner ikke hva dette har å gjøre med spillernes inntekt (@MartinF). Det er ikke innsatsen det står på, men det er klart at buing og stønning fra 60000 mann påvirker selvtillit og evne til å ta riktige valg under press. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Arsene Wenger should stop moaning at Arsenal fans - he and the players only have themselves to blame http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/arsenal/12185700/Arsene-Wenger-should-stop-moaning-at-Arsenal-fans-he-and-the-players-only-have-themselves-to-blame.html Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 (endret) “I prefer that the fans are happy but I’m more worried that it can get to the players’ confidence level.” Så vidt jeg kan se er hele artikkelen basert på dette sitatet? Får da være grenser på hva man kan melke svadajournalistikk ut av. Igjen, jeg prøver ikke å legge noe skyld på fansen. Dette er en naturlig utvikling av moderne fotballags businessmodell, og det kommer ikke til å bli noe bedre før billettprisene blir lavere og/eller det innføres safe standing, slik at lokale helter har råd til å komme inn og støtte laget sitt. Endret 7. mars 2016 av Classy Crab Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Fansen har reagert etter at klubben har begynt å spille krisefotball, ikke før. Ergo de har seg selv å takke og dette må de forvente når det er snakk om uforklarlig totalkollaps i gullspurten. Det som har skjedd til nå er utilgivelig og det er på sin plass av fansen å si ifra om at dette ikke er greit. Fansen skal imidlertid ikke starte kampen med pipekonsert, så jeg håper å høre full stemning i morgen. Ikke en dum ide om man ønsker å se klubben prestere. 3 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Fansen har reagert etter at klubben har begynt å spille krisefotball, ikke før. Ergo de har seg selv å takke og dette må de forvente når det er snakk om uforklarlig totalkollaps i gullspurten. Det som har skjedd til nå er utilgivelig og det er på sin plass av fansen å si ifra om at dette ikke er greit. Fansen skal imidlertid ikke starte kampen med pipekonsert, så jeg håper å høre full stemning i morgen. Ikke en dum ide om man ønsker å se klubben prestere. Indeed. Vi ledet ligaen med 2 poeng i starten av januar. Nå ligger vi 8 poeng bak. Støtten rundt laget var jo ekstremt sterk, men på tross av dette så klarte den veike ryggraden i laget vårt å vakle og falle. Støtten fra Arsenal sin supporterbase har vært stor den, men laget kollapser gang på gang uavhengig av hva vi gjør eller ikke gjør. Litt som en stjerne som er ekstremt massiv og til slutt går supernova. Sagt det før og sier det igjen.. det ligger hos manageren. Ingen av de spillerene vi hadde for 8 sesonger siden (vel minus Rosicky og Walcott) er igjen i laget, men fortsatt så er samme type kollaps prikk lik. Vel bortsett fra at vi ikke har et beinbrudd å skylde på denne gangen. Det samme skjedde også i 10/11 sesongen. Igjen.. minus Rosicky, Walcott og Koscielny så er samtlige av de spillerene ute av klubben. Så hvorfor hender det samme på akkurat samme måte hver bidige gang vi har vært i nærheten av å ta et seriegull? Artig ting å nevne forresten: De 10 kampene Joel Campbell spilte før han mistet plassen når Alexis og Chamberlain var tilbake så vant vi 7 av disse 10. Og tapte vel bare 1? Er ikke helt sikker på de siste der, men i etterkant av at Wenger begynte å skulle spille spillere i form (Alexis, Chamberlain og Walcott) så begynte vi virkelig å gå på trynet. 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Kamptråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1713483 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Hvis Gabriel og Ramsey er ute i flere uker hvis de greier å jogge av banen er jeg sikker på at de ikke har noe på fotballbane å gjøre. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Helt greit å ha de to ute noen uker. Lenke til kommentar
Prodigy8 Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Hvilke skader er det snakk om? Noen som vet noe? Fikk bare med meg første omgangen. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Hamstring så det ut som. Vet sikkert ikke noe mer før i morgen. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2016 Fikk ikke sett kampen. Hvordan spilte vi? Ut ifra målene og høydepuktene ble jeg ikke super imponert. Greit at vi scorer 4 mål, men alle fire målene var pga. dårlig motstand. Flaks på 1,2 og 4 målet, mens 3 målet var elendig forsvarsspill. Det holder neppe mot PL motstand som er toppet. Nå så jeg ikke kampen så jeg kan jo ikke si om det var bra eller dårlig. Så ut som om Hull ble snytt for offsidemål. Trenger seier i helgen! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Fantastisk velkomst for bortefansen i Hull: Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Fikk ikke sett kampen. Hvordan spilte vi? Ut ifra målene og høydepuktene ble jeg ikke super imponert. Greit at vi scorer 4 mål, men alle fire målene var pga. dårlig motstand. Flaks på 1,2 og 4 målet, mens 3 målet var elendig forsvarsspill. Det holder neppe mot PL motstand som er toppet. Nå så jeg ikke kampen så jeg kan jo ikke si om det var bra eller dårlig. Så ut som om Hull ble snytt for offsidemål. Trenger seier i helgen! Tja, var greit. Vi var jo heller ikke toppet. Det som er verre er skadene på Per, Gabriel og Ramsey. Vi har jo allerede Kos ute. Det betyr Monreal og Chambers som midtstoppere fremover. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2016 Lukaku mot Monreal og Gibbs... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå