Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Agreed! Dårligere i feltet og litt mindre rutinert. Men fenomenal på strek

Vel Cech er bedre på alle områder. Står ikke tilbake på strek heller akkurat for Ospina.

Er i mine øyne en soleklar "downgrade", men Ospina er en god keeper han.

Lenke til kommentar

Agreed! Dårligere i feltet og litt mindre rutinert. Men fenomenal på strek

Vel Cech er bedre på alle områder. Står ikke tilbake på strek heller akkurat for Ospina.

Er i mine øyne en soleklar "downgrade", men Ospina er en god keeper han.

Njaa, vil likestille de på strek. Ospina er noen hakk raskere. Men for all del, Cech er klasse. Det jeg sier er at jeg synes ospina er alt for god til å sitte på benken :p

De siste par kampene har ikke vært helt Cech nivå over synes jeg, selv om han har vært meget stabil.

Endret av ChopperReid
Lenke til kommentar

Sure. Ospina er en motherfuckings superhelt som kommer sikkert til å redde sesongen vår. Snakker som om det skulle være en topp keeper, men du vil aldri finne han på en slik liste. Vær så snill å si at jeg tar feil, men gjerne samtidig sjekk opp hvor mange avgjørende feil han har gjort i det siste (ergo ikke 13/14 sesongen). Ikke akkurat en statistikk å få orgasme av når navnet hans blir nevnt skal jeg si deg. Det at han ikke er god nok er vel sikkert også grunnen for at han ryktes ut av klubben, mens Szczesny ryktes tilbake og skal utvikles sammen med Cech. Vil forsåvidt ikke forsvare Szczesny siden han er også er helt amøbe..

Men flott å se at min mening betyr at jeg ikke er like gjennomtenkt. Du får bare leve med det at vi tenker forskjellige da. 

Vil si det er heller hjernedødt å sammenligne Ospina med Cech, slik som du legger det fram. Sistnevnte har vunnet det som er verdt å vinne i klubbfotball sammenheng. Mannen er rett og slett pure class..

Du kan også se hvordan hans lederskap der bak har faktisk hevet forsvaret til Arsenal denne sesongen. Du får følge med slik at du får med de detaljene som skiller hveten fra klinten.

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

Det er ikke kvaliteten til Ospina jeg tviler på. Det er den manglende kamptrening jeg tror kan bli utslagsgivende.

Har uansett null tro på noe annet enn tap i morgen. Cech eller ikke.

Ser Unibet gir 2.35 i odds på Tottenham. Nå better jeg ikke mot eget lag, men dette er gratis penger.

Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...