Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når Arsenal-supportere ser på Community Shield som å vinne Champions League, så er det noe riv ruskende galt. En stor brøkdel av Arsenal-supportere trenger en reality check. De lever med vrangforestillinger hvor Arsenal fremdeles er knallgode, hvor Wenger er Gud, og hvor det er bare mangel på viljen som gjør at vi ikke har vunnet flere titler...

Lenke til kommentar

Alle har forskjellige meninger! At vi underpresterer er det dog liten tvil om. Det må snu ikveld, hvis ikke er alt fucked. Jeg mener vi er avhengige av å få Giroud i formen han var frem til midten av januar. Walcott vil jeg ikke se på benken engang. Ramsey kan under tvil få være med.

Lenke til kommentar

Nei, det er ikke det jeg sier. Jeg har et problem med de som mener vi er et storlag, som kjemper i tre turneringer fortsatt, Wenger er Gud og alt som mangler er bare viljen. Ja, på papiret er vi fremdeles i tre turneringer, og vi vant en pokal eller to i treningskamper før sesongen, men vi er på ingen måte et storlag lenger, annet enn å være et økonomisk powerhouse.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Derfor du holder deg borte fra facebook-grupper. Loyale Norwegian Gooners er den verste. Fikk for mye av de folka der. 

De kan mye Arsenal historie da, det skal de ha. 

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar

Det Arsenal trenger er å havne utenfor topp 4. Først da vil det skje ting tror jeg.

Alle kan se at endringer må skje. Laget klarer ikke engang slå lag i nedrykkssonen på hjemmebane og spiller fryktelig fotball. Hvor mange kamper har Arsenal vunnet i 2016? 2?

Lenke til kommentar

Hvem skal liksom ta over for Wenger nå da?

Wenger holder Arsenal innenfor topp 4, det er ingen garanti for at en ny trener tar laget høyere oppover, det kan også gå veldig mye nedover. Ingenting er kjørt enda, det er fortsatt mulig å ta serien.

Endret av brrrm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...