Mr. President™ Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Ord blir fattige: Ikke mange på Twitter som var imponert over den uttalelsen nei. Nå må Arsenal slå Swansea på onsdag og Spurs på søndag for å i det hele tatt ha sjansen. Sesongen kan fort bli bestemt i løpet av denne uka. Seier i de to neste kampene så er det bare på målforskjell Spurs vil være bedre. Og Leicester har vært i bedre perioder prestasjonsmessig. Skal ikke se bort ifra at de taper noen poeng her og der de neste ukene. Så er spørsmålet om Arsenal gjør det samme eller om de kan hevde seg. Blir det ikke 6 av 6 poeng neste uke så tror også jeg at dere ikke har noen sjans på gullet. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 (endret) Vi får se. Jeg FORVENTER et revansjesugent Arsenal neste helg. Blir 10x verre om vi taper for Spuds. Endret 28. februar 2016 av OhEasy Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Ikke faen om dette laget vinner PL. Du kan servere sjangsene på sølvfat, gullfat, whatever men aldri ligagull vil det bli. Kommer det en bedre sjanse på flere år til å endelig ta førsteplass? Særlig nå som vi ikke har noe i CL å gjøre mer er førsteplassen ekstremt viktig. Jeg forstår heller ikke hvorfor.. Før og etter år 2000 vant manageren vår "alt", hva skjedde egentlig etter sånn ca 2005, og hvorfor har AFC blitt det nye Spurs? Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Jeg forstår heller ikke hvorfor.. Før og etter år 2000 vant manageren vår "alt", hva skjedde egentlig etter sånn ca 2005 og hvorfor har AFC blitt det nye Spurs? Nye Spurs på hvilken måte? Arsenal er et stabilt topp 4-lag, mens Tottenham vanligvis holder til på 5-7-plass. Arsenal har vunnet FA-cupen de siste to årene mens Tottenham ikke har vunnet noe på åtte år, og det var et ligacuptrofé. 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2016 Om noen andre ikke klarer å sove og vil få ut litt frustrasjon så har jeg opprettet kamptråd til onsdagens kamp... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1711895&p=23105343 Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 (endret) Jeg forstår heller ikke hvorfor.. Før og etter år 2000 vant manageren vår "alt", hva skjedde egentlig etter sånn ca 2005 og hvorfor har AFC blitt det nye Spurs? Nye Spurs på hvilken måte? Arsenal er et stabilt topp 4-lag, mens Tottenham vanligvis holder til på 5-7-plass. Arsenal har vunnet FA-cupen de siste to årene mens Tottenham ikke har vunnet noe på åtte år, og det var et ligacuptrofé. Jeg vet selvsagt om stadion og det der, men det er et vedvarende problem med å alltid være laget som klarer ting nesten. Er langt fra The Invincibles (som var muligens litt bedre enn dages Barca) til dette laget som stadig sprekker. Jeg snakker om mentalitet og moral. Det er det jeg ikke forstår, AW må jo også ha forandret seg. Og man må klø seg ofte i hodet som gooner, mange får grå hår vet jeg.. Nye Spurs vet at de holder seg i tilnærmet toppen leenge men vinner ingenting. Er FA-cupgull og evt ligacuper noe å trakte etter for AFC ? Jeg vet ikke med deg, men med alt potensialet til dette laget burde de ha sett etter en CL-seier i nær framtid - og ikke det å kjempe mot halvgode PL/Championship-lag som noe gjevt. Endret 29. februar 2016 av Calippus Lenke til kommentar
Espp Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Er langt fra The Invincibles (som var muligens litt bedre enn dages Barca) til dette laget som stadig sprekker. Langt ifra dagens Barcelona. Et lite stykke ifra Barcelona i 2006 også, når dere tapte finalen mot dem. Ellers helt enig i at det er mentaliteten. Fotballspillerne i dag syter og klager for ingenting. De faller som små jenter på isen og sutrer verre enn en 6 år gammel gutt som blir fratatt lørdagsgodteriet. Forskjellen på Invincibles og dagens Arsenal er "Men Vs Boys". Dette gjelder ikke bare Arsenal, men de aller fleste klubbene. Dagens fotball er gjennomsyret av små egosentriske sutrepinner. Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Å Espp, seriøst ment? Men all farta, høyden, styrken og teknikken i The Invincibles skulle jeg ha sett Barca anno 2009 (da de vant liga, cup, Cl) eller anno 2016 mot dem. Men det er en personlig mening da... I 2006 var AFC som vanlig uheldige. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Ja, helt seriøst ment. Uheldig og uheldig, Barcelona var et veldig godt lag i 2006 også og dere tapte i finalen mot dem. Dagens Barcelona er et mye bedre lag enn da, selv om de er en gjeng med sutrende småjenter kan ingen ta ifra dem det enorme toppnivået de har i troppen. At Invincibles kanskje er det råeste vi får sett i engelsk fotball, historisk sett, kan jeg være enig i. Der var teknikk, ledelse, råskap og temperament blandet sammen i en fantastisk kombo! Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Savner tiden der lauren ville ha sparket Memphis opp på tribunen.. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Barnemat. Savner Vieira og Keane-duellene jeg. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Joda, det gjør selvfølgelig jeg og. Men lauren var en av de hardeste, klippet noen ned teknikerne på laget vårt var han og keown kjapt på plass med en halvkvesting like etterpå Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Wenger har fått nok – skal gjenreise Arsenal med 1,4 milliarder kroner Ja, for plutselig var det nok. Neste år: I'm confident Sanogo has the top top qualities we need. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Scorte jo tross alt hat-trick her om dagen 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 He will be like a new signing. Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 (endret) Wenger har fått nok – skal gjenreise Arsenal med 1,4 milliarder kroner Ja, for plutselig var det nok. Neste år: I'm confident Sanogo has the top top qualities we need. Kan jo være at gammer'n har for real skjønt at nåværende tropp overhodet ikke er god nok. Samtidig så er det ingen i klubben som stiller spørsmål ved Arsénes posisjon, må fyren være hovedmanager i flere tiår til`? Endret 1. mars 2016 av Calippus Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 (endret) Wenger har fått nok – skal gjenreise Arsenal med 1,4 milliarder kroner Ja, for plutselig var det nok. Neste år: I'm confident Sanogo has the top top qualities we need. Kan jo være at gammer'n har for real skjønt at nåværende tropp overhodet ikke er god nok. Samtidig så er det ingen i klubben som stiller spørsmål ved Arsénes posisjon, må fyren være hovedmanager i flere tiår til`?Det gir ikke mening at han skal skjønne det nå. Hvorfor skjønte han det ikke da vi tapte 4-0 for Southampton nylig, eller de gangene laget har blitt gjort til skamme av topplagene gang på gang på gang? Greit at det er spart penger og at spillerkjøp har måtte blitt nedprioritert, men de siste sesongene har klubben hatt langt større kjøpekraft enn tidligere, men handlet like lite. Han vet det, men nekter å gjøre noe med det. Han blir muligens tvunget til å handle, for spillere som Özil og Alexis blir ikke værende lenge om det ikke gjøres noe, og da er vi tilbake til square one. Endret 1. mars 2016 av Liquidkey 1 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Cazorla ryktes å være ute resten av sesongen. Da kan vi se langt etter et gull denne sesongen også... Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Kunne ha gjort noe i Januar, men som sikkert at jorda er rund så lot vi være i år også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå