Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vil opprette en støttegruppe? Må ta meg en tur på Joker å kjøpe noe jeg kan trøstespise. 

Det er så jævla leit at Arsenal ikke klarer å hevde seg. Ikke at Arsenal fortjener noe, men vi har potensialet til å vinne ligaen. Derfor er det så jævla synd at det ikke skjer, det ene året Man City og Chelsea suger. Kommer ikke til å bli en bedre sjanse å vinne ligaen på mange år. 

Wenger må jo være helt knust. Mannen som var nyskapende og moderne har blitt gammeldags, kjedelig og sta. Tippeligaen begynner jo snart da...

Lenke til kommentar

Jess, dette blir nok siste året på lenge Arsenal er i toppen. Forbigått av Spurs og Leicester, neste sesong kommer Pep til City og Conte til Chelsea. United er i ferd med å spille seg gode og får nok en oppgradering på managerplass for ikke å si evig med penger til å forsterke seg.

Klart vi er sikkert med i topp 4 kampen, men kjempe om ligagull? Nope, ikke i nærheten. I alle fall så lenge Wenger er i stolen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har alltid vært forsiktig med å ønske Wenger ut dørene, men nå er det nok. Det har det vært i en god periode.

Mannen er ikke i stand til å drive dette laget. Ta en titt på laget vi møtte i dag og forsøk å godta at dette ikke endte med ett eneste poeng. Og dette skjer i en av de beste posisjonene vi har vært i på lenge, mye takket være et PL-nivå som ikke har vært lavere på så lenge jeg kan huske.

Det er null vinnervilje, det er null spilleglede, det er null lidenskap. Et lag med enormt potensiale som så og si aldri får det ut på grunn av naiv taktikk uke inn og uke ut. Ingen plan B.

Å forsvare seg mot Arsenal er en kode selv de svakere lagene har lært seg, og det vises på kampene. Mye possession, mangel på store sjanser og knepne seire mot dårlig motstand. Når var det sist vi spilte skikkelig god fotball? "Arsenal-fotball" er så overdrevent romantisert at det er pinlig. Har vært grusomt kjedelig å se Arsenal spille i år.

Hvis vi mot all formodning skulle vinne ligaen i år, blir det den kjipeste kavalkaden jeg kan huske.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hva skjer om England mister fjerdeplassen til Italia? Først da ryker Wenger.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Det henger en sky av usikkerhet over Arsenal, og jeg tror dessverre ikke den forsvinner før Wenger er borte. Er stor fan av fyren, men Arsenal er dømt til å jobbe i oppoverbakke så lenge han er manager. Historien de siste 10 årene har ødelagt for mye. Arsenal takler bare ikke presset. Får ikke bedre sjanse til å vinne PL en dette tror jeg, det ser tøft ut...

Lenke til kommentar

Håper vi vinner FA cup for 3. året på rad, ingen andre har vel gjort det? Så kan Wenger gå med hode hevet. Han fortjener jo såpass, men det er ingen tvil vi må ha nytt blod.

La Usmanov ta kontroll og la det bli full Texas!

Vi må for all del ikke vinne FA cupen. Skal vi bli kvitt Wenger trenger vi en troféløs sesong (teller ikke med CS).

Lenke til kommentar

Det henger en sky av usikkerhet over Arsenal, og jeg tror dessverre ikke den forsvinner før Wenger er borte. Er stor fan av fyren, men Arsenal er dømt til å jobbe i oppoverbakke så lenge han er manager. Historien de siste 10 årene har ødelagt for mye. Arsenal takler bare ikke presset. Får ikke bedre sjanse til å vinne PL en dette tror jeg, det ser tøft ut...

Helt enig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...