Roger Roger Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Av disse er det en haug med tøffe bortekamper. Manchester United, Tottenham og Everton. En lett og to vanskelige* Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 23. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2016 Det har seg sånn at Arsenal har et Manchester United kompleks. Dere kan stille med gutter 12 og Arsenal laget vil slite mot et Manchester United lag. Du kan forsåvidt drite i komme inn her med United-pessimismen, ingen av oss bryr oss om dere. Gå å vær emo i egen klubbtråd. 1 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Ja ikke sant, dere sleit jo fryktelig mot et nærmest skadefritt United i høst. 3 Lenke til kommentar
Prodigy8 Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 (endret) Godt oppsummert. Blir evig irritert når vi alltid legger oss høyt opp på banen med forsvarslinja vår, spesielt når vi møter en så farlig forsvars-trio som MSN. Det skaper ofte farlige situasjoner som ender i mål eller straffespark. Forøvrig så er utfallet av kampen som forventet. Er uenig med deg når du påpeker Wenger som syndebukk. Han leverte en grei kamp med unntak av bytte. Den defensive stabiliteten man mistet med Coquelin kan ha kostet oss andre målet om man ser bort i fra selve straffe-situasjonen som var veldig uheldig. Føler vi trenger en annen type spiss en Giroud; en som kan utfordre i mann mot mann situasjoner og gå forbi spillere. Welbeck viser tendenser, men har ennå ikke bevist noe. Håper han får mye spilletid frem mot somemren, slik at han får vist seg. Endret 23. februar 2016 av Prodigy8 Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 (endret) CL for engelske (topp-)lag er jo bare piss, i år hvertfall, det medfører skader (referer til f.eks Mascherano-Ox i går) og de kommer ingen vei konkurransemessig. Arsenal og andre har nok ikke et enormt behov for pengene CL-kampene gir og if.t markedsføring av laget/lagene så tror jeg ytterligere brølere (typ Monaco og Dinamo Zagreb) samt tap mot klart sterke lag (BM, FCB) klart vil svekke kredibiliteten til engelske lag, inkl Arsenal. Wenger og Co burde fokusere på ligaen og cupen, de er for langt unna sportslig til å konkurrere om noe gjevt i CL. Kommer de til kvartfinalen er de bra heldige. En annen ting - og dette har jeg nevnt før og gnåler om igjen - PL er underholdende men ikke F*** Europas beste liga. Det ble forøvrig diskutert tidligere lenger bak i tråden av folk som henger mye i tråden her, og jeg vil helt klart slutte meg til de som mener at Arsenal ikke har hatt stor progressivitet mt.p nivået sitt. På spillet og spillestil ja, men ikke nivået. Afc har tidligere vunnet mot Barca når vi ikke var tipptopp som lag, vi greier ikke engang uavgjort nå nå som Barca spilte på kun 80% av nivået sitt. De mestrer perfekt begge deler, tikitaka samt kontring, og så er de jammen meg sterke fysisk også. Og kyniske. Anbefaler denne av Thore Haugstad (NRK) og denne - http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/arsenal-arent-even-barcelona-lite-7418851 (..) Barcelona Lite / mini-Barca. Har hørt denne før, nå er vi ikke dét engang. Endret 24. februar 2016 av Calippus Lenke til kommentar
oOF Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Jeg tror nok ikke at dere skal fordømme Arsenal mot dette Barcelona-laget. De er så gode på såpass mange fronter nå at de kommer til å vinne mye noen år til. Det er ikke så mange lag som er i stand til å ta ut den offensive trioen til Barcelona og de er knallgode på å jobbe når de ikke har ballen. Til og med Atletico Madrid har ikke slått Barcelona i serien år om jeg ikke husker feil og AM er gode og kyniske defensivt. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Ryktes at Ox er ute resten av sesongen. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Ryktes at Ox er ute resten av sesongen. Could this be a good thing? Jeg mener Campbell var på et jævla godt run før OX fikk vetorett på plassen. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Tror ikke det kommer til å være noe savn av han. Både Campbell og Walcott kler den rollen bedre. Ryktes jo også at West Ham vil kjøpe Ox, så han kan også ha spilt sin siste kamp for Arsenal. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Hvis Tottenham kan få 12 Towsend, så må de bla opp en del mer enn 15 for OX. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 25. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2016 Aldri morsomt å se spillere bli skadet, men kunne ikke brydd meg mindre når det er Oxlade-Chamberlain. Makan til udugelig spiller. Spillere som er udugelige med ball og er clueless i 16 meteren trenger vi ikke. Gleder meg til Welbeck er fit til å starte, så slipper vi Walcott og Campbell også. Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Men Corporal, angrepet fra kjøteren Mascherano var ganske brutalt, var det ikke? Knevridning og greier. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 25. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2016 Angrepet? Var jo Oxlade sin feil. Guten er jo clueless med ballen. Idioti å bli skadet der. Må lære seg å se opp, og å kontrollere ballen. Spurte jo nesten om å kollidere når han skyter ballen 15 meter foran seg. Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Still, det betyr ikke at Barca og Mascherano spes skal ha klippekort på klippe ned spillere, og itillegg spille alvorlig skada når andre såvidt toucher borti dem -- alt uten konsekvens - slik det *igjen* viste seg sist tirsdag. En annen ting, Barca er *ikke* fysisk dårligere enn andre lag. Sandbagging deluxe, det at de faller nonstop. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Hihi.... Klippekort.... Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Yaya med goal for Charlton. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2016 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå