Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Slike kamper viser seg jo ofte sliter med å få utsolgt, så faktisk tror jeg ikke det blir så vanskelig å skaffe.

Hadde det vært United eller Liverpool hadde nok oddsen for utsolgt vært betraktelig høyere.

Når du utelukker United og pool, hva mener du med "slike kamper"?

Jeg tror selv at dette ikke kommer til å skje. Når skulle det eventuelt skje? Noen åpningskamp er det i alle fall ikke snakk om. Det er jo i sesong for Arsenal. Eneste muligheten er i forbindelse med sommerfri for Stabæk, og da har også Arsenal fri (aner ikke akkurat når det er pause i norge) og sjangsen for at to tropper med ferie skal gidde å spille en ubetyelig kamp i ferien er ikke til stede.

link: http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle215412.ece

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Slike kamper viser seg jo ofte sliter med å få utsolgt, så faktisk tror jeg ikke det blir så vanskelig å skaffe.

Hadde det vært United eller Liverpool hadde nok oddsen for utsolgt vært betraktelig høyere.

Når du utelukker United og pool, hva mener du med "slike kamper"?

Jeg tror selv at dette ikke kommer til å skje. Når skulle det eventuelt skje? Noen åpningskamp er det i alle fall ikke snakk om. Det er jo i sesong for Arsenal. Eneste muligheten er i forbindelse med sommerfri for Stabæk, og da har også Arsenal fri (aner ikke akkurat når det er pause i norge) og sjangsen for at to tropper med ferie skal gidde å spille en ubetyelig kamp i ferien er ikke til stede.

link: http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle215412.ece

Når de ikke klarer å fylle ulevål til randen, selv med norway cup kids i hopetall når United osv er på besøk sier meg at Stabæk-Arsenal ikke akkurat vil forsvinne på en time.

Det mest naturlige er jo en kamp til sommeren, og hvorfor Stabæk skal være så mye verre å spille treningskamp mot ett eller annet mellomeuropeisk lag ser jeg ikke noe problemer med.

Edit: Rettet hjemme/bortelag.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...