Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Skrev det fordi jeg leste det fra flere troverdige og ikke så troverdige kilder. Mener selv at det ikke er utenkelig...og betrakter det nå som fakta ja, selv om jeg ikke har noen forutsetninger for å si det, eh altså jeg er ikke ansatt i klubben.. Dog;

for å få ny kontrakt..

..Walcott kan kreve å spille spiss. Kan ikke de to da kreve spillerkjøp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo ikke utenkelig. Vi har gapende hull i stallen og alt Wenger gjør er å hente ElNenny som ikke engang får spille.

Ozil sa jo nettopp i et intervju at han ikke er fornøyd og at Arsenal får for dårlige resultater om dagen.

Hvorfor skal de bli i en medioker klubb i England når de kan spille for klubber som er seriøse CL-kandidater?

Sommeren 2018 er fremdeles 2 sommere til og ting kan snu. Ingen av de blir solgt i sommer i alle fall.

Det finnes like mange grunner til at det kunne vært sant, som det fins grunner til at det er bullshit.

Men du må gjerne drømme :)

"medioker klubb i England", faen meg det dummeste jeg har hørt.

Drømmer ikke, sier bare at det ikke er utenkelig. Mye rykter rundt Ozil om dagen også.

Medioker klubb, ja. Hvor mange ganger har Arsenal vunnet PL siste 10 årene? Hvor langt har de kommet i CL siste 5?

Å kjempe om 4. Plassen år etter år gjør ikke Arsenal til en stor klubb. Denne sesongen har vi vært heldige med at lag som Chelsea, pool og United har hatt problemer. Lag som Leicester og Tottenham har passert oss. Spiller langt bedre fotball og ser mer solide ut.

Arsenal har sett ut som skolegutter mot lag som Soton og West Ham. Avstanden ned er ikke avskrekkende.

Men, vi får se hva resten av sesongen bringer. Vi er med i FA cupen og i morgen får vi vite om PL sesongen vår mer eller mindre er over eller ikke.

Nei, vi har ikke vunnet PL på 10 år. Men som du sier så har vi kjempet i toppen og havnet blant topp 4 gang etter gang de siste årene. Det sier meg at vi er blant de 4 beste lagene i England. Resultatene kan være mediokre til tider, men klubben i seg selv er alt annet enn det.

Du sier lag som Leicester og Spuds spiller bedre enn oss i år og ligger over oss pdd. Håper virkelig ikke du insinuerer at de er større klubber enn Arsenal av den grunn? Hvor har de vært og hva har de gjort de siste årene?

Endret av OhEasy
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Noen andre som fikk med seg at Giroud dyttet Walcott i bakken etter første målet? Hysterisk morsomt. Deilig kamp også. Utrolig viktig!

Lenke til kommentar

Så gutter og jenter - nå som Spurs er stabile og vinner over Shitty: er dere bekymret for dem, reellt sett..? Er de en reell kandidat for en andreplass (..dvs konkurrerer med oss) eller t.o.m en førsteplass??

Enn Leicester - når snur lykken, om den snur?

Kjør diskusjon!

Endret av Calippus
Lenke til kommentar

Avskriver ikke Shitty ennå. Sliter med å ta Spuds seriøst, men at de blir blant topp 4 er det ikke tvil om.

Tror topp 4 ser helt anderledes ut i mai.

Hvorfor sliter du med å ta Tottenham seriøst? Synes de virker langt mer stabile og de ser bedre ut enn Arsenal om dagen spør du meg. Sliter med å se at de taper så mange poeng utover våren.
Lenke til kommentar

Avskriver ikke Shitty ennå. Sliter med å ta Spuds seriøst, men at de blir blant topp 4 er det ikke tvil om.

Tror topp 4 ser helt anderledes ut i mai.

Hvorfor sliter du med å ta Tottenham seriøst? Synes de virker langt mer stabile og de ser bedre ut enn Arsenal om dagen spør du meg. Sliter med å se at de taper så mange poeng utover våren.

Fordi det er Tottenham vi snakker om. Et mer ustabilt lag skal du lete lenge etter. Selvom de ser stabile ut nå, skal det ikke mye til før det kan endre seg. Men jeg sier også at jeg tror de blir blant topp 4, som igjen gjør de til en reell konkurrent for oss. 

Poeng kan bli tapt i alle mulige kamper i PL, det er tross alt PL. Men har mest tro på at de kan miste poeng mot oss og Liverpool. Kikket ikke veldig hardt på terminlista deres, så vet ikke hvilke andre lag de møter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...