MartinF Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Pre-season i USA i sommer: 1 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Haha, kul reklame! Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Haha, kul reklame! Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 (endret) Hahah, "why not? " Nice reklame. Endret 11. februar 2016 av OhEasy Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Vi vinner i morgen. Ser for meg 3-0. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Vinner sikkert kampen om antall skader på banen 3-0 i morra, ja. Men i antall mål derimot vil jeg heller tippe 1-0 eller 1-1. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Laget kamptråd til seriefinalen som spilles imorgen? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Sanogo gjør debut for Charlton i det 73. minutt. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Ryktes om at Özil og Alexis nekter å signere ny kontrakt utover 2018 på grunn av klubbens manglende ambisjoner. #Fact Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Hva legger dem i det da? at det ikke pøses ut hundrevis av millioer i august og januar? at treneren bør sparkes? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Ryktes om at Özil og Alexis nekter å signere ny kontrakt utover 2018 på grunn av klubbens manglende ambisjoner. #Fact Det er bare tull. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Hahah. Latterligste jeg har hørt. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Det er jo ikke utenkelig. Vi har gapende hull i stallen og alt Wenger gjør er å hente ElNenny som ikke engang får spille. Ozil sa jo nettopp i et intervju at han ikke er fornøyd og at Arsenal får for dårlige resultater om dagen. Hvorfor skal de bli i en medioker klubb i England når de kan spille for klubber som er seriøse CL-kandidater? Sommeren 2018 er fremdeles 2 sommere til og ting kan snu. Ingen av de blir solgt i sommer i alle fall. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 (endret) Det er jo ikke utenkelig. Vi har gapende hull i stallen og alt Wenger gjør er å hente ElNenny som ikke engang får spille. Ozil sa jo nettopp i et intervju at han ikke er fornøyd og at Arsenal får for dårlige resultater om dagen. Hvorfor skal de bli i en medioker klubb i England når de kan spille for klubber som er seriøse CL-kandidater? Sommeren 2018 er fremdeles 2 sommere til og ting kan snu. Ingen av de blir solgt i sommer i alle fall. Det finnes like mange grunner til at det kunne vært sant, som det fins grunner til at det er bullshit. Men du må gjerne drømme "medioker klubb i England", faen meg det dummeste jeg har hørt. Endret 13. februar 2016 av OhEasy 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Özil og Alexis ønsker å vinne CL. De krever at klubben omsetter gullet i banken til spillerkjøp. Tror nok det er hold i det.. Jeg ville trolig satt klubben i samme situasjon om jeg var de. 1 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Det er forskjell på når Øzil sier han ikke er fornøyd med resultatene enn at han sier han ikke er fornøyd med klubben. Greit man skal være negativ og lese alt i verste mening, men man trenger ikke gjøre seg selv dummere enn nødvendig i prosessen! Hvor er dette tullete ryktet egentlig hentet fra? Selvsagt er det 100% bullshit fra ende til annen.. 4 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 (endret) Er jo enkli veldig logisk at det foregår forhandlinger nå, når kontrakten deres går ut i 2018. Selv om spillerne liker klubben er det normalt å komme med krav. Slike krav finner du i arbeidslivet generelt...Edit:mer urovekkende er - hvis en spiller ikke stiller slike krav.. Endret 13. februar 2016 av #Wengerout Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 (endret) Dette er hentet fra Telegraph: "Arsenal confident Mesut Ozil will stay and sign new contract despite Barcelona interest. Arsenal have not received any indication Ozil is unhappy at Emirates and will push ahead with plans to hand him new deal worth £180,000-a-week." Denne artikkelen kom ut i dag, hvor det står at Özil og Sanchez skal bli tilbudt ny kontrakt. I følge ryktet deres har Özil allerede avslått et kontraktstilbud. Makes sense. Sier ikke at det er sant. Men det er ikke mer latterlig å tro på dette enn ryktet dere tror på. Endret 13. februar 2016 av OhEasy Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Det er jo ikke utenkelig. Vi har gapende hull i stallen og alt Wenger gjør er å hente ElNenny som ikke engang får spille. Ozil sa jo nettopp i et intervju at han ikke er fornøyd og at Arsenal får for dårlige resultater om dagen. Hvorfor skal de bli i en medioker klubb i England når de kan spille for klubber som er seriøse CL-kandidater? Sommeren 2018 er fremdeles 2 sommere til og ting kan snu. Ingen av de blir solgt i sommer i alle fall. Det finnes like mange grunner til at det kunne vært sant, som det fins grunner til at det er bullshit. Men du må gjerne drømme "medioker klubb i England", faen meg det dummeste jeg har hørt. Drømmer ikke, sier bare at det ikke er utenkelig. Mye rykter rundt Ozil om dagen også. Medioker klubb, ja. Hvor mange ganger har Arsenal vunnet PL siste 10 årene? Hvor langt har de kommet i CL siste 5? Å kjempe om 4. Plassen år etter år gjør ikke Arsenal til en stor klubb. Denne sesongen har vi vært heldige med at lag som Chelsea, pool og United har hatt problemer. Lag som Leicester og Tottenham har passert oss. Spiller langt bedre fotball og ser mer solide ut. Arsenal har sett ut som skolegutter mot lag som Soton og West Ham. Avstanden ned er ikke avskrekkende. Men, vi får se hva resten av sesongen bringer. Vi er med i FA cupen og i morgen får vi vite om PL sesongen vår mer eller mindre er over eller ikke. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Er jo enkli veldig logisk at det foregår forhandlinger nå, når kontrakten deres går ut i 2018. Selv om spillerne liker klubben er det normalt å komme med krav. Slike krav finner du i arbeidslivet generelt... Edit: mer urovekkende er - hvis en spiller ikke stiller slike krav.. Kan du ikke bare komme med en troverdig link? Siden du tydeligvis mener dette både er fakta og logisk, 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå