MartinF Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Tragisk. Arsenal fortsetter oppdraget sitt med å få vanlige supportere bort fra stadion. Ikke overrasket, men fremdeles sjokkerende at de får lov til å holde på. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 It`s a money making machine dudes! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 (endret) Vi var der vi bør ligge, blandt topp fire. Ligan blir ikke avgjort før Mai 2016. Det var ikke poenget. Saken er at vi gjennom hele 2015 var det beste laget i England og da må man gjøre noe riktig. Wenger har ikke endret seg nevneverdig, så hvorfor skal det plutselig være så jævlig krisemaksimering og tullete oppgulp om at han bør forsvinne nå? Vi snakker om enkeltsituasjoner her. Ikke generaliser og skjær alle av oss skeptikere under en kam.. Dere begynner å ligne veldig mye på hverandre. Så vanskelig å la være. Nei, som jeg sa i sta. Vi klarte oss fint uten Alexis og coquelin forøvrig. Vi heller si at det er OX, Walcott og Ramsey som har underprestert og variert. Skal ikke være så veldig vanskelig å se forøvrig. Likevel skal på Alexis og Coc tilbake på laget og må da få noen kamper før dere kan forvente laget skal prestere opp mot sitt beste. Ergo vil da prestasjonene variere. Samspill og rytme tar litt tid å komme inn i igjen etter lange skadeavbrekk. Helt naturlig. Så har ikke spillerne du nevner prestert optimalt de heller i det siste, men ei heller så dårlig som noen av dere skal ha det til. eh, treneren får ta skylden - ikke enkelt spillere. Dette er fundamentalt.. vi har bæsjet på leggen, delvis vært tannløse og gjort taktiske blundere i Januar . Alle lag har slike perioder i løpet av en sesong. Og jeg er sikker på Wenger tar sitt ansvar for dette selv om han ikke sier det til deg og meg utad. Det er kun de mest bortsjemte og naive fansen som kan rope om Wengers avgang nå mens vi er der oppe og kjemper i toppen. Det blir bare usakelig. Endret 5. februar 2016 av archongamer Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Kan si akkurat det jeg sier nå, fordi det samme skjer hvert år. Vi har forbedringspotensiale, argumentasjonen der er at vi har stangert prestasjonsmessig for lenge siden. Les MartinF sitt innlegg en gang til.. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Altså, billettkostnadene øker, lønnen til wenger øker, bonusen til styremedlemene øker, formuen til klubben øker. Ingen framgang mtp skader (enda vi har byttet ut nesten alle leger/helseansatte) , prestasjoner (enda vi har fått tak i Alexis og Özil og har den mest erfarne treneren på hele øya). Vi spiller ikke finere fotball enn hva vi gjorde før. Vi holdt på å fucke det skikkelig opp i CL.. Ser egentlig hvordan vi har forbedret oss hvis vi ikke vinner PL i år. Da må vi klare å vise at vi kan være stabile både i høst og vår. 2 Lenke til kommentar
atwater Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Ser ut som at de har trukket tilbake økningen av billettprisene! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2016 Drittklubb uansett. Gjeng med idioter som styrer klubben. Tror ikke jeg gidder å dra på Emirates på en god stund. Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Jeg vet ikke hva du leser ut av at de er skuffet og føler seg skyldige. Men jeg leser det som at han sier vi ikke var dyktige nok. Hva mer skal han egentlig si? Jobben hans er å få sine spillere til å prestere best mulig, ikke la furtne fans få bekreftet sitt negative syn på enkeltspillere og laget. Hvor vanskelig er det å forstå at en god trener aldri henger ut spillerne sine utad? Du har jo en som nylig prøvde på det, og sist jeg sjekket er han fortsatt arbeidsledig. Helt enig. Makan til pissprat og krisemaksimering. Fakta er at spiller vi slik som på tirsdag så vinner vi 99 av 100 ganger. Fakta er at vi har spilt sånt flere ganger og maktet ikke å hente 3 poeng hjem og begrunnet alltid det med uflaks, at vi ville ha vunnet 99 av 100 ganger. Dessverre er det ikke sånt... Vi er ikke effektive nok, ei kyniske nok heller som andre topplag. Snillisme som Wenger har over laget ødelegger mye for oss. Jeg anbefaler dere å lese Fergusons bok om det, han har eget kapittel om Wenger. Den naive (franske) mentaliteten til Wenger har ødelagt ganske mye, både for laget og ham personlig. Wenger er som en Jan Egeland, klok og kompetent -- pluss dumsnill og naiv. 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 (endret) En fyrer opp kampanje mot Kroenkehttps://www.change.org/p/stop-stan-kroenke-destroying-arsenal-football-club?recruiter=324959362&utm_campaign=signature_receipt&utm_medium=email&utm_source=share_petition Endret 6. februar 2016 av Fox Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 St Totteringham's Day kommmer fryktelig sent i år Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 St Totteringham's Day kommmer fryktelig sent i år Det skjer ikke i år, de vinner eller havner i 2-3plasd sammen med Leicester og ManCity Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Kamptråd? Kan melde om god fotballstemning fra Thailand. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2016 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1707696 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Flamini er en rævva fotballspiller og han får mye (velfortjent) kritikk, men tror han har vært ekstremt viktig for Mesuts trivsel i klubben. Forøvrig jævlig deilig å se Mesut snakke Engelsk! https://www.youtube.com/watch?v=0Lt1N_zyRgs 1 Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Haha, det virka som et gammelt ektepar Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Seff får vi en sånn dommer... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Hvis Flamini starter så blir han utvist. Book it! men det er jo glimrende med Atkinson som dommer, da har vi enda mer uphill battle. 71% sjanse for tap. Det er bra det! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2016 71 % var raust Benbjo! Hatt en bra dag eller? 99 % sikker på at dette ender 0-0 eller 5-5. Seier blir det ikke. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 71 % var raust Benbjo! Hatt en bra dag eller? 99 % sikker på at dette ender 0-0 eller 5-5. Seier blir det ikke. 71% er 5/7 Altså de 5 tapene på de siste 7 Atkinson har dømt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå