Corporal Jenkinson Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2016 (endret) Synes det er tull at vi beholder på slike spillere. Kommer aldri til å bli god nok for Arsenal, burde vært solgt i sommervinduet. Men for all del, håper han lykkes i Championship. Endret 3. februar 2016 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 – Vi spilte energisk og skapte sjanser. Jeg kan ikke være misfornøyd med laget. Det handler ikke om flaks, og tror ikke for mye på flaks. Vi er skuffet og føler oss skyldige, for når man skaper så mange sjanser vil man vinne, men keeperen deres holdt dem inne i kampen, sa Wenger etterpå. Ta dunkåpa di å dra er du snill - fordi, du er alt for snill med spillere som ikke presterer. Vi ble pisse på i Desember og i går bæsjet vi på leggen.. http://www.vg.no/sport/fotball/arsenal/wenger-og-koeman-i-braak-etter-0-0-kampen/a/23608532/ Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Han har jo rett. At Forster har årsbeste kamp og noen helt vanvittig redninger kan ikke han gjøre noe med. Arsenal hadde vunnet den kampen 9/10 ganger, i går var den 1/10. 5 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Özil kommer alene og skyter midt på keeper. Say no more. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Özil kommer alene og skyter midt på keeper. Say no more. Hva skal det forklare? At du er sint fordi Wenger ikke hengte ut Özil for den missen i intervjuet og derfor må gå? 3 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Özil kommer alene og skyter midt på keeper. Say no more. Hva skal det forklare? At du er sint fordi Wenger ikke hengte ut Özil for den missen i intervjuet og derfor må gå? Nei og nei. Tenk på det. Når har noen gang Wenger gått ut å sagt at vi ikke var gode nok? I stedet spiller han med ord og glofiserer ting for media. Media den eneste distribusjonskanalen fans får oppdateringer direkte fra treneren. Han kan i det minste ha ryggrad til å fortelle fans det som er sant. To poeng på de tre siste kampene er ikke godt nok. i tillegg er det ikke tapet i seg selv, men det er måten vi taper på - choke Arsenal style. Alt tilsier at vi har en trener som skal klare å adressere slike situasjoner, men det klarte han heller ikke. Fansen og eksperter har sett for lengst et taktikkmønster fra Wenger, som ikke fungerer. I stedet for å legge om til ny taktikk, bruker han samme gang på gang.Ergo, mye kan pekes til Wenger - hvorfor ditt og hvorfor datt - feil ikke feil. Jeg kan fortelle såpass for de som ikke vet det enda. Han bruker masse tid på sannsynlighetsregning. Hva er sannsynligheten for at spillere skal score mål. Lurer på hva denne lå på når han satt innpå OX for Walcott i Chelsea kampen. Han kunne sikkert gjort andre grep, men det gjorde han ikke. For ekempel Alexis er matchklar, men Giroud som er usikker i utgangspunktet får starte. Hadde jge vært trener i slike situasjoner hadde jeg vært flau i alle fall. Hadde sikkert visst innerst inne at jeg fucka det opp - det vil jeg helst ikke innrømme for andre... Skal feire med kake den dagen vi får inn ny trener eller styremedlem som viser finger'n til Gazidis og krever opprydning. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 (endret) Jeg vet ikke hva du leser ut av at de er skuffet og føler seg skyldige. Men jeg leser det som at han sier vi ikke var dyktige nok. Hva mer skal han egentlig si? Jobben hans er å få sine spillere til å prestere best mulig, ikke la furtne fans få bekreftet sitt negative syn på enkeltspillere og laget. Hvor vanskelig er det å forstå at en god trener aldri henger ut spillerne sine utad? Du har jo en som nylig prøvde på det, og sist jeg sjekket er han fortsatt arbeidsledig. Endret 4. februar 2016 av archongamer 4 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Jeg vet ikke hva du leser ut av at de er skuffet og føler seg skyldige. Men jeg leser det som at han sier vi ikke var dyktige nok. Hva mer skal han egentlig si? Jobben hans er å få sine spillere til å prestere best mulig, ikke la furtne fans få bekreftet sitt negative syn på enkeltspillere og laget. Hvor vanskelig er det å forstå at en god trener aldri henger ut spillerne sine utad? Du har jo en som nylig prøvde på det, og sist jeg sjekket er han fortsatt arbeidsledig. Helt enig. Makan til pissprat og krisemaksimering. Fakta er at spiller vi slik som på tirsdag så vinner vi 99 av 100 ganger. 4 Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 (endret) Jeg vet ikke hva du leser ut av at de er skuffet og føler seg skyldige. Men jeg leser det som at han sier vi ikke var dyktige nok. Hva mer skal han egentlig si? Jobben hans er å få sine spillere til å prestere best mulig, ikke la furtne fans få bekreftet sitt negative syn på enkeltspillere og laget. Hvor vanskelig er det å forstå at en god trener aldri henger ut spillerne sine utad? Du har jo en som nylig prøvde på det, og sist jeg sjekket er han fortsatt arbeidsledig. Helt enig. Makan til pissprat og krisemaksimering. Fakta er at spiller vi slik som på tirsdag så vinner vi 99 av 100 ganger. Fakta er at vi har spilt sånt flere ganger og maktet ikke å hente 3 poeng hjem og begrunnet alltid det med uflaks, at vi ville ha vunnet 99 av 100 ganger. Dessverre er det ikke sånt... Vi er ikke effektive nok, ei kyniske nok heller som andre topplag. Snillisme som Wenger har over laget ødelegger mye for oss. Jeg anbefaler dere å lese Fergusons bok om det, han har eget kapittel om Wenger. Endret 4. februar 2016 av Fox 2 Lenke til kommentar
Avlatsbrev Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Er usedvanlig dårlige gener i den fyren der. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Synd. Han er en av de spillerne jeg kommer til å savne mest. Jeg synes vi alltid blir et friskere lag når han er på banen. Genuin spilleglede og kvalitet. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Jeg vet ikke hva du leser ut av at de er skuffet og føler seg skyldige. Men jeg leser det som at han sier vi ikke var dyktige nok. Hva mer skal han egentlig si? Jobben hans er å få sine spillere til å prestere best mulig, ikke la furtne fans få bekreftet sitt negative syn på enkeltspillere og laget. Hvor vanskelig er det å forstå at en god trener aldri henger ut spillerne sine utad? Du har jo en som nylig prøvde på det, og sist jeg sjekket er han fortsatt arbeidsledig. Helt enig. Makan til pissprat og krisemaksimering. Fakta er at spiller vi slik som på tirsdag så vinner vi 99 av 100 ganger. Vi tapte og det er det som gjelder. Hver tap er et skritt unna førsteplass. I år sitter vi på førsterad, med gullbillett i lomma, i tillegg til gullhår i ræva mtp spillere som har hevet seg og spillere som er skadet. Er vi avhengig av Rosicky, Welbeck og Wilshere? Nei. Vi klarte oss usedvanlig godt til og med uten Alexis. Spillere som vi aldri trodde kom til å være i førsteelvern i fjor har gjort en fantastisk god jobb nå. Jeg kan nevne Campbell, Monreal og Coquelin. Sier bare en ting. Utnytter vi ikke sjansen vi har til å vinne i år er vi piss poor. En ting til. Utsagnet "...vi vinner 99 av 100 ganger." betyr ikke en dritt. 1 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Vi var det beste laget i 2015 med snilismen til Wenger, og med spillere dere har dømt nord og ned på banen. Men noen glemmer fort i sin negative sfære tydeligvis. Vi har for øyeblikket endel spillere tilbake fra skade som vil trenge noen kamper på å nå toppnivå, og da er det naturlig at prestasjonene også vil variere. Det at resultatene ikke har vært gode nok i det siste er nok alle enige om, fra Wenger til spillere og fans. Men at noen tror det hjelper da å henge spillere/lag ut i intervjuer eller at Wenger gir de en kald skulder er beyond me. Hvor mange ganger skal dere ta feil før det går opp et lite lys, og at form er noe som kommer og går, og det viktigste Wenger kan gjøre er å gi de selvtillit og tillit til å prestere på sitt høyeste nivå. Noe han har klart utallige ganger gjennom sin Arsenal karriere. Det er enda lenge igjen til mai, og ingenting er avgjort. Så ta en bolle, så kan vi heller ta en oppsummering i mai for hvordan Wenger lyktes med sine disposisjoner og valg. 3 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Den eneste sjansen vi har til å vinne PL nå er å vinne de neste 5-6 kampene. Der møter vi United, Leicester og Spurs. Desverre har vi tryna for mange ganger denne sesongen til å ha mulighet. Det var nok Arsenal sin største mulighet på veldig lenge. Bare City av de typiske rivalene som er i nærheten. Allikevel er vi dårligere enn Leicester og Spurs. Det er ikke annet enn skandale Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Vi var det beste laget i 2015 med snilismen til Wenger, Vi var der vi bør ligge, blandt topp fire. Ligan blir ikke avgjort før Mai 2016. og med spillere dere har dømt nord og ned på banen. Men noen glemmer fort i sin negative sfære tydeligvis. Vi snakker om enkeltsituasjoner her. Ikke generaliser og skjær alle av oss skeptikere under en kam.. Vi har for øyeblikket endel spillere tilbake fra skade som vil trenge noen kamper på å nå toppnivå, og da er det naturlig at prestasjonene også vil variere. Nei, som jeg sa i sta. Vi klarte oss fint uten Alexis og coquelin forøvrig. Vi heller si at det er OX, Walcott og Ramsey som har underprestert og variert. Skal ikke være så veldig vanskelig å se forøvrig. Det at resultatene ikke har vært gode nok i det siste er nok alle enige om, fra Wenger til spillere og fans. Men at noen tror det hjelper da å henge spillere/lag ut i intervjuer eller at Wenger gir de en kald skulder er beyond me. eh, treneren får ta skylden - ikke enkelt spillere. Dette er fundamentalt.. vi har bæsjet på leggen, delvis vært tannløse og gjort taktiske blundere i Januar. Hvor mange ganger skal dere ta feil før det går opp et lite lys, og at form er noe som kommer og går, og det viktigste Wenger kan gjøre er å gi de selvtillit og tillit til å prestere på sitt høyeste nivå. Noe han har klart utallige ganger gjennom sin Arsenal karriere. Det er enda lenge igjen til mai, og ingenting er avgjort. Så ta en bolle, så kan vi heller ta en oppsummering i mai for hvordan Wenger lyktes med sine disposisjoner og valg. En bolle og noen tårer er vel det beste jeg får i Mai, når Wenger jubler over å ha kommet på topp fire. Har 11 års erfaring som tilsier at vi choker.. Men, uansett, det er ikke avgjort nei.. Arsenal er min kjærlighet. Har mentalt, emosjonelt og fysisk forhold til laget i mitt hjerte. Ekte fans som utgir ekte følelser, vil jeg si er genuine fans. Så, om jeg tviler på laget mtp historiske resultat er det fordi det har sterk betydning for meg. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Vi må starte med å score mål. Tre kamper uten mål er uakseptabelt. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2016 Jepp. Savnet av Cazorla er uvirkelig stort. Er jo kun improvisering under hvert angrep vi har nå. Ramsey - Flamini kombinasjonen fungerer rett og slett ikke. Enkelt å skylde på Flamini, men han er ikke problemet. Per dags dato er problemet av Ramsey er alt for opptatt å delta i neste fase at 75% av tiden startes angrepet med at Flamini, Koscielny eller Mertesacker finner noen i mellomrommet, noe som sier seg selv ikke bør være løsningen. Ramsey må holde seg dypere og delta tidligere i angrepet og klare å finne mellomrommet som Cazorla gjorde gang på gang. Nå sitter bare motstandernes midtbaneledd plantet forran 16 og det er så og si ingen rom for Özil, Alexis og Giroud å boltre seg i. Har iv to dype, vil motstandernes midtbaneledd automatisk pushe opp for å sette press på Ramsey og Flamini. Ramsey har alt for my frihet per dags dato, og framover ønsker jeg heller å se en midtbaneduo bestående av Le Coq og El Neny. Ramsey er ikke så god at han er for god til å benkes, tvert i mot. Vil heller se Oxlade-Chamberlain på midtbanen over Ramsey(neida, kødda. Men ikke langt unna). Spillerne våre har alt for my frihet, og det er sinnssykt enkelt å forsvare seg mot oss. Til og med de gode kombinasjonene vi hadde på venstresiden tidligere i høst fungerer ikke lenger og de fleste sjansene kommer fra tilfeldigheter i stedet for bevegelser. Noe må også gjøres i forhold til samspillet til Alexis Sánchez og Giroud, fordi det har aldri fungert. Giroud får alt for lite hjelp med Alexis på banen. Kan ikke huske å ha sett ett eneste Giroud-mål mens Alexis var på banen. Kanskje prøve ut Walcott på spiss igjen? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Jeg syns Wenger bør hive filosofien sin på sjøen. At det virker è gang annenhver måned er ikke nok til å forsvare måten han spiller på lenger. Det virker som samtlige lag i Premier League har funnet måter å kverke oss på, uten at Wenger har en plan B. Dette har irritert meg lenge, men nå begynner det å bli kritisk. Vi hadde en average høstsesong, men lå neck in neck med Leicester siden alle de andre storlagene underpresterte. Vi hadde en mulighet denne sesongen til å vise at vi mener alvor, men like sikkert som at Julen faller på 24. desember hvert år, så dør Arsenal etter halvsspilt sesong. Januarvinduet var også så predictable som det kunne blitt. Vi signerte ingen spillere som vil heve laget, og det med flere hundre millioner pund i banken. Forstå det den som kan. Vi må slutte å skylde på skader. Alle lag får skader, men forskjellen er at de har direkte erstattere når skaden inntreffer. Vi har ikke den muligheten. Ta fks. nøkkelposisjonen spiss. Vi har ÈN ren spiss (av PL-kvalitet) i stallen, og det er Giroud. Eller hva med defensiv midtbane? Vi fikk endelig en god mann i Francis Coquelin i fjor, men hvilke backupløsninger har vi? FLAMINI og ARTETA. Ingen av takler den rollen på samme måte som Coquelin. Hvorfor setter vi oss selv i sånne posisjoner? Wengers stahet er grunnen til at vi heller ikke i år vil ta seriegull. I 2013 var vi i nesten samme posisjon. Frem til jul var vi suverent best, og vi var serieleder. Et par signeringer i januar, og vi burde klare å dra det i land. Hva skjedde? Vi hentet en skadet svenske på lån, og endte opp på 4. plass. Når vi en sjelden gang stiller med full startellever og en solid benk, så snakkes det om hvor stor bredden vår er, men når en spiller blir skadet så er det full krisemaksimering. Når jeg leser at folk vil selge spillere som Theo Walcott og Aaron Ramsey, så lurer jeg på hva det feiler dem. Theo var frem til skaden mot Tottenham blant våre to-tre beste spillere sesong ut og sesong inn, hvor han bøttet inn med mål. Aaron Ramsey slo tilbake i 2013 når han fikk spille i sin beste rolle sentralt på midten. Hva har skjedd siden? Theo Walcott har blitt flytter rundt som spiss og venstreving, mens hans beste posisjon er høyrekant. Det er udiskutabelt. Aaron Ramsey ble etter 2013-sesongen flyttet tilbake på kant, hvor han er fullstendig ubrukelig, Nå er han tilbake i midten, men rollen han hadde i 2013 er ikke den samme som i 2015/16. Hvorfor Wenger? Hvorfor kan du ikke spille på styrkene til spillerne våre?! Hvordan kan man forvente at disse spillerne skal storspille, når de skal spille roller de ikke er komfortable med, eller hvor de ikke har de riktige ferdighetene? 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2016 Makan til drittklubb ass. Øker faen meg prisen på sesongkortene IGJEN. 20 £ dyrere til neste sesong. Er ikke mye i det store bildet med tanke på hvor mye billettene er fra før av, men det er en skam og det går på prinsippet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå