Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Debuchy til Bordeaux. Kunne ikke brydd meg mindre egentlig, aldri hatt spesielt sansen for han og ville heller signere Aurier for et par år siden. Får heller ikke noe sympati når han blir utkonkurrert av en tenåring også klager han til media, Good riddance. 

Ja, nettopp. Uten å kjempe tilbake, wtf liksom??? Hvorfor har Arsenal-spillerne denne typen mentalitet?

Jeg vil tro at det er noe galt med Wenger også.

Lenke til kommentar

Synes ikke Debuchy har vært mye bedre enn Chambers. Chambers er enda ung så det er håp enda.

Yaya Sanogo til Charlton på lån. Ehh, hva skal man si.

Vi må kvitte oss med Sanogo ASAP. Helt kritisk dårlig spiller. 100% av looken til Diaby 0% av teknikken. 

Wenger: We have [Yaya] Sanogo who will be an important asset

Som en unnskyldning for å ikke kjøpe spiss sommeren 2014. Klasse...

Ellers når det gjelder Debuchy; meh. Synd at han fikk Arsenal-karrieren sin ødelagt ikke bare en gang, men to ganger. Var jo i utgangspunktet et fornuftig kjøp, men klarte aldri å komme tilbake etter å ha blitt overfalt av Arnautovic. Synd det kun er på lån. Det betyr at vi må finne ny arbeidsgiver til sommeren. Må bli kvitt daukjøttet (I tillegg til Flamini, Arteta og Rosicky)

Det betyr at Bellerin er helt nødt til å holde seg skadefri resten av sesongen. Med vår flaks så får han et brudd i morgen... Tørr ikke engang tenkte på å kjøre med Chambers på backen til mai :S

Lenke til kommentar

Sanogo = waste of space. Utrolig at den karen fikk sjansen foran Afobe. 

Når det gjelder Debuchy så er/var han en veldig god fotballspiller, men fy faen for en veik mentalitet på den karen. Mister plassen sin til en 19-20 åring. Og istedet for å vinne tilbake plassen sin så bare henger han med hodet og syter seg vekk på lån. Good riddance.

Lenke til kommentar

Yaya Sanogo til Charlton på lån. Ehh, hva skal man si.

Det gjorde underverker for Coquelin, så hvis han ikke spiller fast, hvorfor ikke?

Jeg har null tro på ham som spiller, men Wenger kommer til å tviholde på ham og da er det bedre at han får mer spilletid enn han gjør i Arsenal.

Charlton er et lag jeg følger en del i Championship, så det skal bli spennende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...