Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hellna... fyren er en Gud. Jeg vurderer faen meg å skifte legning kun pga han.

Et litt akademisk spørsmål, men la gå; synes du /evt dere, han er bedre enn en si f.eks Fabregas den gang AFC kom på tredjeplasser i PL rundt ca 2010?? Enn ift Judas van Persie?

Endret av Calippus
Lenke til kommentar

Giroud 35 app 20 mål 15/16 

JVP 33 app 22 mål 10/11

Giroud vil ha mer mål når sesongen er ferdig, bedre skadestatistikk, bedre feilvendt og oppspillspunkt. Lar være å sammenligne med en midtbanespiller.

Nå scorte dog van Persie 18 seriemål på kun 25 ligakamper. I tillegg var mange av de andre kampene der som innbytter for å spille han i form etter han hadde vært skadet.

Van Persie sin form fra 11-14 var rimelig drøy. Tror ikke Giroud noensinne blir så god, men han blir bedre og bedre for hver sesong som går. Mangler litt tempo i kroppen, men tror fortsatt han har en del å gå på. Må bare lære seg å bli litt mer kald foran mål så han ikke bommer på mange av de åpenbare sjansene han får. 

Toppnivået til Giroud er veldig høyt. Bunnivået derimot er veldig lavt. Van Persie sitt bunnivå for oss var adskillig mer stabilt imho.

Lenke til kommentar

Største problemet hans akkurat nå er vel egentlig at han ikke får spille i posisjonen han tilsynelatende nå er best i. Nemlig som spiss.

På venstrekanten så passer han rett og slett ikke inn. På høyrekanten så stemmer heller ikke ting helt, men syntes før han ble skadet i Cupen tidligere i høst at han var tidvis fantastisk som spiss. Hadde helt klart danket ut Giroud på det tidspunktet før han ble skadet.

Etter det har han ikke fått spille spiss i det hele tatt. Og formen hans har også gjenspeilet det i mine øyne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...