Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men poenget er at måten han har spilt på i mange av de kampene han har vært med på er ikke bra nok hvis dere vil vinne trofeer.

Det har ikke vært meningen at han skulle ha startet så mange kamper heller. Bendtner gjør seg meget bra som innbytter, ikke helt klar for å spille fra start uke etter uke.

Jeg synes Bendtner er en meget bra spiller. Husk for eksempel Bolton borte, da han etter min mening var outstanding.

Lenke til kommentar
Btw, leste i avisa her en dag om en mulig treningskamp mellom Stabæk og Arsenal på nye Fornebu Arena. Bor ikke langt unna, så det hadde vært utrolig konge! :D Er det sannsynlig tror dere?

Corsair: bare vent og se ...

Da er jeg der garantert.

Bor også rett i nærheten, så det ville jo passet perfekt.

Var det til sommeren det var snakk om da eller?

Lenke til kommentar
Btw, leste i avisa her en dag om en mulig treningskamp mellom Stabæk og Arsenal på nye Fornebu Arena. Bor ikke langt unna, så det hadde vært utrolig konge! :D Er det sannsynlig tror dere?

Corsair: bare vent og se ...

Da er jeg der garantert.

Bor også rett i nærheten, så det ville jo passet perfekt.

Var det til sommeren det var snakk om da eller?

Jepp, tror det! Wenger og Jönsson skal visstnok være gamle kamerater fra tiden de begge var trenere i Japan.

Lenke til kommentar
Skal love deg at det blir fight om billettene. Kunne blitt en morsom kamp da. Det mest offensive laget i England mot det som er best i Norge :)

Slike kamper viser seg jo ofte sliter med å få utsolgt, så faktisk tror jeg ikke det blir så vanskelig å skaffe.

Hadde det vært United eller Liverpool hadde nok oddsen for utsolgt vært betraktelig høyere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...