Justin_Sane Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Sagt det før, og sier det igjen. Bendtner er ikke god nok for et lag som har som mål å vinne Champions League. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Nå er Bendtner faktisk 4.valg på topp. Ser ikke hvorfor alle vil kvitte seg med ham. Han har stort potensial, han er bare 20 år gammel. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Men poenget er at måten han har spilt på i mange av de kampene han har vært med på er ikke bra nok hvis dere vil vinne trofeer. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Men poenget er at måten han har spilt på i mange av de kampene han har vært med på er ikke bra nok hvis dere vil vinne trofeer. Det har ikke vært meningen at han skulle ha startet så mange kamper heller. Bendtner gjør seg meget bra som innbytter, ikke helt klar for å spille fra start uke etter uke. Jeg synes Bendtner er en meget bra spiller. Husk for eksempel Bolton borte, da han etter min mening var outstanding. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Bendtner er en god spiller, men har en personlighet til å bli småkvalm av. Dette er vel eneste grunnen jeg har til å ønske han byttet med en annen i Arsenal. Ikke tror jeg han bidrar veldig mye i spillergruppa heller, selv om dette er ren spekulasjon fra min side. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Bendtner er faen meg trash. Som ensom spiss får han ikke til en dritt. Definitivt den spilleren jeg frustrerer meg mest over. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Kanskje han hadde hatt godt av å bli sendt bort på lån ei stund, isteden for å selge han? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Må ikke selge Bendtner før pool kampen da, vil nødig miste sweeper'n vår. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Worry you not, transfervinduet åpner ikke før 1. januar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Pool møter Arsenal twice (minst) Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Bnedtner er vår reddende engel:P Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Btw, leste i avisa her en dag om en mulig treningskamp mellom Stabæk og Arsenal på nye Fornebu Arena. Bor ikke langt unna, så det hadde vært utrolig konge! Er det sannsynlig tror dere? Corsair: bare vent og se ... Endret 11. desember 2008 av Gersh L Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Btw, leste i avisa her en dag om en mulig treningskamp mellom Stabæk og Arsenal på nye Fornebu Arena. Bor ikke langt unna, så det hadde vært utrolig konge! Er det sannsynlig tror dere? Corsair: bare vent og se ... Da er jeg der garantert. Bor også rett i nærheten, så det ville jo passet perfekt. Var det til sommeren det var snakk om da eller? Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Btw, leste i avisa her en dag om en mulig treningskamp mellom Stabæk og Arsenal på nye Fornebu Arena. Bor ikke langt unna, så det hadde vært utrolig konge! Er det sannsynlig tror dere? Corsair: bare vent og se ... Da er jeg der garantert. Bor også rett i nærheten, så det ville jo passet perfekt. Var det til sommeren det var snakk om da eller? Jepp, tror det! Wenger og Jönsson skal visstnok være gamle kamerater fra tiden de begge var trenere i Japan. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Dæven steike det hadde vært rått! Da drar jeg lett. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Skal love deg at det blir fight om billettene. Kunne blitt en morsom kamp da. Det mest offensive laget i England mot det som er best i Norge Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Skal love deg at det blir fight om billettene. Kunne blitt en morsom kamp da. Det mest offensive laget i England mot det som er best i Norge Slike kamper viser seg jo ofte sliter med å få utsolgt, så faktisk tror jeg ikke det blir så vanskelig å skaffe. Hadde det vært United eller Liverpool hadde nok oddsen for utsolgt vært betraktelig høyere. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Skal love deg at det blir fight om billettene. Kunne blitt en morsom kamp da. Det mest offensive laget i Norge mot det som er best i England Fixed. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Eduardo back to his best in six weeks Gleder meg voldsomt! En og en halv måned igjen til Eduardo banker inn mål for oss igjen. Får vi van Persie på gang kan dette bli veldig spennende. Edit: Cesc, RvP, Ade og Clichy spiller sannsynligvis på lørdag. Good news. Endret 12. desember 2008 av Hegland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå