#Kroenkeout Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 For å vinne må man slå de beste en eller annen gang. Barca sin angrepsrekke er verdens beste for øyeblikket, Neymar mot Mertesacker Taper vi kan vi heldigvis fokusere på ligan, i motsetning til City som jeg tror går videre og må fokusere på noen kamper ekstra enn hva vi må. Lenke til kommentar
fox Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Haha, korrupsjon!!! Uten tvil om det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Når var sist vi fikk second leg på hjemmbane? Føler vi alltid vi starter hjemme. At vi møter Barca plager meg ikke noe særlig. Blir morsomt å se hvor stor forskjell det egentlig er mtp BBVA vs PL diskusjonen. Barca er jo helt suverene denne sesongen. Tror vi kommet til å få skikkelig bank. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Når var sist vi fikk second leg på hjemmbane? Føler vi alltid vi starter hjemme. Sist gang dere vant gruppa. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Vi kan fort slå de én gang, men over 2 kamper i den formen de er i i år er nesten umulig. Håper Messi, Suárez, neymar og iniesta får akutt svai i ryggen så de ikke kan spille. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Hahaha komisk trekning! Var det mulig å bette på dette? Hva var oddsen? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Sjansen var jo ca 20% så kan ikke vært så god utbetalt. Kanskje 3 ganger innsats? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Synd om Messi scorer mot Cech. :/ Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Jeg har en veldig god følelse. Jeg tror vi går videre, tro det eller ei. Lenke til kommentar
fox Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Jeg har en veldig god følelse. Jeg tror vi går videre, tro det eller ei. I drømmen din Jeg blir ikke overrasket hvis Barca får hjelp av dommeren igjen. Gratis rødt kort til oss forrige gang jo... 1 Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Jeg er dønn seriøs. Jeg er skråsikker på at vi går videre. Jeg tror ikke MSN får det helt til mot oss. Ja, dette høres veldig naivt ut, men er bare en følelse som sier at vi blir å greie det, akkurat som mot Bayern. Da var sikkert jeg den eneste i universet som trodde at vi kunne vinne Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 (endret) Vet ikke helt hvem jeg heier på idag. Beholde top of the league, eller kose seg med at Chelsea fremdeles blir liggende 3 poeng over direkte nedrykk 16 kamper inn i sesongen. Endret 14. desember 2015 av Lakrisbåt Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Vet ikke helt hvem jeg heier på idag. Beholder top of the league, eller kose seg med at Chelsea fremdeles blir liggende 3 poeng over direkte nedrykk 16 kamper inn i sesongen. Leicester selvfølgelig. De holder aldri inn, og det er gøy å se Chelsea kjempe om nedrykk. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Vet ikke helt hvem jeg heier på idag. Beholde top of the league, eller kose seg med at Chelsea fremdeles blir liggende 3 poeng over direkte nedrykk 16 kamper inn i sesongen. Hva med U og dermed to fluer i en smekk? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Jeg er dønn seriøs. Jeg er skråsikker på at vi går videre. Jeg tror ikke MSN får det helt til mot oss. Ja, dette høres veldig naivt ut, men er bare en følelse som sier at vi blir å greie det, akkurat som mot Bayern. Da var sikkert jeg den eneste i universet som trodde at vi kunne vinne Det er stor forskjell på å vinne en kamp hjemme mot et lag som spiller på halv maskin og slå Barca over to kamper. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Det er jeg klar over. Men jeg tror oppriktig at vi vinner over to kamper. Om det så er på målforskjell. Lenke til kommentar
blured Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Hadde ikke gjort noe om dere vant i hvert fall. PL trenger litt suksess mot de største lagene i La Liga og Bundesliga. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Det er jeg klar over. Men jeg tror oppriktig at vi vinner over to kamper. Om det så er på målforskjell. Du fikk med deg at det er Barcelona vi møter? Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Ja, det gjorde jeg. At jeg er den eneste som har troa synes jeg er rart! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Barcelona er ikke umulige å slå. Heia Arsenal ! Håper dere vinner hele driten! Et rødt kort til Barcelona og plutselig kan alt skje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå