Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei jeg sier at en realistisk mulighet for seriegull er kjørt med alle skadene vi har. I november har vi puttet 3 og sluppet inn 8 mål.

Topp 4 er ikke kjørt, det er ikke det jeg skrev. Vis meg hvor jeg sier det i posten over? Det er den realistiske målsetningen.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Det er 3 lag som har scoret flere mål enn oss, og ett lag som har sluppet inn mindre mål enn oss. Vi ligger foreløpig likt med City, 1p bak United og 2p bak Leicester(!).

Men konklusjonen er altså at topp 4 er kjørt (som vanlig..). Herregud. Ta deg en bolle.

Det har han da ikke nevnt i det hele tatt.

Endret av Mr. President™
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Nei jeg sier at en realistisk mulighet for seriegull er kjørt med alle skadene vi har. I november har vi puttet 3 og sluppet inn 8 mål.

Topp 4 er ikke kjørt, det er ikke det jeg skrev. Vis meg hvor jeg sier det i posten over? Det er den realistiske målsetningen.

Du fremstiller det som om det skal et under til for å klare topp 4.

• Liker 1
Lenke til kommentar

To be fair Benbjo så sa du for noen uker siden at vi ble å slite med å klare topp 4..

Uansett så tror jeg vi lett klarer topp 4, men dette var sesongen vi faktisk hadde en reell sjans å vinne gullet siden Chelsea henger så langt bak.

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Unnskyld fuckings meg! Men vi har da fortsatt utrolig god tid på oss til å hente inn 2 POENG! Kommer ikke på tale at det er dette tapet som gjør sånn at vi ikke får ligagullet!

Spørs hvor lenge Coquelin er ute. Han er _ekstremt_ viktig defensivt.

Heldigvis tapte City så slapp vi å gi dem et forsprang.

Lenke til kommentar

Du fremstiller det som om det skal et under til for å klare topp 4.
Det blir helt klart en utfordring. Har sittet og ventet på at Leicester-toget skal stoppe, men det ser ikke ut til at det gjør det. Tottenham ser vanvittig bra ut. Beste laget de har på lenge. Flaks at vi har et lite forsprang på Pool for de blir skumle utover.

I tillegg har man Everton, West Ham og Soton som lusker i bakgrunnen. Alle disse lagene klarer naturligvis ikke å komme foran Arsenal, men det er ikke urealistisk at noen gjør det hvis vi fortsetter som vi har gjort de siste ukene. Det må mobiliseres.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Jeg ser 2-3 seiere i PL, 2 tap (City, Soton) og 1 U (Norwich). CL er samma faen, vi er ute uansett. Vi er ute av topp 4 når vi skriver 2016.

Vel, Benbjo sier vel at topp 4 er kjørt her, annet blir bare kverulering.

Nei jeg sier at Arsenal er utenfor topp 4 1 Jan. Det er jo selvsagt muligheter for å komme inn igjen i det gode selskap, men da må det endringer til. Akkurat nå er Arsenal ingenting uten en Özil i form

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Leicester spiller bedre og morsommere, men ingen tror de holder ut. United er dessverre min favoritt. Rir på gørrkjedelig fotball og et-mål ledelse til en forglemmelig 1.plass.

Kjipt om van gaal lykkes, dryg person

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...