Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spesielt at ikke Pochettino fikk den, men alright...

:nei: Meget skuffet... 

Av PL kampene i Oktober vant vi 4/4 (united, watford, everton og swansea) og spurs vant 1/3 (Bournemouth). De spilte uavgjort mot swansea og liverpool.

Ikke at det skal ha noe å si, men i samme periode slo vi også BM i CL og spurs tapte mot anderlecht og spilte uavgjort mot monaco i EL. 

Det jeg prøver å si er i hvordan i helsike får du til å si at pinocchio har rett på utmerkelsen? En annen god kandidat som ligger rett under Wenger i rankingen er Claudio Ranieri. Leicester klarte å vinne 3/4 kamper, men også snudde de to kamper fra å ligge under med to mål til uavgjort (southampton) og ledelse (WBA). 

Slutt å trolle Benbjo det er du for voksen til...

• Liker 4
Lenke til kommentar

Ranieri kunne også godt fått den, ja.

Surret litt med Spurs. Var sikker på at overhøvlingen av City var i oktober.

Da er det greit at Pochettino ikke fikk den forsåvidt. Jeg synes bare han får for lite kred for hva han har fått til så langt denne sesongen med de spillerne han har. Det er en enorm prestasjon.

Ellers kan du holde deg for god til å slenge troll-begrepet rundt deg og bruke fjollete kallenavn på folk. Pinocchio, really?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ranieri kunne også godt fått den, ja.

Surret litt med Spurs. Var sikker på at overhøvlingen av City var i oktober.

Da er det greit at Pochettino ikke fikk den forsåvidt. Jeg synes bare han får for lite kred for hva han har fått til så langt denne sesongen med de spillerne han har. Det er en enorm prestasjon.

Ellers kan du holde deg for god til å slenge troll-begrepet rundt deg og bruke fjollete kallenavn på folk. Pinocchio, really?

Nei, desverre, men nice try. DU har ingenting med hvordan jeg uttrykker meg her inne. Eneste persoene jeg har kalt troll her inne er deg og Emils, som stemmer egentlig meget godt synes jeg selv. 

Kanskje du følte at du måtte gå til angrep på meg siden jeg kom med de harde fakta mot deg,.. NOK en gang. 

Ta å skjerp deg!

Forøvrig legger jeg denne død nå, har fått sakt det jeg skulle si.

Endret av #Wengerout
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes jeg har noe med hva du kaller meg, jo.

Hvor går jeg til angrep på deg? Jeg ber deg holde deg for god til å kalle meg og andre for usakelige slengbemerkninger. Ellers kan du være så uenig med meg eller andre som du bare vil.

Jeg sa jo til og med at jeg surret med kampene Spurs hadde i oktober og sier så det er greit nok at Pochettino ikke da får den.

Sånn, da er jeg også ferdig.

• Liker 2
Lenke til kommentar

http://www.hitc.com/en-gb/2015/11/10/sl-arsenal-set-to-be-boosted-by-key-trio-return-for-west-brom-tr/

Vi får satse på at det stemmer, for høyresiden vår har vært begredelig de siste kampene og det har hemmet spillet vårt enormt.

Så får vi satse på at så mange som mulig hviles nå under privatlandskampene. Typisk om Özil skulle skade seg nå med den formen han er i. Eller Giroud så vi stiller uten spiss

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...