ChopperRead Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 På liberty stadium..hehhhhhhhh. Går på svensk viaplay! De sender alltid arsenal Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 PL-kanalen på TV2 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 (endret) TV2 viser ikke Arsenal i morgen, nei. Endret 30. oktober 2015 av Knewt Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 (endret) Dan Crowley floppet totalt i Barnsley og er sendt tilbake til Arsenal. De synes han var for dårlig for League One. ** Arsenal kid Dan Crowley is 'the best 18-year-old I've ever seen' says Barnsley boss as he claims youngster can play for England Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-3296622/Dan-Crowley-one-talented-18-year-olds-ve-seen-says-Barnsley-boss-claims-youngster-play-England.html#ixzz3q42ytrmD Endret 30. oktober 2015 av Kleivis Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 31. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2015 Matchday! Lenke til kommentar
fox Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 (endret) Vår helt!!! https://vine.co/v/e3OHj1WXOTM Endret 31. oktober 2015 av Fox Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Faktisk rimelig sykt....: https://www.facebook.com/ArsenalFCTillIDie/videos/897516630326028/?comment_tracking=%7B%22tn%22%3A%22O%22%7D Bellerìn er min yndlingsspiller for tiden. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Så en statistikk nå om at Özil og Cazorla har skapt 81 sjanser totalt denne sesongen. Imponerende. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Bellerin ute mot Bayern. Vi er fucked. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Dette er jo mer og mer typisk Arsenal. Når enkelte spillere begynner å prestere så kommer skadene like etter. 1 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 (endret) Good ol' Gunners Endret 3. november 2015 av OhEasy Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Ikke lenge igjen før det blir vanskelig å stille et lag Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Dette er vel det nærmeste tabelltoppen vi kommer til å være hele sesongen. Med alle skadene kan vi nok forvente en del tap fremover. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Tja, det er vel så, jeg for min del regner med at Arsenal blir langt oppi toppen til uti januar før det blir nedtur for dere. Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Ser på RM-PSG og eneste jeg tenker på er hvor stort suger ikke lagene i PL (GENERELT og denne sesongen SPESIELT) ??? Kanskje utenom Arsenal mt.p spillet. Se på Manu bare... Fyyy f.. at folk fortsatt gidder å se typer som Wayne løpe opp og ned en bane etter en ball. For en primitiv fotballstil hele øya har. Uten utlendinger og utenlandske managere hadde PL toppen vært som Serie A, toppen! Evt machet type den franske ligaen.. #frustrertgooner Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Ser på RM-PSG og eneste jeg tenker på er hvor stort suger ikke lagene i PL (GENERELT og denne sesongen SPESIELT) ??? Kanskje utenom Arsenal mt.p spillet. Se på Manu bare... Fyyy f.. at folk fortsatt gidder å se typer som Wayne løpe opp og ned en bane etter en ball. For en primitiv fotballstil hele øya har. Uten utlendinger og utenlandske managere hadde PL toppen vært som Serie A, toppen! Evt machet type den franske ligaen.. #frustrertgooner 6 Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 (endret) Ærlig talt; se på de andre topp-fire lagene. Hvor bra gjør PL det ift kontinentale lag? Ikke bare i år ... men kontinuerlig hele siste 4 år er PL ræva. Endret 3. november 2015 av Calippus Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Ingen shocker at de to-tre beste i PL er dritt satt opp mot de to-tre beste i resten av topp-Europa. Eneste grunnen til at jeg gidder å se Rooney løpe sikk-sakk mellom stoppere og midtbane er at jeg liker laget (miljø, ikke genetisk). Derav +1 til wengerout. Har fuck all å si hvor mye tiki taka det er utpå der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå