Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Gratulerer med fantastisk seier i går ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Føler litt at Giroud blir hyllet og slaktet sånn annenhver måned.Litt som van gaal,si! Vanlig fotballsupporterprosedyre Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Noen som vet om sider hvor man kan se highlights av kamper i CL og PL, gjerne lengre enn 30 sek? Et viktig kriterium: Ikke Flash spiller. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Prøv Footyroom.com Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Noen som vet om sider hvor man kan se highlights av kamper i CL og PL, gjerne lengre enn 30 sek? Et viktig kriterium: Ikke Flash spiller. Alle kampene ligger ute på Arsenal Player, men tar som regel en dag eller to før hele kampen kommer opp. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Ramsey er tilbake etter neste landslagspause (21. November) mens Rosicky, Welbeck og Wilshere er ute resten av året. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Ox på kant den neste måneden blir interessant. Han har mye å bevise! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Eller vi kan spille Theo på kant og Giroud på topp. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Teoretisk mulig, men skjer ikke. Walcott er ikke lenger kantspiller Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Han gjorde det bra på venstre kanten i preseason... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Özil er i form om dagen Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Özil er i form om dagen https://twitter.com/OptaJoe/status/657969575758274561 "Fabregas er mye bedre enn Özil" - Benbjo Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Han sa det i fjor? 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Han sa det i fjor? Korrekt. Han sa at det var en tabbe av Wenger å ikke hente Cesc, og at han var _mye_ bedre enn Özil. Özil ville han ha ut av klubben etter to måneder. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Tja, men på den tiden skjønner jeg benbjo. Øzil har jo ikke prestert før nå i det siste. Iallfall ikke opp mot de forventninger jeg hadde. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Feil. Özil har vært solid helt siden han kom til klubben, men det er først nå han er tilbake på Real-nivå. Tallene taler for seg. 4 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Mesut er PL beste disher, ferdig snakka. Bedre enn Fabregas til absolutt alt og har alltid vært det. Sistnevnte har ikke vært ordentlig god siden han dro fra Arsenal og har mista det han hadde på resten i form av å være en Lampard v2. Scorer jo ikke mål lengre. Hadde usaklig mengder med assist i fjor men 90% var på corner. Misvisende deluxe. Sa det før sesongen og kan godt bare gjenta det, Arsenal vinner PL og det er helt greit for meg. Det beste laget i ligaen og er en verdensklasse spiss, en decent stopper og en DM backup unna å kjempe om CL tittelen neste år. 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 (endret) - Endret 24. oktober 2015 av MartinF Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 (endret) Tja, men på den tiden skjønner jeg benbjo. Øzil har jo ikke prestert før nå i det siste. Iallfall ikke opp mot de forventninger jeg hadde.Korrekt. Cesc var mye bedre i fjor enn det Özil var de to første sesongene i Arsenal. Özil ser ut som en helt annen spiller nå. Mye mer involvert. Nå slår han ikke bare pasninger, men er mer involvert i spillet. Går på løp i bakrom ala det som førte til første målet mot Watford og er mer villig til å gå på skudd enn han har vært tidligere. Ser mer komplett ut nå enn før rett og slett. Igjen, at han svarer til forventningene nå stryker ikke det faktum at han var langt under pari før, spesielt året 2014. Nå er siste ord fra meg sagt om denne saken. Blir mye gjentagelse. Endret 24. oktober 2015 av Benbjo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå