Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Sleng på Van Persie, så er du der. Garantert toppscorer i PL i år. 

Men Bellerin vs Shaw blir nok en høyinteressant duell med tiden. 

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar

Når Arsenal ble slakta på OT så var Cleverley den store snakkisen. Det ble sagt at Cleverley er 10x spilleren Wilshere er, og at Cleverley kommer til å dominere PL i årene som kommer. 

Ingen som direkte har sagt at alle på United er best, men når det nevnes at en spiller fra et annet lag kan briljere tar det ikke lang tid før det kommer en og påstår at en United-spiller vil bli bedre. I dette tilfellet, Shaw, noe jeg er uenig i bare så det er sagt. 

Wilshere er ikke overvurdert imo, men han er skadet 90% av sesongen hvert år så det er umulig for han å komme opp på nivået han har inne før han igjen blir skadet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hvem har sagt at Cleverley er bedre enn Wilshere? Hvem har sagt at alle på United er best?

Skal sies at Wheelchair er overvurdert til de grader.

Mange. Hovedsakelig united-gutta
Lenke til kommentar

Vel, når Cleverley var en del av midtbanen (sammen med Anderson) som slo Arsenal 8-2 (!) så sier det seg selv at det er jævla mye som skal være riktig. Det skjedde ikke i løpet av 20 minutter hvor det ene laget knapt hadde kommet i gang mens det andre gikk ut i full kjør, men gjennom hele kampen.

På begynnelsen så fikk Cleverley mye skryt, men etterhvert ble det bare masse kritikk. Det er selvfølgelig en grunn til at han fikk mye skryt først. Det var noe som var helt annerledes da enn når kritikken haglet.

Det er ingen som brekker bena på Wilshere hver gang han blir skadet. Hvis han rett og slett ikke klarer å holde seg skadefri når han er på topp og presterer på et høyt nivå så betyr det rett og slett at kroppen hans ikke takler det. Da kan man ikke snakke om hvor bra det blir med han i fremtiden hvis han knapt kommer til å spille. 

Lenke til kommentar

Bellerin er helt middelmådig defensivt. Kommer aldri til å bli "verdens beste back".

Bellerin kan da bli bedre bakover han. Når det er sagt er jeg enig. Kommer aldri til å bli verdens beste. Det er flere på hans alder som allerede er bedre og det bare i PL.

Lenke til kommentar

Mange. Hovedsakelig united-gutta

Hater generalisering. De fleste av "gutta" skriver faktisk ikke i andre lag sine tråder. (Nei, jeg er nok nærmere "gutta" enn de som tier stille, men å skryte (runke) til egne spillere gjør jeg ikke i andre lags tråder).

• Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...