Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Silva har 6 år igjen på kontrakten så han tror jeg blir i Valencia en god stund til. Hvis da ikke Wenger får sjekkheftet ut av ræva og gir så det monner da. Når kontrakten hans går ut tror jeg nok vi har grei sjangse for å få han, men vi får sikkert konkurranse fra ManU og Chelsea.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nicklas Bendtner will certainly start up front. The question is whether Diaby will be pushed forward into a 4-4-1-1 or Carlos Vela will be used in a 4-4-2. Before the game, Wenger suggested the Mexican would be used and, given his Primera Liga experience on the left wing, he could fit into either formation.

Håper på en 4-4-2 med Vela på topp. Er ikke veldig fan av Diaby som offensiv midt, synes han er bedre som vanlig sentral midtbane.

Lurer også på hvordan midten blir seende ut hvis vi spiller 4-4-2.

Eboue - Denilson - Song - Diaby er kanskje mest logisk. Hadde vært gøy å latt Ramsey prøve seg og.

Ellers er jeg så pisslei av at Viasat 4 alltid viser Man Utd og Liverpool. Aalborg på Old Trafford er ikke den mest spennende kampen i bunken akkurat. Er så forbanna lei av stygge hakkete streams.

Jada, jeg vet hvorfor de sender den. La meg whine i fred.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...