GrandMa Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Silva har 6 år igjen på kontrakten så han tror jeg blir i Valencia en god stund til. Hvis da ikke Wenger får sjekkheftet ut av ræva og gir så det monner da. Når kontrakten hans går ut tror jeg nok vi har grei sjangse for å få han, men vi får sikkert konkurranse fra ManU og Chelsea. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Da er spørsmålet, har vi tid til å vente seks år på David Silva? Hmm ... nei. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Da er spørsmålet, har vi tid til å vente seks år på David Silva? Hmm ... nei. Jeg tror ærlig talt ikke at Silva kommer til å dra til dere. Sorry folks, ikke for å være frekk men jeg tror han drar til en klubb med ambisjoner . Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ja, det vil si Arsenal, ManU eller Chelsea. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Haha. Det kom jo fra rette ræven. Ikke for å være frekk, altså. *smiley* Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ja, det vil si Arsenal, ManU eller Chelsea. Word Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 litt morro må man ha når man varmer opp; http://www.youtube.com/watch?v=nD1f3tgZMi8...feature=related Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg postet den her i tråden for veeeeldig lenge siden og sa at det var morsomt og nesten alle Gooners her inne sa at det ikke var morsomt. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 heheh, første gangen jeg har fått øye på den Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Den var ikke morsom! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Første gangen jeg så den dro jeg litt på smilebåndet ihvertfall Endret 10. desember 2008 av tc47 Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Det er jo denne som er morsom: http://www.youtube.com/watch?v=5yXLnDEsqWI...feature=related Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 haha, ja den er bra. Synes også denne her er litt søt Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Porto-Arsenal: Viasat Sport/Viasat Sport HD. >.< Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Porto-Arsenal: Viasat Sport/Viasat Sport HD. >.< Jaja, blir stream i dag også. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Nicklas Bendtner will certainly start up front. The question is whether Diaby will be pushed forward into a 4-4-1-1 or Carlos Vela will be used in a 4-4-2. Before the game, Wenger suggested the Mexican would be used and, given his Primera Liga experience on the left wing, he could fit into either formation. Håper på en 4-4-2 med Vela på topp. Er ikke veldig fan av Diaby som offensiv midt, synes han er bedre som vanlig sentral midtbane. Lurer også på hvordan midten blir seende ut hvis vi spiller 4-4-2. Eboue - Denilson - Song - Diaby er kanskje mest logisk. Hadde vært gøy å latt Ramsey prøve seg og. Ellers er jeg så pisslei av at Viasat 4 alltid viser Man Utd og Liverpool. Aalborg på Old Trafford er ikke den mest spennende kampen i bunken akkurat. Er så forbanna lei av stygge hakkete streams. Jada, jeg vet hvorfor de sender den. La meg whine i fred. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg synes synd på dere som ofte må se på streams. Vi har hatt to eller tre kamper på stream denne sesongen, og alle i United-tråden har klaget. Tror ikke jeg hadde klart meg om United hadde blitt nedprioritert mange ganger. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 hvem i alle dager orker å se united - aalborg liksom Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 hvem i alle dager orker å se united - aalborg liksom WORD! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Alle er velkommne til å heie på Manchester United. Corsair: Kunne du dreti mer på leggen? Snakk om å pisse i motvind osv sov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå