Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Serriøst. Hvordan er det mulig å være så jævla dårlige? Aldri sett et så forutsigbart lag før. Slipper faen meg inn mål på samtlige sjanser gjør vi også. Så dårlig forberedt lag er lenge siden jeg har sett.

 

Helt skandale at vi ikke kjøpte noen i sommer. Se på den benken da. Jaja, vi får vel karre oss til en topp 4-plass og en FA Cup tittel. Jippi

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Serriøst. Hvordan er det mulig å være så jævla dårlige? Aldri sett et så forutsigbart lag før. Slipper faen meg inn mål på samtlige sjanser gjør vi også. Så dårlig forberedt lag er lenge siden jeg har sett.

 

Helt skandale at vi ikke kjøpte noen i sommer. Se på den benken da. Jaja, vi får vel karre oss til en topp 4-plass og en FA Cup tittel. Jippi

Tviler. Dette er den dårligste Arsenalutgaven jeg har sett på lang lang tid. Kanskje aldri. Vi er milevis unna å klare topp 4 med den taktikken vi kjører. FA cup kanskje med enorm flaks. Europa League om vi kvalifiserer oss og handler 2-3 spillere i januar

Lenke til kommentar

 

Serriøst. Hvordan er det mulig å være så jævla dårlige? Aldri sett et så forutsigbart lag før. Slipper faen meg inn mål på samtlige sjanser gjør vi også. Så dårlig forberedt lag er lenge siden jeg har sett.

 

Helt skandale at vi ikke kjøpte noen i sommer. Se på den benken da. Jaja, vi får vel karre oss til en topp 4-plass og en FA Cup tittel. Jippi

Tviler. Dette er den dårligste Arsenalutgaven jeg har sett på lang lang tid. Kanskje aldri. Vi er milevis unna å klare topp 4 med den taktikken vi kjører. FA cup kanskje med enorm flaks. Europa League om vi kvalifiserer oss og handler 2-3 spillere i januar

 

Problemet er jo at de fleste lagene i PL suger, så vi skal nok klare å karre oss til den 4.plassen. Hvem skal virkelig utfordre oss til den? Tottenham? Liverpool? Swansea? 

 

 

Dette fører til at styret blir akkurat passe fornøyd da vi kvalifiserer oss til CL og går i pluss. Vi får nok ikke en endring før vi går glipp av topp 4. 

Lenke til kommentar

Ingen av lagene der klarer å holde ut hele sesongen. Tottenham er eneste som skremer meg i det minste, men de har jo ikke noe form for bredde i laget sitt.

Tottenham skremmer meg ikke. De har karret til seg noen seiere så langt, men har spilt elendig. Vi havner topp fire igjen, og Wenger får fortsette med dette tullet sitt i enda en sesong.

Lenke til kommentar

Jeg er villig til å ofre denne sesongen om det gjør at vi blir kvitt Wenger. Kan gjerne havne utenfor topp 4, helst lengst ned på tabellen som overhodet mulig. Må seriøst ha en ny manager neste sesong som tør å handle og gjøre forandringer.

 

Det er hovedsaklig spillestilen som er problemet i denne klubben. Den er forutsigbar i tillegg til at vi ligger så høyt på banen at andre lag enkelt kan kontre oss i senk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ingen av lagene der klarer å holde ut hele sesongen. Tottenham er eneste som skremer meg i det minste, men de har jo ikke noe form for bredde i laget sitt.

Det er ganske ille at vi må håpe på at en håndfull lag ikke holder hele sesongen for at vi skal klare topp 4

Sier bare hvor "The Arsenal" er som lag om dagen. Vi ble bortskjemt i "gamle dager".

Lenke til kommentar

 

Ingen av lagene der klarer å holde ut hele sesongen. Tottenham er eneste som skremer meg i det minste, men de har jo ikke noe form for bredde i laget sitt.

Det er ganske ille at vi må håpe på at en håndfull lag ikke holder hele sesongen for at vi skal klare topp 4

 

Ja, det er jo det jeg prøvde å få frem i mitt første innlegg. 

Lenke til kommentar

Jeg er villig til å ofre denne sesongen om det gjør at vi blir kvitt Wenger. Kan gjerne havne utenfor topp 4, helst lengst ned på tabellen som overhodet mulig. Må seriøst ha en ny manager neste sesong som tør å handle og gjøre forandringer.

 

Det er hovedsaklig spillestilen som er problemet i denne klubben. Den er forutsigbar i tillegg til at vi ligger så høyt på banen at andre lag enkelt kan kontre oss i senk.

Da får Wenger bare enda en sesong, så han kan klatre opp til den fantastiske 4. plassen igjen.

Lenke til kommentar

 

Serriøst. Det er noe fundamentalt galt med klubben for tiden. Noen her som tror dette resultatet får noen konsekvenser for noen i det hele tatt egentlig? Ingen av spillerne kommer til å få kjeft eller å bli benket og Wenger kommer ikke til å endre noe. Det som skjer er at alle spillerne er på media lock down og vi fortsetter med det samme mot Man Utd. 

 

Hvor mange år har vi ikke slitt med døballer for øvrig? Det er en skandale at vi slipper inn minst ett cornermål hver kamp. Spillere som Keown, Adams, Seaman, til og med Steve Bould må jo være flau over hvordan vi er organisert på cornere og frispark.

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=j2hXpD-L3Vw

 

Endret av Corporal Jenkinson
Lenke til kommentar

Ja, var jo lenge et rykte om at Wenger ikke lot Bould slippe til, men det tror jeg ble avkreftet. Han må ta sin del av ansvaret han også. 

At Giroud ikke er der til å heade unna cornere på første stolpe er noe som også gjør cornere vanskeligere å forsvare seg mot. 

 

Vi har fire spiller som er gode nok til å forsvare cornere: 

Alexis

Kosicleny

Gabriel/Mertesacker

Le Coq

 

Monreal, Bellerín, Ramsey, Walcott, Özil, Cazorla er alle alt for svake og det er forsåvidt ikke rart at vi er elendige på døballer. Ikke klarer de å blokkere stopperne heller i soneforsvaret. Kommer alt for lett til.

Lenke til kommentar

Hva som må til før Wenger blir byttet ut egentlig? Underskudd framover kamp om trofeer? Makan drittklubb Arsenal har blitt.

 

De er jo til og med verre enn Sony og Squareenix! Dyreste kampbilletter, mange millioner pund i overskudd og ingen resultater. Likevel er styret fornøyde?!? Tenker de kun på penger og penger i lomma deres?!? Dette er sjelløst

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...