Aleks Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Åå ROFL Wesenlol herfra til månen. Tottenham/WHL må ta selvkritikk for at skilter er mulig å rive ned? HahaaaaHusker Arsenal tok masse selvkritikk når Gala-fansen rev i stykker noen av setene deres. Det var det stor enighet om her inne. 3 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Åå ROFL Wesenlol herfra til månen. Tottenham/WHL må ta selvkritikk for at skilter er mulig å rive ned? Hahaaaa Ja. Boards som henger over andre tilskuere bør faen ikke være mulig å rive ned. Utifra bildene så ser det ikke ut som de satt så jævlig godt heller. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Det som rives kan, rives må, visstnok. Her er jeg åpenbart i undertall :--------)) 6 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 (endret) Det som rives kan, rives må, visstnok. Her er jeg åpenbart i undertall :--------))Å ta sin del av ansvaret betyr ikke total ansvarsfraskrivelse fra den andre parten. Å jobbe for idiotsikre løsninger er lurt, da det ofte er idioter som ødelegger. Og de er det jo ikke akkurat få av. Endret 24. september 2015 av Liquidkey 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Det eneste tottenham og whl skal ta selvkritikk for er at de undervurderer hvor store idioter arsenal supporterene tydeligvis er. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Ja, for vi er jo alle av samme ulla. 2 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Det eneste tottenham og whl skal ta selvkritikk for er at de undervurderer hvor store idioter arsenal supporterene tydeligvis er. Litt som andre lag tidligere har undervurdert hvor store idioter United fansen er? 9 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Det eneste tottenham og whl skal ta selvkritikk for er at de undervurderer hvor store idioter arsenal supporterene tydeligvis er.Det er korrekt og var også poenget mitt. Skal stadioner verden over ha en nullvisjon på hærverk og bråk, må de også tilrettelegge for det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Det eneste tottenham og whl skal ta selvkritikk for er at de undervurderer hvor store idioter arsenal supporterene tydeligvis er. Litt som andre lag tidligere har undervurdert hvor store idioter United fansen er? Ja. Har eg sagt noe annet? Nå var det antagelig svært begrenset antall United supportere på denne kampen, og det ville vel være litt sært å legge ned store ressurser på å stoppe alle idiotene av noen United supportere fra å drive hærverk i denne kampen? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Arsenalsupportere er fotballsupporterenes versjon av Diego Costa. Skulle hatt ris på stumpen. Nuzz. 5 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Det eneste tottenham og whl skal ta selvkritikk for er at de undervurderer hvor store idioter arsenal supporterene tydeligvis er. Litt som andre lag tidligere har undervurdert hvor store idioter United fansen er? Ja, for vi er jo alle av samme ulla. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 25. september 2015 Forfatter Del Skrevet 25. september 2015 Greit med 1 kamp til Gabriel. Muligens litt heldig, men siden Costa kun fikk 1 så er det vel greit. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Det er vel fair enough med 1 kamp mtp oppførselen til Gabriel. Ikke noe å klage på. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Hadde jeg vært i Gabriel sine sko ville jeg klikket enda mer. Ikke rart han reagerer på latterlig dømming. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Hadde jeg vært i Gabriel sine sko ville jeg klikket enda mer. Ikke rart han reagerer på latterlig dømming.Sant, men han får ta sin straff. Synes det imidlertid er deilig å se slikt engasjement igjen. Det er en sårt etterlengtet spirit etter min mening. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Hvor sendes kampen i morgen? Blir TV2 å sende den på noen av sine andre kanaler? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Hvor sendes kampen i morgen? Blir TV2 å sende den på noen av sine andre kanaler? Nope. Som kjent er det bare ett av 16:00-kampene som blir vist. Denne gangen blir det United - Sunderland. Endret 25. september 2015 av Mr. President™ 1 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Hvor sendes kampen i morgen? Blir TV2 å sende den på noen av sine andre kanaler? Den går på Viaplay.se 1 Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 300,- for en kamp. Litt dyrt når en har Sumo fra før. Andre løsninger som gir mulighet for å se kampen i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå