Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det jeg mener vi trenger aller mest akkurat nå er en god ving. Håper Wenger gjør et godt kjøp når overgangsvinduet åpner ... Hvem kunne vært aktuelle egentlig?

Vi har Theo og Samir. Synes behovet for et arbeidsjern på midten er mye større.

Helt enig. Er det en ting vi ikke trenger nå så er det ving. Selvsagt er det alltid fint, men vi har nok av spillere som kan gjøre den rollen bra. Arbeids jern (Ny Flamini) på midten og en midtstopper er det to tingene jeg ser etter først og fremst.

Lenke til kommentar

Så du mener at vi ikke har behov for en god ving? Nå som Theo og Rosicky er skadet, og Nasri ble tatt av sist kamp synes jeg ikke vi har gode nok vinger. Denilson starter som ving for tiden, og jeg synes ikke han er på langt nær god nok for Arsenal. Nei, jeg står på mitt og ønsker meg en klasseving. Er enig i det dere sier med et arbeidsjern på midten, savner noen av de gamle der ... Men å si at vi ikke trenger en ving i det hele tatt mener jeg er feil.

Lenke til kommentar

Enig med Gersh L, vi treng ein god ving. Vi har faktisk ingen naturlege vingar, noko vi absolutt kunne hatt bruk for. Nasri/Rosicky/Diaby/Denilson er alle best sentralt, sjølv om både Diaby og Denilson har gjort det ok, og Nasri og Rosicky til tider svært bra. Walcott skal jo fram på spissplass etterkvart, og det er dårleg med dekning på dei plassane tykkjer eg.

Lenke til kommentar

Er ikke mange som kan spille ving i kveldens squad i hvert fall.

1. Manuel Almunia

21. Lukasz Fabianski

10. William Gallas

18. Mikael Silvestre

40. Kieran Gibbs

41. Gavin Hoyte

27. Emmanuel Eboue

20. Johan Djourou

17. Alex Song

15. Denilson

16. Aaron Ramsey

47. Mark Randall

2. Abou Diaby

43. Fran Merida

19. Jack Wilshere

26. Nicklas Bendtner

12. Carlos Vela

50. Jay Simpson

Her var det utrolig vanskelig å tippe lagoppstilling. Men tipper at Almunia, Gallas, Silvestre, Diaby, Denílson og Bendtner starter.

TomWhittaker:

Både Nasri og Rosicky trives best sentralt, det er det ingen tvil om, men det gjorde også Hleb. Så lenge de spiller i Arsenal tror jeg de blir brukt utpå kanten. Når det gjelder Theo tror jeg han har blitt omskolert til ving permanent. Han har selv omtalt seg selv som "striker" (bl. a. i "Arsenal Crossbar Challenge" på youtube), men Wenger kaller ham ofte for "winger" i diverse intervjuer.

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...