Prinz Poldi Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Sålenge vi henter Yaya, savner jeg ikke Tomas så mye. Men det er selvfølgelig dritt med skaden. Tror ikke vi får se han på banen denne sesongen. GrandMa: Det er Eduardo. Endret 8. desember 2008 av Hegland Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Kan ikkje sei det kjem som noko sjokk. Han blir nok aldri å sjå igjen i Arsenal-drakt. Ikke si sånn, please. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Faen jeg suger til å lese tydeligvis. Takk for at du er så oppmerksom Hegland. ^^ Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Sålenge vi henter Yaya, savner jeg ikke Tomas så mye. Men det er selvfølgelig dritt med skaden. Tror ikke vi får se han på banen denne sesongen. GrandMa: Det er Eduardo. Jeg tror ikke vi ser han noen gang ( Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 haha, tror du enda på at vi får Yaya? Nei vi kan nok stoppe å drømme om det desverre. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Det jeg mener vi trenger aller mest akkurat nå er en god ving. Håper Wenger gjør et godt kjøp når overgangsvinduet åpner ... Hvem kunne vært aktuelle egentlig? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Det jeg mener vi trenger aller mest akkurat nå er en god ving. Håper Wenger gjør et godt kjøp når overgangsvinduet åpner ... Hvem kunne vært aktuelle egentlig? Vi har Theo og Samir. Synes behovet for et arbeidsjern på midten er mye større. Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Det jeg mener vi trenger aller mest akkurat nå er en god ving. Håper Wenger gjør et godt kjøp når overgangsvinduet åpner ... Hvem kunne vært aktuelle egentlig? Vi har Theo og Samir. Synes behovet for et arbeidsjern på midten er mye større. Helt enig. Er det en ting vi ikke trenger nå så er det ving. Selvsagt er det alltid fint, men vi har nok av spillere som kan gjøre den rollen bra. Arbeids jern (Ny Flamini) på midten og en midtstopper er det to tingene jeg ser etter først og fremst. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Så du mener at vi ikke har behov for en god ving? Nå som Theo og Rosicky er skadet, og Nasri ble tatt av sist kamp synes jeg ikke vi har gode nok vinger. Denilson starter som ving for tiden, og jeg synes ikke han er på langt nær god nok for Arsenal. Nei, jeg står på mitt og ønsker meg en klasseving. Er enig i det dere sier med et arbeidsjern på midten, savner noen av de gamle der ... Men å si at vi ikke trenger en ving i det hele tatt mener jeg er feil. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Enig med Gersh L, vi treng ein god ving. Vi har faktisk ingen naturlege vingar, noko vi absolutt kunne hatt bruk for. Nasri/Rosicky/Diaby/Denilson er alle best sentralt, sjølv om både Diaby og Denilson har gjort det ok, og Nasri og Rosicky til tider svært bra. Walcott skal jo fram på spissplass etterkvart, og det er dårleg med dekning på dei plassane tykkjer eg. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Er ikke mange som kan spille ving i kveldens squad i hvert fall. 1. Manuel Almunia 21. Lukasz Fabianski 10. William Gallas 18. Mikael Silvestre 40. Kieran Gibbs 41. Gavin Hoyte 27. Emmanuel Eboue 20. Johan Djourou 17. Alex Song 15. Denilson 16. Aaron Ramsey 47. Mark Randall 2. Abou Diaby 43. Fran Merida 19. Jack Wilshere 26. Nicklas Bendtner 12. Carlos Vela 50. Jay Simpson Her var det utrolig vanskelig å tippe lagoppstilling. Men tipper at Almunia, Gallas, Silvestre, Diaby, Denílson og Bendtner starter. TomWhittaker: Både Nasri og Rosicky trives best sentralt, det er det ingen tvil om, men det gjorde også Hleb. Så lenge de spiller i Arsenal tror jeg de blir brukt utpå kanten. Når det gjelder Theo tror jeg han har blitt omskolert til ving permanent. Han har selv omtalt seg selv som "striker" (bl. a. i "Arsenal Crossbar Challenge" på youtube), men Wenger kaller ham ofte for "winger" i diverse intervjuer. Endret 9. desember 2008 av iRoman Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Kveldens squad? Dere spiller vel i morgen? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Ah, stemmer det. Trodde det var i kveld av en eller annen grunn. Btw, Clichy og Cesc er tvilsomme til kampen mot Boro. Merk mine ord, vi vinner ikke den kampen. Endret 9. desember 2008 av iRoman Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Too late ... Endret 9. desember 2008 av Gersh L Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Umulig å tippe lag ja, tror kanskje vi får noe som ligner på dette: ------------Almunia Hoyte--Gallas--Djourou--Silvestre Eboue--Denilson--Song--Diaby --------Vela--Bendtner Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Får håpe for hans egen skyld at Eboue har en bedre dag på jobben enn mot Wigan. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Får håpe for hans egen skyld at Eboue har en bedre dag på jobben enn mot Wigan. Det samme kan sies om det avskyelige Emirates-publikumet.... Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg er enig med Gersh L at vi trenger en ving, men vi trenger også et rivjern på midten og en duellsterk midtstopper(kan dog hende Djourou tar over den rollen, noe jeg håper) Av vinger har vi vel en sjans på David Silva og et rivjern tror jeg Gökhan Inler kan passe Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Lykke til med å kjøpe David Silva. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Lykke til med å kjøpe David Silva. Silva kommer? - no way man! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå