Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hyrlen, historisk sett? :)

Er vel kun 98-99-00 sesongen vi hadde 4 spisser som alle kunne spilt fast. Når Ruud kom til klubben forsvant jo rotasjon og to rene spisser ideologien noe. Men at det går med 4 spisser, uten tvil. Vår danske venn klager over lite spilletid, når det han skal gjøre er å gjøre det umulig for Wenger å sette han ut.

Lenke til kommentar

Jeg tror at Bendtner forventer for mye av Arsenal fordi de har satset mye på unge spillere, Wenger har tro på ham og vil bruke ham. Men det er for tidlig, etterhvert vil han kanskje gli inn. Rom ble ikke bygd i en dag, Arsenal har brukt samme spillerne på en god stund. Hvorfor skal Bendtner bare ta en plass i laget og sparke ut en annen som har lenger kjempet om plassen. Han må være tålmodig.

 

 

Hyrlen, ifjor hadde dere Saha, Larsson, Soleskjær, Smith og Rooney. Selv om mange av dem hadde skadeproblemer, hadde United i hvert fall fem gode spisser.

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Jeg tror at Bendtner forventer for mye av Arsenal fordi de har satset mye på unge spillere, Wenger har tro på ham og vil bruke ham. Men det er for tidlig, etterhvert vil han kanskje gli inn. Rom ble ikke bygd i en dag, Arsenal har brukt samme spillerne på en god stund. Hvorfor skal Bendtner bare ta en plass i laget og sparke ut en annen som har lenger kjempet om plassen. Han må være tålmodig.

Hyrlen, ifjor hadde dere Saha, Larsson, Soleskjær, Smith og Rooney. Selv om mange av dem hadde skadeproblemer, hadde United i hvert fall fem gode spisser.

Larsson ble hentet inn grunnet at vi hadde skader. Å han var der i 2.5 måneder. Å verken Smith eller Solskjær var god nok for fast plass. I tillegg er Rooney så selvskreven i troppen at det stort sett bare er en plass det ble rulert på. Smith spilte også mange andre roller enn spiss i United.

Lenke til kommentar

Veloso linked with Prem move

The 21-year-old defensive midfielder is a rising talent in Portugal and both Manchester United and Arsenal have been credited with an interest.

 

Although Veloso has a £20million release clause in his contract, his agent Paulo Barbosa says a club from England has bid near that mark.

Hva syns dere om dette ryktet? Jeg syns at en sentral/defensiv midtbanespiller er noe vi absolutt ikke trenger akkurat nå. Veloso er sikkert god, men jeg ser ikke poenget med å kjøpe han, siden vi har Cesc, Gilberto, Flamini, Denílson, Song, Merida osv. Var litt morsomt at de mener at Arsenal kan være villige til å matche release klausulen hans. :p

Lenke til kommentar

Nå leste jeg rundt på TheSun og dette var hva jeg fant :S

 

Thesun: "ARSENE WENGER is set to dump Jens Lehmann.

 

The Arsenal keeper expected to return against Bolton on Saturday after Achilles and elbow injuries.

 

But manager Wenger has decided to stick with Spanish keeper Manuel Almunia following a 10-match winning run in his absence.

 

Wenger does not want a disgruntled Lehmann, 37, and will let him go in January."

 

Hørtes veldig hardt ut. Kan dette være sant?

 

- - - - - - - -

 

Kom også over at Juventus er klar til å legge inn bud på Gilberto til Januar.

 

Thesun:" JUVENTUS are ready to make a £5million January swoop for disgruntled Arsenal star Gilberto Silva."

 

Bare rykter eller sannhet hva mener dere?

Lenke til kommentar

Jeg vet ærlig talt ikke hva som skjer med Jens. Syns egentlig at han har vært unødvendig frekk mot Almunia og skapt en vanskelig situasjon. Han kan jo ikke forvente at han skal ha klippekort på laget heller, så å forvente å spille igjen mot Bolton syns jeg blir urealistisk. Vi har 10 seire på rad nå, og alle har kommet med Almunia i mål, så med mindre han tabber seg ut, foretrekker jeg han i mål faktisk. Hvis Wenger velger å bruke Almunia mot Bolton nå til helga, regner jeg med at Lehmann blir nokså sur, så skulle ikke forundre meg om han forsvant til januar. Tror uansett ikke at han forlenger kontrakten en gang til for å si det sånn...

 

Når det gjelder Gilberto så vil jeg at han skal bli. Flamini har overraskende nok tatt over plassen hans så langt, men som Lehmann kan han ikke forvente fast plass. Ser ingen grunn til at Flamini skal byttes, for han har spilt mer enn overbevisende. Tror uansett at han får flere kamper lenger ut i sesongen, for han er en viktig del av laget, noe vi så i fjor. Han har også utrolig mye kunnskap og erfaring som han kan lære bort til de unge.

 

Uansett ser jeg at ryktene kommer fra The Sun, så det er grenser for hvor troverdig det kan være. :p

 

Roman :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...