atwater Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Mike Dean er ubrukelig. Helt tydelig at dommerne ikke klarer seg uten videodømming. Kunne fort vært bedre dømt i går med engang. Straffe til Chelsea når Hazard ble revet og rødt til Costa, og vips så hadde ikke dommeren hatt en dårlig kamp lenger. Så mange flere feil enn det gjorde han ikke. Jeg mener at det ble riktig dømt når det kommer til straffe situasjonen mellom Gabriel og Hazard, Hazard holdt like mye i Gabriel. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. september 2015 Forfatter Del Skrevet 20. september 2015 Han gjorde faktisk rett på straffesituasjonen med Hazard. Begge reiv hverandre, eneste grunnen til at det så ut som straffe er at Hazard er puslete og er mye svakere enn Gabriel. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Det er jeg ikke enig i, men ikke essensielt i diskusjonen om at Mike Dean er forferdelig. Om FA er oppegående burde Costa og Dean ha en lenger pause. Sistnevnte burde igrunn være ferdig med PL. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. september 2015 Forfatter Del Skrevet 20. september 2015 Han ble jo droppet i 3 kamper etter skandalekampen mellom Chelsea og Man Utd i 2010. Håper han får minst det dobbelte nå. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Enig i at det ikke var straffe til Hazard. Hadde vært billig. Mike Dean takler ikke storkampene. Han er en ok dommer i mindre og rolige oppgjør, men han takler ikke presset når det begynner å koke. Lenke til kommentar
Prodigy8 Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 La oss se hvor mange underskrifter den får. Har eksplodert bare de siste timene. https://www.change.org/p/the-football-association-the-fa-prevent-mike-dean-from-refereeing-another-arsenal-game Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Hva så om den skulle få 100.00 underskrifter? Er det noen regler som sier at FA i det hele tatt må gjøre noe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Kilde: fyr fra Twitter. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Hva så om den skulle få 100.00 underskrifter? Er det noen regler som sier at FA i det hele tatt må gjøre noe? Tror du FA kommer til å gjøre noe i det hele tatt? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Nei, det er jo akkurat derfor jeg spør. De kommer ikke til å gjøre noe frivillig. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Kilde: fyr fra Twitter.Bully er en svært kjent fan som er på så godt som alle kamper. Han er ofte i intervjuer og fremstår veldig behersket. Det gjør ikke utspillet mer sant alene, men skal jeg stole på noen i den saken er det han. Dessuten er det flere som melder om det samme. Lenke til kommentar
Prodigy8 Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Hva så om den skulle få 100.00 underskrifter? Er det noen regler som sier at FA i det hele tatt må gjøre noe? Nei, men det skader ikke å vise sin misnøye til fyren Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Kilde: fyr fra Twitter.Bully er en svært kjent fan som er på så godt som alle kamper. Han er ofte i intervjuer og fremstår veldig behersket. Bully er etter Ty og Claude, den mest irriterende supporteren. Skal ALLTID klage på dommer. ALLTID. Noen ganger kan jeg forstå det jf. gårdagens makkverk fra Dean, men som regel blir det bare dritkleint å høre på. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 (endret) Kilde: fyr fra Twitter.Bully er en svært kjent fan som er på så godt som alle kamper. Han er ofte i intervjuer og fremstår veldig behersket.Bully er etter Ty og Claude, den mest irriterende supporteren. Skal ALLTID klage på dommer. ALLTID. Noen ganger kan jeg forstå det jf. gårdagens makkverk fra Dean, men som regel blir det bare dritkleint å høre på.Joda, jeg kan være med på det. Lidenskapen hans er i hvertfall stor. Som sagt jeg har ikke noen problemer med å tro ham når dette dukker opp flere steder. Det er vel heller ingen som hadde vært overrasket om dette var tilfelle. Vi snakker om Diego Costa. Finner imidlertid ingen nyheter om det, så det er jo selvsagt fullt mulig at dette er oppspinn i aggresjon. Skal la være å konkludere for raskt her. Endret 20. september 2015 av Liquidkey Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Video av sparket til Gabriel forøvrig, kan ikke se at noen postet den: http://arsenalist.com/f/2015-16/chelsea-vs-arsenal/gif-from-espn-brazil-s-coverage-showing-gabriel-s-kick.html Idiotisk av Gabriel. Selv om det ikke var hardt har han jo en tydelig intensjon om et lite spark på Costa. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Det burde være obligatorisk for alle spillere istedenfor å ta ham i hånden før kamp. 5 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 What he said ^ Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Video av sparket til Gabriel forøvrig, kan ikke se at noen postet den: http://arsenalist.com/f/2015-16/chelsea-vs-arsenal/gif-from-espn-brazil-s-coverage-showing-gabriel-s-kick.html Idiotisk av Gabriel. Selv om det ikke var hardt har han jo en tydelig intensjon om et lite spark på Costa. Er vel ingen som har har sagt Gabriel ikke var aktiv selv, men Costa skulle fremdeles vært utvist både før og etter Gabriels røde. 3 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Costa fikk faktisk ikke et eneste frispark mot seg i løpet av hele kampen. Helt utrolig egentlig. Ellers enig med MartinF over her. Ingen sier Gabriel er uskyldig, men med en våken dommer vil han aldri trengt å havne i den situasjonen fordi Costa alt burde vært på vei i dusjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå