Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Mike Dean er ubrukelig. Helt tydelig at dommerne ikke klarer seg uten videodømming. Kunne fort vært bedre dømt i går med engang. Straffe til Chelsea når Hazard ble revet og rødt til Costa, og vips så hadde ikke dommeren hatt en dårlig kamp lenger. Så mange flere feil enn det gjorde han ikke.

Jeg mener at det ble riktig dømt når det kommer til straffe situasjonen mellom Gabriel og Hazard, Hazard holdt like mye i Gabriel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Kilde: fyr fra Twitter.

Bully er en svært kjent fan som er på så godt som alle kamper. Han er ofte i intervjuer og fremstår veldig behersket.

 

Bully er etter Ty og Claude, den mest irriterende supporteren. Skal ALLTID klage på dommer. ALLTID. Noen ganger kan jeg forstå det jf. gårdagens makkverk fra Dean, men som regel blir det bare dritkleint å høre på.

Lenke til kommentar

 

 

Kilde: fyr fra Twitter.

Bully er en svært kjent fan som er på så godt som alle kamper. Han er ofte i intervjuer og fremstår veldig behersket.
Bully er etter Ty og Claude, den mest irriterende supporteren. Skal ALLTID klage på dommer. ALLTID. Noen ganger kan jeg forstå det jf. gårdagens makkverk fra Dean, men som regel blir det bare dritkleint å høre på.
Joda, jeg kan være med på det. Lidenskapen hans er i hvertfall stor.

 

Som sagt jeg har ikke noen problemer med å tro ham når dette dukker opp flere steder. Det er vel heller ingen som hadde vært overrasket om dette var tilfelle. Vi snakker om Diego Costa.

 

Finner imidlertid ingen nyheter om det, så det er jo selvsagt fullt mulig at dette er oppspinn i aggresjon. Skal la være å konkludere for raskt her.

Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar

Video av sparket til Gabriel forøvrig, kan ikke se at noen postet den:

http://arsenalist.com/f/2015-16/chelsea-vs-arsenal/gif-from-espn-brazil-s-coverage-showing-gabriel-s-kick.html

 

Idiotisk av Gabriel. Selv om det ikke var hardt har han jo en tydelig intensjon om et lite spark på Costa.

Er vel ingen som har har sagt Gabriel ikke var aktiv selv, men Costa skulle fremdeles vært utvist både før og etter Gabriels røde.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...