Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde ikke gjort meg noe å solgt Ozil så lenge vi hadde hatt en solid spiller i bakhånd, som f.eks. 23 år gamle Isco. Ozil er ikke så god at han er uerstattelig.

 

 

Flere bør skjønne til nå at det ikke er Ozil eller Girouds feil alene at vi gjør det dårlig, det er hovedsaklig Wenger som er det store problemet i klubben. Skal vi vinne gull må han fjernes, så enkelt er det. Han gjør det dårlig over hele fjøla, både med taktikk, formasjoner, spillestil og overgangsmarkedet. Han er for opptatt av å ivareta samme lag gjennom hver sesong og viser alt for stor lojalitet til sine spillere. Vi bør ha en manager som tør å kjøpe erstatninger når han ser spillere gjøre det dårlig uke etter uke.

Wenger har tydeligvis uendelig tro i at Arteta er verdensklasse.

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

 

Han vant verdensmesterskapet i fotball.

Kritisk argument... Stefan Guivach vant vel også VM?

 

Jeg ser hva du mener. Men Özil var en vital del av VM-laget for bare et år siden. Han var verdensklasse da, og han viste glimt av verdensklasse både i Arsenal og på landslaget forrige sesong også. Jeg mener han fortsatt kunne gått inn i hvilken som helst 18-mannstropp i verden. Han har holdt et svært høyt nivå over tid.

 

Jeg tror selvfølgelig han ville gjort det bedre i Arsenal om taktikken var annerledes, men det er en annen diskusjon. 

 

Så kan det hende vi definerer verdensklasse annerledes, men jeg mener at det er flere enn Ronaldo og Messi som er det.

Lenke til kommentar

Kampprogrammet ut oktober ser hardt ut. 

 

Leicester borte

United hjemme

Watford borte

Everton hjemme

Swansea borte

 

Det blir ikke mange poeng. 4-6? 

Kun Watford som i utg.punktet er en sikker 3 poenger. Resten skal vi slite med å få seier i. Tipper uavgjort mot Leicester, United og Everton og seier mot Watford. 

Endret av Corporal Jenkinson
Lenke til kommentar

Stolt over laget idag, Chelsea skapte lite bortsett fra langskudd mot 10 og 9 mann. Jeg har sjeldent sett så inkonsekvent dømming som idag. Costa skulle hatt 3 røde som webb så. Cazorla fikk 2 gule på 2 forseelser hele kampen. Mens ivanovic og Oscar taklet som svin med gult kort, men fikk aldri sitt andre.

 

11 mot 11 var det jevnt, og hadde dommeren vært noenlunde oppegående hadde vi spilt 11 mot 10, og 9. Ikke dem.

 

Håper vi får redusert straffen til Gabriel btw. Synes han viser seg som en fantastisk stopper, avkledde Costa totalt før apekatten fikk han utvist.

Endret av Wilshere19
Lenke til kommentar

Håper vi får redusert straffen til Gabriel btw. Synes han viser seg som en fantastisk stopper, avkledde Costa totalt før apekatten fikk han utvist.

Helt enig, la spesielt merke til det i kampen mot Liverpool, hvor mye bedre han var en Chambers. Men tror vi skal rævslikke FA temmelig mye mer en hva Costa gjorde tidligere i dag om straffen skal bli redusert. Synd, for det jeg har sett av Gabriel denne sesongen har vært veldig solid, også i dag frem til han ble utvist. Dumt av han å gå inn i situasjonen med Costa i dag, men tøft på mange måter også, at han tør å si i fra når Costa oppfører seg sånn.

Lenke til kommentar

Må bare si at jeg elsker Gabriel etter i dag. Den fighter moralen han har den liker jeg godt. Har også vist seg å være en lovende midtstopper de gangene han har spilt nå. Det jeg ikke liker er at han utsatte seg for rødt kort ved å gjøre den "stemplinga" på Costa. Det ødela for han selv, og ikke minst laget. Men gjort er gjort.

 

Må også gi honnør til Costa. Han tvinna Mike Dean rundt fingeren, og jeg er overbevist om at Gabriel ikke hadde blitt utvist hvis ikke det var for reaksjonen til Costa før det røde kortet. Mike Dean så det vel ikke engang? Uansett, Costa lekte seg utpå der(og da mener jeg ikke med ballen), og gjorde det så godt som bare han kan. Kudos.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...