Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Why not? Har større medfølelse for Moyes enn for Wenger. Moyes kom inn til en klubb som er vant med SAF og ønsket en sømløs overgang med ny manager (høye forventninger altså). 

Wenger har mer erfaring, mere midler, bedre infrastruktur (treningsannlegg etc.), har styrt en og samme klubb lengst av alle. Jeg forventer at han skal gjøre SMARTE valg - i stedet ser jeg det stikk motsatte? Ja, jeg forventer mere av Wenger i Arsenal enn Moyes i united faen meg logisk.

Derfor kommer jeg til å protestere til at noe drastisk skjer - enten at Wenger tar seg sammen (noe aldri kommer til å skje). 

Håper på ny manager neste sommer!! 

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

Tok meg litt tid, men fant først ut av nå at Campbell fortsatt er i klubben...! :laugh:

 

Tror dere han får noe spilletid? Han kan umulig være fornøyd med gå fra La Liga hvor han spilte 22 kamper(?) for Villarreal til å sitte på benken hos Arsenal en hel sesong..

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Meldes at Welbeck er ute i 6mnd. Drøyt at Wenger visste om dette, men allikevel ikke gadd å forsterke stallen. Håpløst. 

Du er vel ikke overrasket?

 

Vi kan glede oss til vi nærmer oss jul når rekkene våre blir bare tynnere og tynnere og det blir flere og flere kamper. 

 

Wilshere og Mertesacker er heldigvis tilbake straks - like a new signing

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...