Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror at Wenger, som en ektrem utgave av Fergie, har sin svakhet i at han blir for glad i spillerne sine. Han gir folk en sjanse for mye og mangler den kynismen feks Mourinho har ved å bytte ut spillere som er veldig bra, men som mangler det siste lille. Har alltid ment det og de siste årene har det blitt litt for tydelig

 

Blir 2 plass på dere i år. 

Lenke til kommentar

Husk at vi var 2 signeringer unna å være utfordrere, ikke 2 signeringer unna å vinne. City tror jeg hadde blitt vanskelig å slå i år uansett.

 

Det er alikevel helt krise det Wenger holder på med. 2. plass vil være en kanonbra plassering i år med den tynne bredden vi har. Jeg er mer pessimistisk og tipper en 4. plass.

Endret av Liquidkey
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, om vi skulle få en 2. plass så betyr det at vi blir å vinne mange kamper denne sesongen, som igjen betyr masse mål. Om det ikke skulle bli seriegull så får man forhåpentligvis god underholdning. Fattig trøst, men men.

2.plassen er realistisk for alle lag minus Man City suger. Om Chelsea tar seg sammen tar de nok andreplassen greit, men kan aldri se for meg at enten Man Utd, Liverpool, Swansea eller noe annet ha sjans på 2.plassen i lengden. Blir nok rekordfå poeng for andreplasselaget i år

Lenke til kommentar

 

 

Jippi. Mye å feire for

Hva med oss da, dere bitcher om manglende spiss, fair enough, men vi har Wayne Rooney som ikke er verdig å knytte lissa til Giroud.

 

Dere har forsterket laget for en milliard i sommer, og likevel skal dere klage? Hadde byttet Rooney med Giroud på sekundet. Klassespiller.

 

Har vi? Utd har brukt £30m netto i en sommer vi trengte en rebuild. Er vi bedre enn i fjor? Neppe. 

 

Jeg hadde byttet Giroud med Rooney på dagen.

Lenke til kommentar

Dårlige nyheter... Sinnsykt kjipt for Welbeck. Har prøvd å sjekke det opp, men finner ikke noe om hvilke muligheter man har for å tilbakekalle en spiller på lån... Noen som vet hvordan dette fungerer? Kan komme til å trenge Akpom på et punkt i sesongen. 

Kan vel ikke hentes tilbake før i januar. Men er ikke sikker med tanke på at spillere under 21, før en eller annen dato, ikke trenger å registreres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...