TomWhittaker Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Facebook statusoppdateringer fra viktige menn på Ashburton renner inn... Jack Wilshere says stopp the hatingg.. u kno who u are. 4 minutes ago Arsène Wenger is happy with the win, But not so happy with some of the fans. 3 minutes ago Emmanuel Yaw Frimpong is sad at the treatment of eboue fans are harsh. Nehmen, du også venn med Wilshere? Ser ut som ein tøffing på bildet! Endret 7. desember 2008 av TomWhittaker Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 On Eboue's late substitution... "Yes it was a difficult decision. I felt he had completely lost his confidence and could not keep the ball anymore. Of course then he became a danger. I feel it was very sad but aswell i think the most important thing is that we won the game, whether he played a minute more or less at the end of the day it doesn't make a difference. "I think when you are a fan you are behind your players and that is what you want them to do. On the other hand I believe that Eboue will come back and show how good a player he is. For me that has happened on every pitch in the whole world and the same fans will applaud him when he comes back and plays well. "We started to lose balls in the middle of the park. I want to show him nothing, I want to win the game. Do you really think I am at the stage where i want to show a player something? What would I want to show him? I just think that it could have put our 90 minutes hard work in trouble and you want to save the game. He would be the first unhappy one if he loses the ball because it makes him lose confidence and the team can drop points. "He is a sensitive boy who wants to do well and cares about the club. He was tired because he didn't play for a month and on top of that it is difficult when you have the crowd on your back. You do not want the fans to do it but if you say to do they have the right legally to do it, then of course they do." Meg og Wenger tenker det samme. Vi er som et. <3<3<3<3<3<3 GAYLOVE Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Meg og Wenger tenker det samme. Vi er som et. <3<3<3<3<3<3 GAYLOVE Næh. Vil tro du er litt i det eldste laget. Endret 7. desember 2008 av Points Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hvor gammel er du a? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 19. Er ikke det akkurat i hans sjikte tror du? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg mener fortsatt du er litt for gammel. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Grandma, er du dude eller chick? (asl) Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 I så fall har du en veldig forvirrende avatar og forsåvidt nick. Men nok OT for i kveld. Alastor won't be happy. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Men nok OT for i kveld. Alastor won't be happy. Yeah, Let Put Som Smile On That Face Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Noen som har videoklipp av eboue saken? Stakkars fyr, selv om byttet sikkert var på sin plass. Godt å se at Arsenal supportere tar avstand fra slikt. turister er det ikke så mye å få gjort noe med. kudos til dere. Edit: Så det på fotytube nå. Fyfaen, jævla horepublikum. Eboue er en spiller jeg ikke liker fordi han har spillt som en gris mot United, men her fikk jeg oppriktig vondt av mannen. Makan... Forresten endel feite sjangser til Wigan etterhvert. Bl,a en ganske suspekt straffesituasjon også. Endret 7. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Ja, jeg gjør mitt beste for å forvirre seksuelt frustrerte forumbrukere. Til nå har det funket ypperlig. The Game. Hvilken situasjon er det du tenker på? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Burde egentlig skjønt det, mtp at du skrev "GAYLOVE" litt lenger oppe i denne tråden. Den situasjonen hvor Kolo nærmest løper ned Camara (?) inne i feltet. Er dette jeg misliker med King Kolo, han er så sykt klønete til tider. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jupp og imo var det straffe. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Jo, men det var vel ganske langt i fra straffe var det ikke det? Forresten synes jeg ikke vi skal kritisere fansen som buet mot Eboue alt for mye. Må huske at dette er en situasjon hvor alle sitter med hjertet i halsen. Da er man kanskje ikke like gjennomtenkt som man burde være. Jeg husker en kamp jeg var på for omtrent et år siden hvor jeg presterte og skrike "jævla homo" etter Dorsin. I etterkant gremmes jeg over det, men akkurat der og da var det bare en utblåsning som jeg ikke kunne styre. Det samme tror jeg skjedde på Emirates i går. Jeg håper og tror at flesteparten av de som klappet angrer på det de gjorde i dag og da synes jeg de skal bli tilgitt. Hadde også vært prima hvis Arsenal-supporterklubb kunne komme med en offisiell unnskyldning til Eboue. Endret 7. desember 2008 av GrandMa Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Jeg har aldri vært noen stor fan av Eboue på midtbanen, men slik behandling fortjener ingen av egene supportere! Endret 8. desember 2008 av Justin_Sane Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Kan ikkje sei det kjem som noko sjokk. Han blir nok aldri å sjå igjen i Arsenal-drakt. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 "He will play on December 16 in the reserve team,” said Wenger. Det virker som om skaden er borte, men at han bare trenger mye trening får komme seg opp på det nivået som trengs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå