ChopperRead Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Jaja, vi får se! Alt jeg vet er at i 2015 var vi pl's beste lag og blant Europas beste lag, og da hadde vi svært lite skader på nøkkelspillere. Jeg velger å tro at forsythe har hatt en effekt, utifra alt jeg har lest og at det faktisk var en forandring i type skader. Før fikk vi masse strekk og slitasjeskader, var ikke mye sånt ifjor, etter 2014. Menmen, jeg tror og håper det er en varig effekt og at vi holder de fleste spillerne skadefrie, noen skader blir det uansett! Gleder meg som en unge til seriestart, vi har noe bra på gang! Vi er favoritter sammen med Chelsea hos mange, og klarer vi å holde nøkkelspillerne skadefri kan vi valse over alt. Da er det bare å krysse fingrene? Treng ikke å være kronisk negative, selv om vi har hatt en del tunge år. Men nå har vi den beste stallen siden invincibles, mye rutine og mye talent i en fin mix. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Hvordan skada han seg? Wilshere? Ble taklet av Gabriel på trening Han jeg tenkte på ja..dere har jo god dekning på midtbanen og fremover, hadde vært verre hvis det var Coq som hadde skadet seg. Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 (endret) Ser at det ryktes sterkt om Benzema, er det bare meg som ikke vil ha ham? Han er ikke den rette spilleren for oss. Jeg foretrekker en DMspiller, det er virkelig ille dersom Coq skader seg Endret 6. august 2015 av Fox 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Ser at det ryktes sterkt om Benzema, er det bare meg som ikke vil ha ham? Han er ikke den rette spilleren for oss. Jeg foretrekker en DMspiller, det er virkelig ille dersom Coq skader seg What? Benzema er perfekt. Ganske lik Giroud bare jæskla mye bedre på nesten alt. Raskere, bedre skuddfot, bedre teknikk. Giroud er kanskje bedre på hodet, men that's it. En backup til Coq ville vært nice, men er relativt sikkert at det ikke kommer til å skje. Bare flaks at vi i det hele tatt har en DM i troppen. Wenger har ignorert posisjonen siden Gilberto dro. Med mindre Flamini drar og Arteta får en alvorlig skade kommer vi ikke til å hente en midtbanespiller. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Håper for all del vi ikke henter Benzema. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 "on Alexis training on the beach in Chile… Alexis without running around is not Alexis, you know. You can’t imagine him lying on the beach somewhere and not moving! He came back in good fitness shape so that is quite positive, but I am not surprised by that because I can’t imagine him lying around for four weeks and doing nothing. That wouldn’t be him." Haha, Alexis 2 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 Vil ikke ha Benzema. Wow. Må nesten sette meg litt. 8 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Vil ikke ha Benzema. Wow. Må nesten sette meg litt. De summene som nevnes for Benzema er helt hinsides. SÅ mye bedre enn Giroud er han ikke at han er verdt £40+ mill... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 Lol, du var blant de som kritiserte meg for et par uker siden da jeg mente at Lacazette var overpriset til 32 mil. "Men Lacazette til 32 mill er bedre enn ingenting da" 9 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Lacazette er overpriset, men fremdeles et bedre valg enn Benzema. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Lacazette er overpriset, men fremdeles et bedre valg enn Benzema. Nei. Dessuten tror jeg rundt 9 av målene til Lacazette forrige sesong var straffer, og da er ikke statistikken hans like imponerende. Benzema er verdt hver krone, men tør påstå Wenger ikke engang har prøvd å ta kontakt. Han er lojal til Giroud, dessverre. Og hva hører vi hele tiden han si på intervjuer og pressekonferanser? "Vi har nok spillere i den posisjonen." Han har jo faktisk Walcott, Giroud og Welbeck. Og det faktum at han brukte Walcott som ren spiss mot Chelsea støtter det faktum at han ikke kommer til å hente en spiss. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 (endret) Giroud er en klassespiss som har utviklet seg voldsomt siden han kom, kanskje verdens beste med menn i rygg. Når han ikke fungerer mot enkelte lag kan walcott spille der. Samtidig sier jeg ikke nei til benzema, men da blir det lite spilletid på welbeck! Giroud har ikke det høyeste scoringsnittet, men den har blitt bedre hver sesong. Det med han er at han er ekstremt viktig for flyten i laget, og passer som hånd i hanske inn der fremme ettersom han konstant drar 2 mann med seg, og som oftest tar ballen ned og flikker den videre til våre raske vinger, det er vitalt for flyten i angrepsspillet vårt. Endret 7. august 2015 av Wilshere19 3 Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Lacazette er overpriset, men fremdeles et bedre valg enn Benzema. Husker at du ikke ville ha Cech heller. Nei til Benzema og Cech altså, og ja til en overpriset og unproven Lacazette. Hvis du virkelig mener Lacazette er et bedre valg enn Benzema, kan du jo komme med noen argumenter så det er mulig å skjønne logikken. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Nettavisen tipper oss på første. Under beskrivelsen av forsvaret skriver de at koscielny ikke er toppklasse, men god. Det er så feil i mine øyne, han er den beste i premier league, og topp 5 i verden. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Tja, topp 5 i PL, kanskje topp 10 i verden. I forsvar så handler det uansett mest om "team effort" enn individuelle spillere. Bare se på Southampton. Slapp inn 33 mål forrige sesong. 1 mer enn Chelsea. På papiret er ingen av de individuelle spillerene i nærheten av verdensklasse. De er OK til gode individuelt. Likevel leverer de som helhet verdensklasse. Se på Lovren for eksempel. I Soton leverte han og laget vanvittig bra bakover. Når han var ute så ble stabilitetet i forsvaret dems borte og de ble ganske mye dårligere. Se på han forrige sesong i Pool. Helt ute og kjører. Stabilitet, kommunikasjon og samarbeid i forsvar > individuell verdensklasse. 3 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Enig i det Benbjo, men synes allikevel han fortjener mer anerkjennelse enn han får. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Nå har jo Koscielny nettopp vært toppklasse når resten av forsvaret har vært ustabilt. Kampen mot Chelsea er et eksempel på hvor viktig han alene er for å lage stabilitet og trygghet bakover. Toppklasse. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Synes han stort sett blir sett på som en svært god midtstopper jeg. Tror mange kanskje ikke kaller han verdensklasse fordi han ikke spiller på et lag som gjør det bra i Europa og han har heller ikke gjort noe spesielt på det franske landslaget. Skulle han gå til Bayern/Real/Barca eller vi plutselig gjør det knallbra i CL et par år får han nok et større navn i flere husholdninger 2 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Håper han får mye spilletid.http://www.goal.com/en/news/9/england/2015/08/07/14247122/official-gnabry-joins-west-brom-on-loan?ICID=HP_BN_2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Da blir det maks 12 poeng på det første 5. Tror det blir godt under 10. 5-6 maks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå