Kleivis Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Ifølge Alsaker hadde han fått en ankelskade.. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Håper dere vinner tittelen år, synes Wenger fortjener det. Og hvis ikke dere , city 5 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Ifølge Alsaker hadde han fått en ankelskade.. Lol de anklene hans. Må jo være game over for han snart Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Ifølge Alsaker hadde han fått en ankelskade.. Lol. Same old, same old altså. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Må si jeg ikke hoppet i taket når jeg hørte om signeringen av Cech. Men nå skal jeg innrømme at det er en strålende signering, og han vil styrke Arsenal laget enormt tror jeg! Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Har ikke følt meg så trygg på keeperen siden Lehmann. Deilig! Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Selfieboys slo Chelsea. Kanskje det ikke er noe negativt med slike spillere? 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Selfieboys slo Chelsea. Kanskje det ikke er noe negativt med slike spillere?Joda, men ikke nødvendigvis på fotballbanen. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Cech, Kosc og Coq blir veldig viktige i år. Det er lett å se. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 OhEasy må bare bytte avatar, jeg trodde du var banan og hadde foretatt et klubb-bytte! Ikke at jeg har ren samvittighet selv, har kjøpt meg en Ozil trøye, klarte bare ikke dy meg. Lett min favorittspiller, selv om han er gooner Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Koscielny er så rå!! 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 OhEasy må bare bytte avatar, jeg trodde du var banan og hadde foretatt et klubb-bytte! Ikke at jeg har ren samvittighet selv, har kjøpt meg en Ozil trøye, klarte bare ikke dy meg. Lett min favorittspiller, selv om han er goonerJeg håper det var Tysklands landslagstrøye. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 (endret) OhEasy må bare bytte avatar, jeg trodde du var banan og hadde foretatt et klubb-bytte! Ikke at jeg har ren samvittighet selv, har kjøpt meg en Ozil trøye, klarte bare ikke dy meg. Lett min favorittspiller, selv om han er gooner Hahah. Siden du har blitt oppmerksom på det nå, så beholder jeg avataren Edit: Forøvrig bra draktkjøp! Selv har jeg den Tyske landslagsdrakten med Özil på. Endret 2. august 2015 av OhEasy Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Våre første 5 kamper i ligaen: West Ham (h)Crystal Palace (a)Liverpool (h)Newcastle (a)Stoke (h) Hvor mange poeng tror folk vi tar? Jeg håper på 13, men tror nok at 11 er mer realistisk. Vi kan fort ende opp med mindre enn det også. 9 poeng bør være absolutt minimum. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Det blir 13 poeng! En uavgjort mot Stoke. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Våre første 5 kamper i ligaen: West Ham (h) Crystal Palace (a) Liverpool (h) Newcastle (a) Stoke (h) Hvor mange poeng tror folk vi tar? Jeg håper på 13, men tror nok at 11 er mer realistisk. Vi kan fort ende opp med mindre enn det også. 9 poeng bør være absolutt minimum. I den formen vi viser så tror jeg 13 poeng kan være godt innenfor rekkevidde. Da må laget være skadefritt og skjerpet. Én skade på Le Coq eller Koscielny og sesongen kan bli svært tung. Vi trenger hvertfall DM og spiss. Ekstremt naivt å tro at Coquelin skal holde seg fit i den krevende posisjonen i hans alder. Vi kan utfordre med 11'eren, men kommer til å falle igjennom (som alltid) når vi får en skade på en av de helt nødvendige spillerne. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Det blir 13 poeng! En uavgjort mot Stoke. Stoke hjemme pleier å være grei skuring. Er mer skeptisk til de to bortekampene, samt Pool. Med de forsterkningene de har gjort fremover på banen kan de fort bli skumle. Stoke er den kampen jeg er mest sikker på 3 poeng av de 5 første. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Palace borte er skummel og Pool kan fort bli uavgjort. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 13? Jeg har nå tungt for å se at noen av de over tar poeng fra dere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå