TomWhittaker Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Å bue på ein grinande Eboue mens han går av bana. Blir flau over dei som var der i dag. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Åja, buet de? Hørtes ut som de jublet over at han ble bytta ut. Men uansett, det er forkastelig. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Først jubling for at det var han, deretter buing. :\ Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Godt med 3 poeng. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg bryr meg i alle fall heller lite om resultatet nå. Helt sjokkert av oppførselen til Emirates. Man kan ikke juble (og deretter bue) over at en Arsenal-spiller som ikke har spilt bra blir byttet ut. Stakkars Emmanuel, man så han var helt på gråten. Fy faen, så skammelig! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Gratts med 3p gutta Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Takk for det. Smaker ikke like godt etter episoden med Eboue, men det er i alle fall tre poeng. Btw, jævlig unødvendig av Wenger å bytte han ut. Kunne ha bytta ut hvem som helst, også tok han Eboue som ikke startet en gang. Endret 6. desember 2008 av Gersh L Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hadde Wenger så mye valg? Skal vi risikere 2 poeng fordi han skal være hyggelige? Faktum er at Eboue mistet ballen veldig mye noe som gjorde det svært risikabelt å ha fortsatt ha han inne i kampen. Hvis man ikke presterer i det hele tatt må man forvente å bli tatt av. Synes buingen er meget unødvendig, men byttet mener jeg var riktig. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hadde Wenger så mye valg? Skal vi risikere 2 poeng fordi han skal være hyggelige? Faktum er at Eboue mistet ballen veldig mye noe som gjorde det svært risikabelt å ha fortsatt ha han inne i kampen. Hvis man ikke presterer i det hele tatt må man forvente å bli tatt av. Synes buingen er meget unødvendig, men byttet mener jeg var riktig. Byttet var ikke riktig. Man kan bare ikke bytte ut en spiller som ikke starter kampen... Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Selvfølgelig kan man det. Hvis vi hadde mistet 2 poeng på grunn av Eboue hadde det klikket for meg. Det er det samme som å bytte ut en spiller som er skadet. Kan han ikke bidra til at laget får fleste mulig poeng skal man byttes ut. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg reagerer ikke stort på byttet, det er selvfølgelig at man tar ut en kant/angrepsspiller om man absolutt skal kjøre defensivt. Det er publikums reaksjon som er så inderlig fæl. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 At eboue ble byttet ut var helt riktig av Wenger, man så at Eboue var helt utkjørt. Men måten fansen buer og jubler over at han blir byttet ut på er forkastelig!!!!! At de går stille hele kampen i gjennom gjør det hele enda verre. Mye som tyder på at vi har englands verste fans Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Okey, kanskje ikke byttet var så ille. Men når man bytter ut en spiller når det står 90 minutter på klokka, og det er en spiller som har vært byttet inn tidligere i kampen synes jeg han kunne tatt av en av de andre. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Okey, kanskje ikke byttet var så ille. Men når man bytter ut en spiller når det står 90 minutter på klokka, og det er en spiller som har vært byttet inn tidligere i kampen synes jeg han kunne tatt av en av de andre. Det synes jeg også. Hvorfor ikke Denilson? Da kunne Eboue spilt på sin vanlige høyrekant. Husk på at Eboue ikke har spilt mye på venstrekant før. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Eboue sto i fare for å ødelegge heile kampen for Arsenal, med måten han gav vekk ballen på heile tida. Han hadde jo ikkje litt sjølvtillit igjen etter at publikum hadde slakta han. Om han hadde blitt på bana, og gjort en feil som hadde hatt noko å sei for resultatet, hadde det blitt endå verre for han. Riktig å ta han ut tykkjer eg. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Må si jeg har stor respekt for Arsenal. Dere får komme dere helt opp i toppen og danke ut Chelsea og Man Utd i tilfelle L'pool skulle falle av lasset. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Har ikke respekt for de som var på Emirates i dag. Men de gutta som er her inne er greie Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Facebook statusoppdateringer fra viktige menn på Ashburton renner inn... Jack Wilshere says stopp the hatingg.. u kno who u are. 4 minutes ago Arsène Wenger is happy with the win, But not so happy with some of the fans. 3 minutes ago Emmanuel Yaw Frimpong is sad at the treatment of eboue fans are harsh. Hear hear! Endret 6. desember 2008 av iRoman Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Hm, Arsène Wenger er venn med Gareth Barry på facebook. Kan vi se frem til en overgang i januar? Sergio Ramos, Toni Kroos og Alexandre Pato også gitt, kan vi se frem til mange spennende overganger i fremtiden? Endret 6. desember 2008 av Atald Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Arséne Wenger på facebook er fake (eh, duh?). Det er visstnok en eller annen fanboi-kvinne fra Japan som driver siden i hans navn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå