Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bryr meg i alle fall heller lite om resultatet nå. Helt sjokkert av oppførselen til Emirates. Man kan ikke juble (og deretter bue) over at en Arsenal-spiller som ikke har spilt bra blir byttet ut. Stakkars Emmanuel, man så han var helt på gråten. Fy faen, så skammelig!

Lenke til kommentar

Hadde Wenger så mye valg? Skal vi risikere 2 poeng fordi han skal være hyggelige? Faktum er at Eboue mistet ballen veldig mye noe som gjorde det svært risikabelt å ha fortsatt ha han inne i kampen. Hvis man ikke presterer i det hele tatt må man forvente å bli tatt av. Synes buingen er meget unødvendig, men byttet mener jeg var riktig.

Lenke til kommentar
Hadde Wenger så mye valg? Skal vi risikere 2 poeng fordi han skal være hyggelige? Faktum er at Eboue mistet ballen veldig mye noe som gjorde det svært risikabelt å ha fortsatt ha han inne i kampen. Hvis man ikke presterer i det hele tatt må man forvente å bli tatt av. Synes buingen er meget unødvendig, men byttet mener jeg var riktig.

Byttet var ikke riktig. Man kan bare ikke bytte ut en spiller som ikke starter kampen...

Lenke til kommentar
Okey, kanskje ikke byttet var så ille. Men når man bytter ut en spiller når det står 90 minutter på klokka, og det er en spiller som har vært byttet inn tidligere i kampen synes jeg han kunne tatt av en av de andre.

Det synes jeg også. Hvorfor ikke Denilson? Da kunne Eboue spilt på sin vanlige høyrekant. Husk på at Eboue ikke har spilt mye på venstrekant før.

Lenke til kommentar

Eboue sto i fare for å ødelegge heile kampen for Arsenal, med måten han gav vekk ballen på heile tida. Han hadde jo ikkje litt sjølvtillit igjen etter at publikum hadde slakta han. Om han hadde blitt på bana, og gjort en feil som hadde hatt noko å sei for resultatet, hadde det blitt endå verre for han. Riktig å ta han ut tykkjer eg.

Lenke til kommentar

Facebook statusoppdateringer fra viktige menn på Ashburton renner inn...

Jack Wilshere says stopp the hatingg.. u kno who u are. 4 minutes ago

Arsène Wenger is happy with the win, But not so happy with some of the fans. 3 minutes ago

Emmanuel Yaw Frimpong is sad at the treatment of eboue fans are harsh.

Hear hear!

n737469069_379488_9508.jpg

:p

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Hm, Arsène Wenger er venn med Gareth Barry på facebook. Kan vi se frem til en overgang i januar? :p

Sergio Ramos, Toni Kroos og Alexandre Pato også gitt, kan vi se frem til mange spennende overganger i fremtiden? :p

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...