ChopperRead Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Arteta for velfortjent applaus, synes jeg! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 26. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2015 For et kupp Reine-Adelaide ser ut til å være. Latterlig mye bedre enn Zelalem feks. 3 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 (endret) Arteta for velfortjent applaus, synes jeg!Med ballen i beina gjorde han det brukbart. Uten derimot er en annen historie. Som om han ikke var tilstede overhode Synes Wolfsburg kommer alt for lett rundt Bellerin... Endret 26. juli 2015 av Benbjo Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 26. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2015 Oxlade-Chamberlain har vært bra siden han kom på. Han bør utnytte farten og teknikken sin mye oftere som han gjør nå, bra! Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Arteta for velfortjent applaus, synes jeg!Med ballen i beina gjorde han det brukbart. Uten derimot er en annen historie. Som om han ikke var tilstede overhode Njaa, ikke helt enig? sunt å være uenige! Mener ikke han er god nok som DM i 50 kamper denne sesongen, men han er en veldig viktig del av stallen, og jeg tror han kan fungere utmerket med Coq ved siden av seg så han selv slipper alt det defensive ansvaret(som aldri har vært hans store styrke i utgangspunktet). Men fotballhodet hans er enormt, og han er en leder de fleste respekterer. Poenget mitt er at han blir mest nyttig når han ikke har aleneansvar bakover, som han hadde de første sesongene ? Ellers er det jeg ser av ox herlig, for en atlet! Håper for guds skyld at han holder seg skadefri i år. I tillegg mener jeg at vi ser veldig lett hvor viktig giroud er i laget, han har en tilstedeværelse walcott ikke er i nærheten av, og lager mer flyt i angrepet. Mye alternativer nå der fremover! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 (endret) Oxlade-Chamberlain har vært bra siden han kom på. Han bør utnytte farten og teknikken sin mye oftere som han gjør nå, bra!Synes han for ofte gjør som han gjorde i stad, løper rett inn i trøbbel og mister ballen. Også sløv i pasningsspillet sitt. Kostet oss kvartfinale i CL blant annet. Mye bedre andre omgang av oss. Høyere i presset, bedre i midtbaneleddet, slipper ikke Wolfsburg så lett til. At de har spilt to kamper på 2 dager har sikkert en del med saken å gjøre, men uansett... Endret 26. juli 2015 av Benbjo Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 26. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2015 Oxlade-Chamberlain har vært bra siden han kom på. Han bør utnytte farten og teknikken sin mye oftere som han gjør nå, bra! Synes han for ofte gjør som han gjorde i stad, løper rett inn i trøbbel og mister ballen. Også sløv i pasningsspillet sitt. Kostet oss kvartfinale i CL blant annet. Han er god når han setter fart bak forsvaret og får hodet opp, men han har som regel rævva end produkt. Gutten er enda ung så det kommer vel på sikt. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Fy faen Akpom... 3 mot 1 og han fucker det opp... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 26. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2015 Elendig av Akpom. Svakt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Akpom er så latterlig ego! Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 (endret) Elendig av Akpom. Svakt. Akpom er så latterlig ego! Ergo det jeg sa i går... Hvis gutten vil vise seg fram er ikke dette måten å gjøre det på... Endret 26. juli 2015 av #Wengerout Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 1-0 slutt og vi vinner Emirates Cup for første gang på 5 år! Ok gjennomført til slutt. Blir spennende å se hvordan vi spiller og starter mot Chelsea neste helg. Må spille bedre enn i dag, det er helt sikkert. Dagens mann: Jeff Reine-Adelaide Lenke til kommentar
barezell Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Ble ikke veldig imponert av Akpom i dag. Som i går er han alt for ego. Han MÅ lære seg å dele på ballen. Assist er bedre enn ingen ting. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 26. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2015 Grei gjennomføring alt i alt, men føler flere burde ha visst seg fram bedre. Wilshere, Walcott og Bellerín spesielt. Flott at vi holdt nullen tho! Jeff Reine-Adelaide var jævla god. Så ut som en miniutgave av Pogba/Viera. Tror han kan bli en strålende spiller i framtiden. Håper flere unggutter fikk med seg hvor bra han spilte, vårt soleklart beste talent. Strålende jobb av Giles Grimandi og resten av scouteteamet som fikk øye på han! Kostet visstnok kun 5M euro i en samlet pakke med en annen unggutt. Vår neste kamp er mot Chelsea i FA Community Shield neste søndag klokken 16:00. Håper å se dette laget: Cech Bellerín-Mertesacker-Koscielny-Monreal Le Coq-Cazorla Ramsey-Özil-Walcott Giroud Lenke til kommentar
barezell Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Ut i fra preseason synes jeg Debuchy burde starte forran Bellerin. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Ut i fra preseason synes jeg Debuchy burde starte forran Bellerin. Enig i det. Debuchy er mye bedre defensivt. Bellerin ute av posisjon mange ganger i dag. Også skeptisk til Ramsey og Walcott på kant da begge trekker innover i banen og vi får ingen bredde. Blir for trangt og enkelt å forsvare seg mot. Men vi har egentlig ikke så mange andre alternativer heller. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 26. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2015 (endret) Tja, hvem vil du heller ha på kant da? Wilshere? Oxlade-Chamberlain? Reine-Adelaide hadde vært fett, men starter neppe. Ramsey starter på kant på grunn av mangel på bedre alternativ + at han er en Wenger-favoritt. Endret 26. juli 2015 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Ja, jeg vet. Wilshere er et fornuftig alternativ, men er redd han kommer til å bli sparket ned og miste ballen ofte. Walcott og Ox på hver sin kant er en spennende tanke, men mot Chelsea blir det for suspekt defensivt, spesielt med Ox sin tendens med å kaste bort ballen. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 (endret) Ramsey bør ikke starte på kanten pga Ox er en mye bedre kantspiller. Fy faen for en god kamp Jeff hadde btw har enda ikke kommet over det. Han totalt pisset på Kevin De Bruyne. Endret 26. juli 2015 av #Wengerout 1 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 (endret) Endret 26. juli 2015 av OhEasy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå