Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grusom omgang. Wolfsburg klart, klart best. Lite positivt å si annet enn at Cech ser bra og stabil ut. Gabriel og Chambers veldig gong ho. Bellerin eid på sin kant igjen og igjen. Monreal ser OK ut. Midtbanen er fullstendig ute og kjøre. Må oppgradere Arteta hvis ikke kan vi glemme PL fullstendig.

Adelaide ser spennende ut, men for treg til å gi fra seg ballen. Wilshere prøver hardt, men meh. Özil ser sliten ut. Walcott har store problemer mot kompakt forsvar.

Håper dette var en vekker til de som mener vi ikke trenger forsterkninger.

Lenke til kommentar

Håper dette var en vekker til de som mener vi ikke trenger forsterkninger.

Jeg mener det trengs forsterkninger, men dette må være noe av det dummeste jeg har lest på dette forumet noensinne.

Å? I går mente folk at vi ikke trengte noen og at vi kom til å vinne det som er, enkelt.

Da bør en midtbane bestående av Cazorla - Arteta og det de presterte være en tilsvarende vekker. Våre backup midtstoppere ser heller ikke veldig komfortable ut, men det er et mindre problem enn Arteta.

Lenke til kommentar

Gabriel har jeg tro på, mye råskap i fyren. Minner meg om en ung lucio i både utseende og aggressive spillestil. Chambers derimot har vært shaky.

Gabriel har jo mange år på Chambers dog. Som Kos vil det nok ta litt tid før Gabriel aklimatiserer seg.

Lenke til kommentar

Gabriel har jeg tro på, mye råskap i fyren. Minner meg om en ung lucio i både utseende og aggressive spillestil. Chambers derimot har vært shaky.

Gabriel har jo mange år på Chambers dog. Som Kos vil det nok ta litt tid før Gabriel aklimatiserer seg.

Sant! Bellerin har vært litt skuffende idag, men han er vanvittig ung og derfor ustabil. Men han blir å lære mye av debuchy, som jeg er veldig imponert av, det lille han egentlig har spilt for oss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...